Legia Warszawa
vs Europa FC
Czas do meczu
Ta strona używa cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
AKCEPTUJĘ

Aktualności

2019-06-15 11:30:00
Newsletter

Wracamy do pracy!

Autor: Jakub Jeleński Fot. Jacek Prondzynski
Dziś rano zawodnicy i sztab szkoleniowy zebrali się w szatni o godzinie ósmej. Wczesna pora nie przeszkodziła wypocząć legionistom, zwłaszcza, że ci właśnie wrócili z wakacji. Dla piłkarzy była to szansa na przywitanie nowych kolegów, a także piłkarzy, którzy powrócili z wypożyczeń. Pożegnać się z zespołem przybył także Arkadiusz Malarz.

Galeria zdjęć znajduje się tutaj. Fot. Jacek Prondzynski

- Wróciłem z niezwykle pięknego miejsca, dalej się już chyba wyjechać nie dało – żartował Michał Kopczyński. – Dobrze być tutaj z powrotem i móc wszystkich znów zobaczyć. W sezonie ciężko pracowałem, a po jego zakończeniu wspólnie z partnerką mieliśmy okazję na to, żeby pozwiedzać Nową Zelandię. Kilka dni przed powrotem do Polski chcieliśmy jeszcze liznąć trochę egzotyki, dlatego ruszyliśmy na wyspy Pacyfiku – wspominał swoje wakacje zawodnik.

Nieco bardziej konserwatywne podejście do urlopu miał Carlitos: - Byłem w Hiszpanii, zawsze gdy mam trochę czasu, to wolę spędzić go w swoim kraju. Odwiedziłem swoją rodzinę, dużo czasu poświęciłem tacie, bo jest już starszą osobą i na pewno mogłem mu się trochę przydać. Szczerze mówiąc zdecydowanie lepiej wypoczywam w Hiszpanii niż w innych krajach. Mamy piękne plaże, więc tak naprawdę nie potrzebuję nigdzie wyjeżdżać, jest tam wszystko czego potrzeba – śmiał się napastnik. – Moje wakacje naprawdę były proste. Dużo czasu spędzonego z tatą, bratem, żoną i jej rodziną. Teraz czekam już tylko na to, żeby wybiec na boisko – zapowiedział najlepszy strzelec Wojskowych.

Luis Rocha zdecydował się z kolei na podróż po Europie: - Wakacje spędziłem z rodziną i przyjaciółmi. Spakowałem plecak i jeździłem z nim od miasta do miasta przez różne kraje, więc miałem okazję na to żeby zwiedzić praktycznie połowę Europy. Bardzo lubię jeździć w rodzinne strony, ale uważam, że cały kontynent mamy bardzo piękny, więc chętnie odwiedziłem kilka naprawdę wspaniałych miast – powiedział obrońca.

Do szatni Wojskowych zawitał także Arkadiusz Malarz, który serdecznie wyściskał kolegów i członków sztabu. Legioniści Arkowi życzyli powodzenia, a do tych życzeń naturalnie przyłącza się cała redakcja legia.com.

Tuż po wspólnym przywitaniu piłkarze przystąpili do testów medycznych, które potrwają aż do popołudnia. Z kolei w poniedziałek rano Wojskowi udadzą się do Warki na pierwszy letni obóz.

Legia Warszawa

Komentarze użytkowników

Komentowanie wymaga zalogowania się do systemu