Legia Warszawa
vs Pogoń Szczecin
Czas do meczu
Ta strona używa cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
AKCEPTUJĘ

Aktualności

2017-02-18 15:50:00
Newsletter

Tańszy bilet na Ajax w ramach uhonorowania [akt.]

Autor: Legia Warszawa
Legia postanowiła uhonorować wszystkich Kibiców, którzy zdecydowali się wspomóc Klub i nie skorzystali - i nie mają w zamiarze skorzystać w przyszłości - z możliwości zwrotu biletów za mecz z Realem Madryt, decyzją UEFA rozegranego przy pustych trybunach.

Klub postanowił udzielić tym kibicom rabatu w wysokości 50% na zakup biletu na mecz 1/16 Ligi Europy z AFC Ajax Amsterdam, który odbył się w dniu 16 lutego 2017 roku.


Od dzisiaj dostepny jest specjalny panel na stronie www.ajax.legia.pl, na którym można zadeklarować chęć uzyskania 50% zwrotu za bilet na mecz z Ajaxem.


Kibice, którzy nie skorzystali z możliwości zwrotu za bilet na mecz z Realem zakupionego w systemie online, a jednocześnie kupili bilet poprzez Strefę Kibica na wspomnainy powyżej mecz w 1/16 Ligi Europy, powinni zalogować się do specjalnego panelu na stronie www.ajax.legia.pl, , następnie wyrazić zgodę na zamieszczone warunki i zaakceptować regulamin.


Panel będzie dostępny do dnia 22 lutego do godz. 12.00.


    Legia Warszawa

Komentarze użytkowników

Komentowanie wymaga zalogowania się do systemu

Lucky
Porucznik
2017-01-11 22:32:19
Dotąd nie odbierałem pieniędzy za mecze bez publiczności. Ale doszliśmy do ściany i trzeba z bandytyzmem walczyć. Tymczasem klub próbuje podzielić kibiców i nagrodzić tych co tolerują ekscesy na trybunach. Taka opcja biletowa otwiera Leśnodorskiemu drogę do minimalizowania w przyszłości kosztów kolejnych wyskoków tzw kibiców. Czyli Leśnodorski nic nie zamierza zrobić aby ograniczyć idiotyzmy na stadionie. Ręce opadają. A Mioduski odejdzie i zostaniemy z Prezesem kibolem..... choć w sprawach sportowych i biznesowych to właściwy człowiek. Tylko DNA Legii to nie Żyleta. DNA Legii to wieloletni kibice z pozostałych trybun.
Świetna inicjatywa i polityka klubu też świetna.Taka polityka jaką prowadzi klub jest 100 razy lepsza niż wojna totalna jaką prowadziło z kibicami ITI.Wiesz kolego,Lucky,co się przede wszystkim dzięki Leśnemu zmieniło?Podejście normalnych kibiców do władz i do ekscesów na trybunach i to że ci nazwijmy radykalni nie mają wsparcia trybun i zdają sobie sprawę,że dzisiaj jak będzie protest,to ich zwyczajnie nikt nie poprze.Nawet większość Żylety,do której sam się zaliczam.Samokontrola oddolna jest zawsze skuteczniejsza od narzucanej batem od góry.Zwróciłeś się o zwrot biletu,bo wybrałeś pieniądze i teraz nie narzekaj.Postanowiłeś ukarać własny klub i jeszcze oczekujesz nagrody. Niech klub robi to co robi,bo poprawy nie chcą widzieć tylko ślepi.
Klub po raz kolejny zapętla się w kwestii finansowej. Z każdym rokiem na Ł3 stwierdzam, że to idzie w jakimś dziwnym kierunku. Czy jeśli zagramy kolejne dwa lata z rzędu w LM, to w 2018 r. zapłacimy za pakiet dwa, trzy razy więcej, niż dziś? a za 1/16 LE po grubych kilka stówek za bilet? Czy dzisiejsza drużyna jest o niebo lepsza od drużyny z Rado i Ljubo na czele? Czyż nie mieliśmy recesji na rynku w ostatnich kilkudziesięciu miesiącach? Deflacji? Naprawdę nie wiem, w czym wspomniani w artykule Kibice wsparli Klub nie odbierając kasy...? A co, jeśli Klub wyegzekwuje całą kwotę od rozrabiających na meczu z Borussią, to czy potem poprosi 'obdarowanych rabatem' o dopłatę 100% zapłaconej kwoty za Ajax? Hę...? Tym razem Klub dał do zrozumienia Kibicom: 'następnym razem nie proś o zwrot kasy, a być może coś zyskasz'. Od wielu lat opuszczam max. jeden mecz w sezonie. Każdy mecz od II rundy eliminacji do pucharów, PP, liga, czy Łeczna czy Termalica... czy 15 lipca, czy 17 grudnia. Właśnie się dowiedziałem, że Klub ma takich, jak ja w **** Zgadzam się z Luckym - odbieranie należnych pieniędzy jest jednoznaczne z wyrażeniem niezadowolenia na nieodpowiednie zabezpieczenie meczu i tym samym obarczenie Klubu winą. Klub swoją decyzją stanął wyraźnie po stronie tych, za których wybryki przyszło mu zapłacić. Proponuję wydać koszulki na tę okazję i sprzedawać je w Fanstore za 349 PLN - grosz do grosza...
Przecież nikt Ci nic nie zabiera.Wściekasz się,bo inni dostali rabat za to,że w chwili,kiedy wszyscy jechali po klubie byli tacy,którzy może i byli wnerwieni tak samo jak Ty.Np.ja.Tyle że nie na klub,a na tą bandę przygłupów,która prawie cofnęła nas o 5 lat w rozwoju.Klub dostał za to bardziej po d... niż Ty po kieszeni.Władze robią z nimi,to na co pozwala polskie prawo,czyli dostali po 2-letnim zakazie(zgadzam się,że to dla nich żadna kara,ale więcej może im przybić tylko sąd)i będzie zakladal(mam nadzieję)procesy cywilne.
Pitt79
Pitt79
Major
2017-01-12 05:57:44
Niech Klub zacznie wreszcie dystrybucję biletów na mecze wyjazdowe !!!
To trzeba było to info podać przed uruchomieniem sprzedaży biletów. News z 11.01 godz 21:50, sprzedaż biletów od 11.01 godz. 13:00 Jak zobaczyłem ceny to stwierdziłem, że lekkie przegięcie i dlatego wystąpiłem o zwrot zaraz po nabyciu biletu. Swoją drogą, co z pozwami sądowymi?
Kowal
Kowal
Porucznik
2017-01-12 10:41:34
Sektory czerwone to jakiś kosmos z cenami :) Dlatego już tam nie siedzę ;)
Mam propozycje dla Klubu :) Każdy zakup wejściówki / pakietu, czy karnet na rundę zasadniczą, czy bilet na pojedynczy mecz, powinien być obciążony dodatkową opłatą jednorazową w wysokości np. 200,00 PLN od niewłaściwego zachowania. Kaucja zwracana na koniec rundy, bądź sezonu wraz z jakimś fajnym gadżetem Legii. Jeśli ktoś nie chce płacić kaucji - bilet w wysokości 200% standardowej ceny. Klub płacze, że kary za race, za niedrożne przejścia itp.? Nie radzą sobie? Nie ma bata? Proszę bardzo - fundusz sam się utworzy i zniechęci do wybryków. Taki mandat pre-paid :)Prawdziwego, stałego Kibica nie zaboli.
Pepe
Pepe
Major
2017-01-12 14:29:54
Heh dobre.Czyli jesli ktos z czerwonych sektorów odbierze swoje 165zł za Real to do biletu na Ajax musi dołozyc 50zł.Jesli ktos nie odbierze czyli wesprze klub datkiem w kwocie 165zł to do biletu na Ajax musi dołozyć 107zł... Gdzie tu sens i logika?
Toudi
Toudi
Major
2017-01-12 14:37:07
zgadzam się że zwroty za Real nie były zemstą na klubie a daniem wyraźnego sygnału, że nic nie robią z bandytyzmem na trybunach którego apogeum było na BVB. sprawa zwrotu kasy to decyzja indywidualna tak jak i nie występowanie o nią. co do "uhonorowania"..... uhonorowaniem byłoby wejście za darmo lub za dopłatą różnicy. bo tak to są połechtani i ci którzy i tak na tym zarobili. a dlaczego zarobili ? trzeba po prostu policzyć.
śledziu
Kapitan
2017-01-12 14:40:16
śledziu
Kapitan
2017-01-12 14:46:59
Uuuu bravo!!!!! Dawno się tak nie uśmiałem he, he...widać na jakich kibicach zależy prezesom. Czyżby szefowie klubu spodziewali się, że po dwumeczu z Ajaxem, następne zagramy za pięć lat, jak Parizan? Bo z taką polityką klubu i po rewanżu w Holandii myślę, że to nas czeka.....Szkoda,że rok temu, dwa lata temu, trzy lata temu nie było takiej inicjatywy, bo wtedy nie wycofywałem pieniążków... Ale po akcji z Dortmundem powiedziałem dość....bo to całkowita wina klubu, to co się wydarzyło. I przyjmijcie Panowie to do wiadomości
Panowie,proszę o konkrety.Co wg Was klub powinien zrobić,żeby zwalczyć ekscesy na trybunach?Ale konkretnie,bo takie ogólniki,że powinien walczyć z "bandytyzmem",czy klub "nic nie robi",to tylko puste frazesy.Moim zdaniem klub zrobił i robi co może i chyba macie bardzo krótką pamięć,bo to co bylo jeszcze kilka lat temu,a co jest teraz,to niebo a ziemia.Jeszcze raz:podajcie konkrety.
marcinwawa
Kapitan
2017-01-13 16:14:42
Nie bardzo widzę tutaj jakiejś "promocji" dla osób które nie odbiorą pieniędzy za Real. Za Real klub zwrócił mi ok 90zł (nie pamiętam już dokładnej kwoty). Ok, więc rezygnuje z 90zł a dopłacam 57,5zł. Co daje za mecz z Ajaxem kwotę 147,5zł. Siedzę na sektorze 115, czyli bilet kosztuje dla mnie 115zł. Więc jaki jest senes nieodbierania pieniędzy za Real? Teraz zapłaciłem 115zł, a gdyby nie odebrał kasy za Real to łączny koszt biletu na Ajax wyniósłby 147,5zł. Gdzie tu sens i logika?
Bracia, po co ten płacz? Nie rozumiem dlaczego każdą inicjatywę zarządu musicie skrytykować. Nie podoba się taka opcja, to idźcie po zwrot, jednakże są ludzie, który niezależnie od tego z jakiego powodu nie odbył się mecz, nigdy nie przychodzili po zwroty. Dlatego darujcie sobie wytykanie rac czy wulgaryzmów, stadion to nie teatr.
ALJ
Major
2017-02-03 19:31:09
1. Klub nadal nie zwrócił pieniędzy za mecz z Trabzonspor. 2. Za burdy z BD odpowiada klub - albo dał na to pozwolenie albo wykazał się biernością i teraz przerzuca koszty za mecz z Realem na kibiców i "gloryfikuje" tych co nie wzięli pieniędzy, które im się należały i powinny być zwrócone z automatu. 3. Koszt biletu 215PLN na wschodnią na Ajax to jakieś qui pro quo. Bilet na FCB w 1/4 finału LM - można kupić za ok 80 - 100euro. Ale w sumie nie chodzi o kwotę ale o to, że mam wrażenie, że kLub robi ze mnie "wała" 4. Klub niestety nie szanuje tej masy kibiców, którzy za same karnety płacą ok.1000PLN rocznie na ekstraklasę, dodając inne rozgrywki zostawiają w kasie klubu rocznie ok 2000PLN za bilety, dokładając zakupy w fanstore, gastronomię zbierze się 3000PLN.
Trzeba skonczyc z bandytami, ktorzy chowaja sie pod maskami. Klub powinien przejac organizacje opraw aby zawsze byla zgodna z prawem. Zatrudnic ludzi w klubie, ktorzy zajma sie tym profesjonalnie (popatrzcie jak to robia w USA na meczach NBA lub innych lig zawodowych). Ja mam dosyc tych zenujacych rac.Jest 100 innych mozliwosci zadbania o show. Ostatnio widzialem film o oswietleniu led na stadionie. Ludzie to daje zajefajne mozliwosci. Plus profesjonalni stewardzi a nie dzieci z łapanki. znow na meczu z ajaksem nazlazilo sie niedzielnych kibicow stojacych w przejsciach i zgadnijcie czy ktos im zwracal uwage? Nikt. A kto na to pozwala?
prezes sie nie sprawdzil jak widac i nie ma wizji rozwoju poza aspektem sportowym i finansowym. Potwierdze to co inni- czuje sie robiony w konia przez klub. Czekam na normalnosc.
Toja Warszawa
Porucznik
2017-02-24 00:14:45
Pierwszy raz pisze komentarz, ale już nie mogę tego czytać! Ktoś już napisał, że klub chyba chce podzielić kibiców tworząc sztuczne i dziwne pojęcie "patriotyzmu klubowego". Proszę mi wyjaśnić jedną sprawę: władze klubu są odpowiedzialne za zapewnienie bezpieczeństwa, tak? nie zapewnił tego i nałożono NA KLUB karę, tak? po czym na meczu BEZ KIBICÓW, kto zasiada na trybunach i świetnie się bawi??!! ja, kibic, czy WŁADZE KLUBU, NA KTÓRE NAŁOŻONO KARĘ ??!! a teraz te same władze klubu wspaniałomyślnie chcą "uhonorować" kibiców, którzy nie chcieli zwrotu pieniędzy za bilety. Władze klubu powinny karę ponieść podwójnie: za brak bezpieczeństwa na meczu i za obecność OSÓB, NA KTÓRE NAŁOŻONO KARĘ na meczu, który miał się odbyć bez publiczności. Proszę nie traktujcie kibiców jak debili, nie manipulujcie! Błagam, nie dajmy sobie wmówić, że żądanie HONOROWEGO postępowania (np. brak publiczności, to brak publiczności !!) i ponoszenie konsekwencji swojego postępowania lub zaniechania, to coś złego ! i to tyle :)
mamon66
mamon66
Major
2017-02-24 08:17:51
W grudniu 2016 r napisałem maila że nie chcę zwrotu za bilet z Realem . Poprosiłem by te pieniążki zostały i bym miał możliwość zakupu następnych biletów ze zniżką . Dostałem odpowiedz z BOK że nie ma takiej możliwości . A teraz co ? Cała sytuacja jest nie poważna .

Legia na YouTube

Legia na Facebooku

Legia na Twitterze

FANSTORE

Cena 459
PLN
Cena 89
PLN
Cena 149
PLN