Legia Warszawa
vs Termalica
Czas do meczu
Ta strona używa cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
AKCEPTUJĘ

Aktualności

2016-08-31 11:39:00
Newsletter

Dystrybucja biletów na mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA

Autor: Legia Warszawa
Legia Warszawa ogłasza zasady dystrybucji biletów na mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów UEFA, w ramach której na Łazienkowską 3 przyjadą Borussia Dortmund, Real Madryt oraz Sporting Club de Portugal.

- Chcemy aby te wyjątkowe mecze obejrzeli przede wszystkim wierni kibice Legii Warszawa, dlatego podstawowym kryterium uprawniającym do zakupu pakietu biletów lub wejściówek na poszczególne spotkania będzie posiadanie karnetu na sezon 2016/17 oraz frekwencja na domowych meczach Legii w 2016 roku, czyli Roku Stulecia – mówi Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Klubu.

 

Sprzedaż biletów rozpoczęła się we wtorek, 30 sierpnia 2016 roku o godz. 15:00 poprzez internetową Strefę Kibica na stronie bilety.legia.com. Kibice są uprawnieni do zakupu wejściówek wedle poniższego harmonogramu:

 

-   Od 30 sierpnia 2016 (godz. 15:00) do 1 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż zamknięta pakietu biletów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla posiadaczy karnetów w sezonie 2016/17 zakupionych do dnia 29 sierpnia 2016 roku włącznie.

 

-   Od 1 września 2016 (godz. 13:00) do 2 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż zamknięta biletów na mecz z Borussią Dortmund dla posiadaczy karnetów w sezonie 2016/17 do dnia 29 sierpnia 2016 roku włącznie, którzy nie zakupili pakietu biletów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA.

 

-   Od 2 września 2016 (godz. 13:00) do 5 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców, którzy od 1 stycznia 2016 roku byli na 10 lub więcej meczach domowych Legii Warszawa (mecze rundy zasadniczej i finałowej rozgrywek Ekstraklasy, Pucharu Polski oraz eliminacji Ligi Mistrzów UEFA rozgrywane przy Łazienkowskiej 3).

 

-   Od 5 września 2016 (godz. 13:00) do 6 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców, którzy 1 stycznia 2016 roku byli na 8 lub więcej  meczach domowych Legii Warszawa.

 

-   Od 6 września 2016 (godz. 13:00) do 7 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców nieposiadających karnetów na sezon 2016/17, którzy od 1 stycznia 2016 roku byli na 6 lub więcej meczach domowych Legii Warszawa.

 

-    Od 7 września 2016 (godz. 13:00) do 8 września 2016 (godz. 12:00) – sprzedaż uprzywilejowana pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA dla kibiców, którzy od 1 stycznia 2016 roku byli na 4 lub więcej  meczach domowych Legii Warszawa.

 

-   Od 8 września 2016 (godz. 13:00) – sprzedaż otwarta pakietów na wszystkie trzy mecze grupowe Ligi Mistrzów UEFA oraz biletów na mecz z Borussią Dortmund dla wszystkich zainteresowanych.

 

Ceny biletów zostały podane w oddzielnym komunikacie w poniedziałek, 29 sierpnia 2016 roku. Nie ma możliwości udostępnienia pakietu/biletu innej osobie, a także zwrotu zakupionego pakietu/biletu – prosimy o rozważne dokonywania zakupów.

 

Sprzedaż ewentualnie pozostałych biletów na kolejne mecze z Realem Madryt i Sportingiem Club de Portugal będzie prowadzona w późniejszym terminie, o którym poinformujemy w oddzielnym komunikacie.


    Legia Warszawa

Komentarze użytkowników

Komentowanie wymaga zalogowania się do systemu

Marssell
Marssell
Podporucznik
2016-08-26 16:07:55
I bardzo ładnie. :-)
Piotr Ryszawa
Piotr Ryszawa
Starszy żołnierz
2016-08-26 16:13:02
Fantastyczna decyzja klubu!!!
Barciej
Porucznik
2016-08-26 16:22:44
Czyli jednak kasiorka najważniejsza, że uprzywilejowani będą też ci co kupią karnet do 29 sierpnia włącznie?
Irekzlaskowej
Szeregowiec
2016-08-26 16:24:54
Ale miały być brane pod uwagę karnety kupowane przed losowaniem a tak to teraz każdy gamoń może sobie kupić karnet. To chyba nie do końca jest premiowanie tych którzy przychodzą na Ł3 zawsze a nie tylko, żeby obejrzeć Ronaldo.
d1980
d1980
Porucznik
2016-08-26 16:39:01
Widzę jeden kłopot... Ktoś nie ma obecnie karnetu, kupuje go do 29.08, nabywając prawo do kupna pakietu na LM. Po wszystkim (grudzień '16) oddaje karnet. Nie do końca jest to promocja stałych bywalców Ł3, ale może się czepiam...
paulus71
Porucznik
2016-08-26 16:40:30
A co z osobami posiadającymi karnet Bez Barier?
Cade
Cade
Porucznik
2016-08-26 16:49:56
Sprzedaż zamknięta w I fazie powinna być dla tych, co kupili karnet PRZED losowaniem - czyli do 24 sierpnia. Teraz nie braknie "Realowców", co i tak kupią karnet - a potem na mecze nie będą przychodzić i będą puste miejsca...
Erni Bielany
Porucznik
2016-08-26 16:52:29
Chyba klub nie pomyślał o jednym. Sporo osób kupi karnet do 29.08, następnie pakiet biletów, a potem zwróci karnet, bo jest taka możliwość. Gdzie tu przywilej dla osób, które chodzą na karnet czy bilet? To jest furtka dla jakiś jednomeczowców.
Marssell
Marssell
Podporucznik
2016-08-26 16:58:20
A będzie można zwrócić karnet i zatrzymać jednocześnie zakupiony pakiet na LM? Jeśli tak, to cofam swój pierwszy zachwyt co do sposobu dystrybucji. :/
Jacol
Jacol
Porucznik
2016-08-26 17:01:03
Chyba zarząd klub czegoś nie przemyślał?! Wychodzi na to, ze typowy Janusz może dzisiaj pojechać pod stadion, wyrobić kartę kibica, przejść do kasy i kupić karnet na cały sezon. I tym oto sposobem będzie miał możliwość zakupić pakiet na LM od 30.08 nie będąc dotychczas na żadnym meczu na Ł3. Dodatkowo będzie blokował miejsce w czasie sezonu w grudniu czy lutym, bo będzie mu za zimno w dupę żeby wspierać "swój ukochany klub". A takich bananowców na pewno nie zabraknie. Chyba ktoś powinien jeszcze raz przemyśleć dystrybucje biletów. I tak na koniec 10 meczy od stycznia to nie jest żaden wyczyn dla kibica Legii.
Zbylu
Porucznik
2016-08-26 17:12:03
Legia kontynuuje zasadę: pierwszeństwo mają ci, którzy chodzą na mecze. Brawo, jestem na 100% ZA! To my kibice którzy chodzą na mecze kupujemy koszulki, bluzy, gadżety, sobie i swoim bliskim, to my dopingujemy drużynę. Niech martwią się ci, którzy zawsze chcą być na topie, często idąc na skróty! Brawo panie prezesie Leśnodorski!
bazyn
Szeregowiec
2016-08-26 17:13:07
Jak sprawdzić na ilu meczach było się w 2016? W profilu widzę liczbę punktów za sezon 2015/2016, ale nie widzę opcji sprawdzenia historii meczów. A w historii mam tylko możliwość sprawdzenia 2015 i 2014.
Słuszną linię ma nasza władza :-) ... z wyjątkiem zastrzeżeń, które wcześniej przedstawili koledzy... ma się to nijak do deklaracji o wspieraniu najwierniejszych kibiców. I tak w trakcie sezonu czasem i połowy karnetowiczów nie ma na meczach... widać to na podstawie ilości sprzedanych biletów vs. ilość kibiców na meczu... ta różnica, to właśnie karnetowicze, którzy nie przychodzą na mecze.
Antyantifa
Podporucznik
2016-08-26 17:29:51
@bazen Na stronie gdzie kupujesz bilety masz historie dokładną. Możesz tam sprawdzić jak tylko serwery wstaną.
Toudi
Toudi
Porucznik
2016-08-26 17:37:16
w chwili obecnej nie ma możliwości wejść na stronę sprzedaży biletów :))) wszyscy rzucili się po karnety, po ogłoszeniu zasad sprzedaży wejściówek na LM. bardzo sprytny ruch klubu z tym terminem do 29.08. tylko później, jak już wszyscy zobaczą swój kochany real, zwrócą karnet i tutaj powinien być następny sprytny ruch klubu czyli brak możliwości zwrotu karnetów zakupionych pomiędzy 24-29.08. co prawda nie zwrócony karnet blokuje miejsce.
mmaciek51
Szeregowiec
2016-08-26 17:38:02
@paulus71 pisałem w tej kwestii na POK, ale oni nie wiedzą nadal na temat karnetów bez barier nic.
Toudi
Toudi
Porucznik
2016-08-26 17:40:16
jest jeszcze jeden problem. dla niektórych może być ważna zaliczona obecność na meczach w systemie Legiony. jednakże naliczanie punktów idzie bardzo niemrawo. ja np nie mam zaliczonej obecności na dundalk i na arce.
david
Podporucznik
2016-08-26 17:40:17
Trochę lipa, bo na mecz z Realem chciałem iść na trybunę wschodnią, a na pozostałe mecze na północną. Równolegle z zakupem pakietów powinna być możliwość zakupu pojedynczych biletów, no ale trudno, pozostaje kupić pakiet na wschodnią.
A mi do tej pory nie weszły punkty za mecze z Arką Gdynia i FC Dundalk !!!!!!!!!!!!! Co to ma być !!!!!!!!!! Byłaem na wszystkich meczach w tym sezonie , czyli 8 meczów , a 2 mam nie zaliczone !!!!!!!!!!! Gówno , kiła i mogiła !!!!!!!!!!
Rawa1916
Rawa1916
Starszy żołnierz
2016-08-26 18:04:54
Byłem w tym roku na 8 meczach, ale co tam...i tak Janusze ,mnie wyprzedzą, bo do 29 września mogą sobie swobodnie wyrobić kartę kibica i zakupić karnet dzięki któremu zakupią pakiet. Przyjdą sobie na Borussie i Real, w lidze na żaden mecz się nie wybiorą, a w grudniu na Sporting stadion będzie pusty, bo dla Januszy mało atrakcyjny rywal i za zimno... Może by też tak zrobić przywilej dla kibiców, którzy byli na wszystkich trzech meczach eliminacyjnych?!?!?!?
paulus71
Porucznik
2016-08-26 18:27:45
@mmaciek51 Popatrz na maila od POK wtedy kiedy przyznawali karnet bez barier to tam jest że przyznali na wszystkie mecze Legii rozgrywanych w sezonie 16/17 na stadionie Marszałka .... Więc tak myślę, że skoro na wszystkie to na wszystkie
Cytuję Davida "Trochę lipa, bo na mecz z Realem chciałem iść na trybunę wschodnią, a na pozostałe mecze na północną. Równolegle z zakupem pakietów powinna być możliwość zakupu pojedynczych biletów, no ale trudno, pozostaje kupić pakiet na wschodnią. " i popieram w 100%
Rawa1916
Rawa1916
Starszy żołnierz
2016-08-26 18:33:08
Żeby chociaż te serwery lepiej chodziły...a tu lipa. Na mecz z Dundalk się cięło wszystko, to co dopiero jak przyjdzie kupować bilet na Borussię. Co z tego, że masz przywilej jak będziesz musiał po 100 razy otwierać jedną stronę? Nie każdy ma czas, żeby siedzieć przed kompem po kilka godzin i starać się w końcu dokonać zakupu.
Rawa1916
Rawa1916
Starszy żołnierz
2016-08-26 18:34:36
A tak w ogóle to najlepszym rozwiązaniem byłoby wstrzymanie wyrabiania kart kibica na okres meczów LM i po kłopocie. Dziś te kolejki po KK były po to, żeby Ci ludzie/Janusze mogli również zakupić karnet, co daje im przywilej.
david
Podporucznik
2016-08-26 19:44:18
Pozwolę sobie na jeszcze jeden komentarz. Obserwując tą całą otoczkę z biletami, zauważyłem, że jest sporo osób spoza Warszawy, którzy nie często są na Ł3, bo mają daleko i nie są uprzywilejowani, ale szanują decyzję klubu. Rozwiązaniem mogłaby być sprzedaż zamknięta dla osób spoza województwa mazowieckiego, którzy byli na X meczach od dnia dd/mm/yyy. Takie manewry z zameldowaniami były już przez nas stosowane, ale tym razem byłyby uzasadnione. Do rozpoczęcia sprzedaży biletów jest jeszcze trochę czasu, więc można pomyśleć zarówno o takim rozwiązaniu, ale w szczególności patrz mój pierwszy komentarz.
PeeJay71
Szeregowiec
2016-08-26 19:48:23
żenująca obsługa klienta nie mogę od 3 godzin kupić karnetu żadnego komunikatu - bilety w tym czasie znikają nie ma możliwości kontaktu z POK od 2 lat regularnie chodzę z córką na mecze - zawsze kupowałem przez internet -najdroższe bilety dziś dostałem pstryczka w nos no to dziękuję za lekcję chociaż przyznam uczciwie, że bardziej mi zależało na obejrzeniu gry rywali L - pewnie to przez to :) do obaczenia w TV - nie planuję już więcej zabierać nikomu miejsca na stadionie jak można to aż tak schrzanić? Kibic Zerowej Kategorii (może być Janusz, jak tam sobie chcecie)
A dla tych , co oddają karnety z powrotem blokada przy zakupie następnego. Niech się nauczą. Teraz jest chętnych wielu , aż za wielu a jak grać z ligowym słabeuszem , to szkoda mu czasu. Ja nie mam karnetu , bo nie dam rady chodzić na wszystkie mecze , ale kiedy tylko mogę , to rywal nie ma najmniejszego znaczenia. Barwy w rękę i na Ł3 !
NorbiOE
Szeregowiec
2016-08-27 03:13:19
Koledzy zgodzę sie z wami na temat takich rzeczy jak pierwszeństwo dla karneciarzy, ale nie do tego dążę. Byłem na jednym meczu w 2k16 (troche daleko mam Warszawę
LMP93
LMP93
2016-08-27 03:59:44
Bardzo ciekawa dyskusja i sporo obaw. Jednak trzeba zauważyć, że te liczby meczów (Karnet, 10, 8, 6, 4) nie wzięły się z przypadku. Klub zapewne ma wyliczone ile osób w ten sposób zapełni stadion. Pewnue też ograniczą sprzedaż karnetów - już w dyskusji pojawiają się głosy, że trudno kupić. A nawet jeśli ktoś przyjedzie specjalnie dziś np.: z Siedlec po karnet tylko po to, żeby obejrzeć Real, a potem zacznie regularnie chodzić, to będzie tylko z pożytkiem....
dradzik
dradzik
Podporucznik
2016-08-27 08:10:48
Preferowanie tych co zakupią karnet do 29.08 to typowy skok na kasę. Co się dziwić. Frekwencja frekwencją a peciu peciu musi się zgadzać. O zwrotach też pomyślano. Zmienili regulamin i nie możesz oddać karnetu jak kupiłeś ze zniżką bilet czy pakiet na mecze nie objęte karnetem. Leśny gapa nie jest. Nie oceniam. Ale prawdziwi kibice to miara tego klubu.
Greg00
Porucznik
2016-08-27 11:00:33
Przestancie sie czepiac tego pomyslu z mozliwoscia zakupu karnetu uprawniajacego do uprzywilejowanego zakupu biletow na LM-uwazam, ze to swietny pomysl Lesnego, zeby zarobic nie tylko na biletach na LM, ale i zwiekszyc liczbe karnetow i pozyskac dzieki temu nowych kibicow, ktorzy moze na ta chwile sa januszami, ale moze im sie spodoba i kupia karnety na kolejne sezony. To jest wlasnie swietna polityka, upieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu. Poza tym umowmy sie, ktos musialby byc bardzo zdeterminowany by zobaczyc Ronaldo by wydac ten pewnie 1000 zl na pakiet LM i karnet.
bazyll
Podporucznik
2016-08-27 11:30:14
i gitara :)
Toudi
Toudi
Porucznik
2016-08-27 13:48:35
cytując Grega00 " ktos musialby byc bardzo zdeterminowany by zobaczyc Ronaldo by wydac ten pewnie 1000 zl na pakiet LM i karnet. " idź do POK-U na Ł3 lub spróbuj zalogować się przez internet to zobaczysz jaką nagle miłością wszyscy zapałali do Legii. nie ma co się łudzić, że "nowi" karnetowcy będą bywalcami np na ektraklapie. zobacz jak chodzą ci co kupili karnet wcześniej. to nic innego jak dobrze przemyślany skok na kasę.
Klub powinien wziąć pod rozwagę obowiązek potwierdzania obecności na meczu dla karnetowiczów. Niepotwierdzenie obecności, np. do 24 h przed meczem, byłoby równoznaczne z udostępnieniem miejsca do sprzedaży. A z innej beczki, to śmiesznie się czyta komentarze kibiców twierdzących jak to często na mecze chodzą, wyzywających innych od Januszy, a w statusie widoczny stopień starszego żołnierza.
śpioch99
Szeregowiec
2016-08-27 17:53:56
Po januszach zostaną puste krzesełka na cały sezon i Legia będzie grać u siebie przy pustych trybunach swietny ruch władz klubu GRATULACJE
ArturK
Szeregowiec
2016-08-27 19:45:01
Skandaliczna decyzja klubu umożliwiająca kupno pakietu każdemu kto ma na to ochotę po uprzednim opłaceniu haraczu w postaci karnetu!!! Takich rzeczy się nie robi w stosunku do Waszych najwierniejszych fanów..... Bajeczki jacy to jesteście dobrzy dla Waszych kibiców wsadźcie sobie w buty..... Moje rangi z ostatnich sezonów major i podpułkownik....
Mirek82
Szeregowiec
2016-08-27 22:34:09
Bardzo dobra decyzja. Ci co chodzą na mecze nie muszą się martwić o bilety,również Ci którzy nie mają karnetów.Wylewanie żali,że teraz ten kto kupi karnet, będzie miał pierszeństwo i kupi bilety na LM a jest Januszem jest śmieszne. Pytanie powinno brzmieć, jak nazwać w takim razie kogoś, kto od początku roku nie był na 10 meczach a teraz płacze,ze nie bedzie miał biletów na LM i innych wyzywa od Januszy?
NorbiOE Ja i moi znajomi mamy do przejechania 180km. Kilku innych kibicuje z nami pokonując ponad 300. Dlatego dziwi mnie czasem frekwencja kibiców z Warszawy, którzy mają na stadion jak po bułki do piekarni... Co do decyzji to po pierwsze bardzo dobrze że na swoim stadionie a nie tak jak im proponowano już że może by tak na Narodowym. No i karnety zakupione przed losowaniem - 24.08 - to jednak inna grupa kibiców niż ci którzy rzucili się po nie tuż po losowaniu... Ale podział mimo tego uważam za sprawiedliwy.
Nie wiem o co lament... Cytuję Regulamin: ,,pkt 11. W przypadku gdy Nabywca Karnetu na podstawie Karnetu uzyska zniżkę lub rabat na zakup biletu/pakietu, , a następnie dokona zakupy biletu/pakietu biletów na Mecz nieobjęty Karnetem, prawo, o którym mowa w ust. 10 powyżej takiemu Nabywcy Karnetu nie przysługuje.'' I po wszystkim :) Kupiłeś karnet - skorzystałeś z rabatów, przywilejów cenowych itp - nie możesz oddać... Znajdą się na 100% janusze, którzy zapłacą majątek żeby zobaczyć Real na żywo i potem nie przyjdą - pies ich ganiał. Myślę, że jednak zdecydowana większość kupi i wróci, może nie na każdy mecz. Na LM będą oprawy, atmosfera, może jakaś niespodzianka. Te elementy zachęcają do powrotu. W dłuższej perspektywie czasu frekwencja wzrośnie. A że będą wolne krzesełka na Łęcznej czy Termalice - dziś też są a w przyszłości będą może dalej puste ale już nie za darmo... Nie zapominajmy, że tzw janusze mobilizują się na część meczów i wykupują bilety. Teraz nie wykupią bo będą mieli karnety. Ja się z resztą o januszy nie martwię bo coś czuję, że ceny na Ligę Mistrzów będą jak Real - galaktyczne :(
faraon65
Podporucznik
2016-08-28 11:14:41
W informacji czytamy o dystrybucji biletów poprzez internetową Strefę Kibica. Czy wejściówki będzie można kupić w kasach klubu?
Grochów83
Grochów83
Szeregowiec
2016-08-28 11:48:30
W kasach będzie kocioł straszny Stronka też pewnie będzie się wieszała
Na spokojnie. 21 lat temu dla wszystkich wystarczyło biletów, to i teraz wystarczy. A stadion mniejszą pojemność miał przecież.
Miko, 21 lat to drastyczny skok w czasie. Stopa życiowa była na o wiele niższym poziomie. Wielu nawet nie myślało o tym żeby się wybrać na stadion. To były pierwsze lata po wielkich zmianach w kraju. Teraz z piłki zrobiło się prawdziwe show. Na murawie nie ma tylko piłkarzy, są też gwiazdorzy a wręcz celebryci jak CR7. W grę wchodzi prestiż i ogromna kasa. Fajnie że Drużyna dostarczyła klubowi ogromny zastrzyk gotówki, ale na co klub ta kasę rozda... Na pewno nie na lepszą drużynę... I to bardziej mnie boli niż fakt że biletów dla tych ostatnich w kolejce na pewno zabraknie.
Rawa1916
Rawa1916
Starszy żołnierz
2016-08-29 11:44:21
Nie podoba mi się też to, że nie można zwrócić pakietu/biletu, ani odstąpić swojego miejsca innej osobie. Różne są sytuacje i pewnie niejedna osoba nie będzie mogła przyjść na mecz. Przez to może być wiele niezajętych miejsc na stadionie podczas meczu. Podoba mi się pomysł uzytkownika Zorro. Klub powinien tę dystrybucję trochę udoskonalić, bo trochę kicha.
Greg00
Porucznik
2016-08-29 12:05:22
@Artur: "Skandaliczna decyzja klubu umożliwiająca kupno pakietu każdemu kto ma na to ochotę po uprzednim opłaceniu haraczu w postaci karnetu!!! Takich rzeczy się nie robi w stosunku do Waszych najwierniejszych fanów....." jaki to najwierniejszy fan, który nie ma karnetu lub nawet minimalnej liczby meczów, co by się załapać na wcześniejszą sprzedaż niż wszyscy janusze? najlepszy komentarz: Mirek82: "Bardzo dobra decyzja. Ci co chodzą na mecze nie muszą się martwić o bilety,również Ci którzy nie mają karnetów.Wylewanie żali,że teraz ten kto kupi karnet, będzie miał pierszeństwo i kupi bilety na LM a jest Januszem jest śmieszne. Pytanie powinno brzmieć, jak nazwać w takim razie kogoś, kto od początku roku nie był na 10 meczach a teraz płacze,ze nie bedzie miał biletów na LM i innych wyzywa od Januszy? " nic dodać, nic ująć. tak że posunięcie klubu idealne, a frekwencja na innych meczach na pewno wzrośnie, na kilka meczów na pewno się pojawią. liczę też na to, że tak jak ktoś już napisał złapią bakcyla i ta przygoda z LM wychowa nam kolejną grupę fanów. plus stadion ma ok. 20k bywalców, tak że janusze nawet jakby nie przychodzili nikomu miejsca na stadionie nie zabiorą. same plusy, brawo zarząd!
PhoenixLk
Porucznik
2016-08-29 13:23:03
a mnie się ten system podoba... Mówicie, że tłumy Januszy wykupią karnety? W piątek zablokowano ich sprzedaż na Żyletę... macie mało spotkań na koncie? W ekipie mam gościa z Lublina, który był na prawie każdym (nie jestem pewien co do chyba dwóch spotkań) meczu w tym roku (było ich 17, więc też się bez problemu łapie...) Jeśli ktoś kocha Legię, to bez problemu powinien mieć te minimum 10 spotkań w tym roku
Hej, ludziki, bez spiny. Każdy ma swoje powody, dla których nie chodzi na mecze. W tym sezonie też nie mam karnetu i nie mam zamiaru mieć, może w następnym, może za dwa lata. W sumie w tym roku łapię się na bilety LM, ale czy to zmienia cokolwiek? Fakt historyczna chwila, może się długo nie powtórzyć, ale nie uważam aby te mecze były ważniejsze od pozostałych, jeżeli będę na stadionie, to tylko dlatego, ze będę chciał zabrać rocznego syna. Tak więc przestańcie się wyzywać, bo nie ma znaczenia, większość na trybunach to będą janusze bo przecież gramy z RM czy BVB.
Gall
Gall
2016-08-29 15:01:31
Gall
Gall
2016-08-29 15:03:01
Jest 29.08.2016 godzina 15 i gdzie te ceny biletów na LM
@Rawa1916 "Nie podoba mi się też to, że nie można zwrócić pakietu/biletu, ani odstąpić swojego miejsca innej osobie" No gdyby tak zrobili, jak sugerujesz, to dopiero zaczął by się handel miejscami na całego :-) "Podoba mi się pomysł uzytkownika Zorro" Pomysł Zorro, to już totalna komuna...dysponowanie nie swoim, charakterystyczne dla tej formacji ideowo-politycznej.
f16
f16
Porucznik
2016-08-29 16:50:42
Czekamy na info z cenami.
mamon66
mamon66
Porucznik
2016-08-29 17:00:14
Mija godz 17.00 a komunikatu o cenach karnetów na LM nima :(
Z dodawaniem punktów to coś u was nie tak Podporucznik zaliczone 6/8 meczy to 60 pkt Plutonowy zaliczone 8/8 meczy to 80 pkt
dexter
Podporucznik
2016-08-30 09:46:45
Totalna grabież kibiców z czerwonych sektorów! Poza tym, pierwszy rząd sektorów 212, 213 i 214 powinien mieć zniżkę za miejsca stojące. Chyba, że zagwarantujecie, że na szybie nie będą wywieszane flagi. Ostatnio jeden kibic został dotkliwie pobity gdy chciał zerwać wywieszony transparent. Władze klubu popierają bandyterkę...
Pomysł Zorro miałby sens tylko w jakiejś mieszanej formie, tzn. konieczność potwierdzania po drugim z rzędu opuszczonym meczu. I przyjście na 2-3 kolejne z powrotem by ten status "potwierdzacza" anulowało. Osobiście nie wyobrażam sobie abym musiał klepać, że przyjdę skoro opuszczam w cąłym sezonie góra 3-4 mecze, z czego większość w wakacje w el. europejskich (urlop).
Zawsze Legia
Szeregowiec
2016-08-31 13:33:03
Hmm... Po wejściu w opcję "Kup bilet/pakiet" zmartwił mnie trochę komunikat: "Pakiety są obecnie dostępne jedynie dla posiadaczy karnetów z bieżącego sezonu. Start sprzedaży otwartej: 01.09.2016". To już od jutra jest sprzedaż otwarta?! A co z tymi kibicami, co nie mają karnetu a powyżej 10, 8 itd. meczów byli w 2016 roku? Czyżby coś się zmieniło w dystrybucji pakietów czy to tylko mały, ale "stresujący mnie" błąd? Pozdrawiam wszystkich z "L" w sercu...
lurtz
Szeregowiec
2016-09-01 22:07:12
Czytając wszystkie komentarze na temat dystrybucji biletów na lige mistrzów myślę że jednak nie wszystko jest w porządku, podam dwa przykłady osób z mojego otoczenia które nabyły karnety. 1. Gość który dostał zakaz stadionowy i jego frekwencja na meczach jest znikoma i oczywiście nie ma karnetu na obecny sezon. 2. Gość który nabył dużo wcześniej karnet na obecny sezon ale chodzi na mecze ligowe tylko dlatego żeby się napić i wychodząc ze stadionu nawet nie wie jaki jest wynik meczu. Ja co prawda nie mam karnetu ale mam na obecną chwilę 100 % frekwencje i jestem traktowany jak kibic drugiego sortu. I jak to sie ma do przykładów podanych wyżej.
abigailyenn
Porucznik
2016-09-09 00:16:12
Już post factum stwierdzam, spośród znajomych, nawet Ci co się łapali na ostatni termin sprzedaży uprzywilejowanej, kupili bilety. Biletów nie było jedynie dla Januszy. Oczywiście najłatwiej było mając karnet kupić pakiet na LM - tak jak ja zrobiłam ale to już kwestia wyboru. I stronka wcale mi się nie wieszała. Jedno wejście i zakup na swoje miejsca. L :)

Więcej na temat

Legia na YouTube

Legia na Facebooku

Legia na Twitterze

FANSTORE

Cena 229
PLN
Cena 299
PLN
Cena 99
PLN