TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
X
Bilety na mecz Legia - Ruch
Bilety na mecz Legia - Ruch
01.12.2012 08.00, autor: Legia Warszawa, źródło: własne, komentarze: 154
2 grudnia w niedzielę o godz.17.00 Legia Warszawa rozegra ostatni mecz na swoim stadionie w bieżącej rundzie. Będzie mecz w ramach 14. kolejki piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy z Ruchem Chorzów. Wszystkich serdecznie zapraszamy na ten mecz na Pepsi Arena.

Dla Kibiców, którzy nie posiadają karnetów na sezon 2012/2013, a chcieliby obejrzeć ostatni mecz rundy przygotowaliśmy SPECJALNĄ PROMOCJĘ.

Wszystkie bilety na trybunie zachodniej  można zakupić z 50% rabatem. Promocja dotyczy sektorów: 104, 123, 200, 201, 202, 203, 223, 224, 225, 226 i 227.

Obecność na meczu z Ruchem Chorzów możesz również zapewnić sobie kupując pojedynczy bilet już w piątek 23 listopada - sprzedaż w systemie on-line rozpocznie się od godz. 14.00.

Bilety w tym systemie można będzie zakupić logując się pod tym adresem. Szczegóły dotyczące sposobu zakupu biletu on-line można znaleźć na naszej oficjalnej stronie. Bilety mogą zakupić wyłącznie Kibice posiadający nowe Karty Kibica z wbudowanym mikroprocesorem (karty wyrabiane od sierpnia 2007).

Każdy Kibic, który zakupi bilet w systemie on-line i poda prawidłowy adres e-mail otrzyma potwierdzenie zakupu biletu. Biletów nigdzie nie odbieramy – informacje o zakupionym bilecie zapisywane są w systemie i odczytywane na bramce poprzez mikroprocesor wbudowany w kartę. Zalecamy wydrukowanie potwierdzenia zakupu biletu lub zapisanie sektora, rzędu i miejsca w celu ich łatwiejszej lokalizacji na stadionie. Wejście na stadion wyłącznie na podstawie karty kibica.

Bilety w kasach stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3 będą do nabycia w następujących terminach:

26-30.11 (poniedziałek-piątek) – w godz. 11.00 – 19.00 w kasie nr 1 i nr 2,

1.12 (sobota) – w godz. 10.00 – 17.00 w kasach nr 1 i nr 2,

2.12 (niedziela) - od godz. 11.00 do rozpoczęcia II połowy meczu w kasach kasy nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4.

Kupując bilet w POK zażądaj wydruku przypominającego o lokalizacji zakupionego biletu.

W sezonie 2012/2013 kontynuowana jest oferta zakupu biletów ze zniżką dla uczniów i studentów do 26 roku życia, kobiet oraz Seniorów po 60 roku życia. Dzieci do lat 7 wchodzą na stadion za darmo pod opieką osoby dorosłej. Dla tych dzieci nie jest wymagana karta kibica.

Przypominamy, że bilet może zakupić wyłącznie osoba posiadająca Kartę Kibica.

Kibiców, którzy nie posiadają jeszcze Karty Kibica, zapraszamy do siedziby naszego Klubu. Koszt wyrobienia karty, wymiana starej na nową lub duplikat wynoszą 10 zł. Karty są wyrabiane w Punkcie Obsługi Kibica (POK) w budynku Klubu – wejście od ul. Łazienkowskiej 3. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 – 19.00 w soboty w godz. 10.00 – 17.00 oraz w niedziele w godz. 11.00 – 15.00. Karty wyrabiane są również w dniu meczu.

Do wyrobienia karty potrzebny jest dowód osobisty. W przypadku dzieci legitymacja szkolna, kserokopia dowodu osobistego jednego z rodziców (opiekunów) oraz dokument potwierdzający nr PESEL (akt urodzenia, legitymacja ubezpieczeniowa, nowy paszport). Szczegółowa procedura wyrabiania kart kibica znajduje się na naszej oficjalnej stronie

Do wyrobienia karty potrzebny jest dowód osobisty. W przypadku dzieci legitymacja szkolna, kserokopia dowodu osobistego jednego z rodziców (opiekunów) oraz dokument potwierdzający nr PESEL (akt urodzenia, legitymacja ubezpieczeniowa, nowy paszport).

Poniżej podajemy ceny biletów.

Mecz z Ruchem Chorzów zaliczany jest do II kategorii cenowej. Aby powiększyć kliknij poniższą grafikę.




zgłoś błąd
Zgłoś błąd




wyślij wiadomość
odpowiedz na dany komentarz (dla zalogowanych)

 

januszp10

IP 77.253.***
2012-11-23 21:36

ha ha ha ha

   

januszp10

IP 77.253.***
2012-11-23 21:36

hi hi hi hi

   

januszp10

IP 77.253.***
2012-11-23 21:37

iti jesteście żałośni ha ha ha ha

   

vladcs

Foto
IP 37.109.***
2012-11-24 03:04

a dlaczego żałośni? jakoś nie widzę powodu...
A frekwencja rośnie... BEZ kumatych. Życie nie znosi próżni. Do widzenia.

 

Krociak

IP 89.72.1***
2012-11-26 14:59

@ vladsc

Jaka frekwencja? Jest roznica miedzy iloscia kibicow na stadionie a iloscia sprzedanych biletow. ITI dostaje mocno po tylku a zapraszane dzieci na stadion tylko przyslaniaja ich problem.

 

gość legia.com~kasyniano

IP 178.235***
2012-11-23 23:05

wpienia mnie jak słyszę tych naszych pseudo-ekspertów w czasie komentowania meczu. W meczu z widzewem na C+ właśnie taki mędrek mówi po akcji i bramce Koseckiego, że marzy mu się aby oglądać takie akcje Koseckiego w lepszej lidze. Kurde ale z taką mentalnością to w Pl zawsze będzie dno i czarna dupa w piłkarskim poziomie. Powinno chyba chodzić o to, żeby promować naszą ligę, ściągać znane nazwiska a nasze młode nadzieje i talenty starać się przytrzymać jak najdłużej! A nie taki czerstwy beton po kilku fajnych akcjach wysyła chłopaka na zachód. A teraz to może trafić tylko do słabego klubu (patrz przykład Borysiuka) czy będzie ze 2 sezony na ławie siedział! ps a na mecz z ruchem nie idę, najwyżej wyciszę tv;)

 

gość legia.com~Vincent

IP 31.11.1***
2012-11-24 09:44

Promocja bardzo fajnie wygląda, ale sorry, po tym co wczoraj zobaczyłem będąc na meczu - chyba obejrzę mecz w TV.
Ktoś pisze, że frekwencja rośnie - hmmm... ciekawe ile czasu zajmie zapełnienie całego stadionu? Wczoraj nie było nawet 50% - a tam gdzie siedziałem - same dzieciaki - domyślam się, że na darmowych zaproszeniach...
Nie jestem po stronie LTMów w tym konflikcie, ale niestety dla ajtijajów trzeba się z nimi dogadać, bo bez nich długo nie pociągnięcie. Teraz sporo osób oddało karnety - na przyszły sezon te same osoby nie kupią, a do nich dołączą następni, którzy nie zdecydowali się na oddanie ich w trakcie sezonu.
I jeszcze pytanie do pseudowojewody i naszych pseudodziałaczy - gdzie są ci kibice, którzy bali się bandytów na trybunach??? Dlaczego nie walą drzwiami i oknami?
Osobiście zaciągnąłem znajomego na mecz (takiego raczej piknika - kibica od święta - ostatni mecz w zeszłym roku) - powiedział, że wpadnie jeszcze, ale jak wróci stara atmosfera i oprawy. Jednym słowem - piłka nożna dla wszystkich (i kibiców, i utrasów, i januszy, i pikników)

 

katar

IP 89.74.7***
2012-11-24 09:57

do vladcs:rośnie bo klub zwozi dzieci autokarami z całego mazowsza,wczoraj stałem pod stadionem i przy mnie przyjeczało kilkanaście autokarów.Wystarczy zobaczyć zdjęcia z meczów podczas protestu.Moim zdaniem ok 7 może 8 tysięcy ludzi(bez tych dzieci dowiezionych)na meczu z widzewem ,gdy Legia wygrała w Poznaniu i jest liderem nie daje podstaw do optymizmu dla takich jak ty.Jedno jest pewne ,iti kasa się bardzo nie zgadza,a o to kibicom Legii chodzi.

   

vladcs

Foto
IP 37.109.***
2012-11-24 17:59

coś chyba nie za dobrze z Twoim rozumowaniem
na kasę iti nie ma o najmniejszego wpływu, tylko na kasę KP Legia.
Nie wiem skąd pojęcie że kasa posiadanych spółek wpływa w całości do właściciela.
Krótko mówiąc ci których nazywasz kibicami krzywdzą tylko i wyłącznie własny klub. To mają być kibice Legii? nie kpij sobie.

 

gość legia.com~trenti

IP 89.79.1***
2012-11-24 10:53

Szkoda że takie jałowe spory przyszły akurat w momencie, kiedy Legia ma najlepszą rundę jesienną od wielu lat... kiedy potrzebne jest wsparcie klubu w walce o mistrzostwo i ewentualną walkę o ligę mistrzów... na taką samą sytuację być może trzeba będzie czekać wiele lat...

 

gość legia.com~do vladcs

IP 178.42.***
2012-11-24 11:43

twoje podniecenie chyba rosnie...

 

gość legia.com~tofik

IP 83.238.***
2012-11-24 12:06

Bilety na sektory 104, 123, 200, 201, 202, 203, 223, 224, 225, 226 i 227 można zakupić z 50% rabatem.

na okazje kosztuje 23, 28 i 33zł :-)

 

gość legia.com~hej

IP 83.238.***
2012-11-24 12:13

Legio solidne transfery albo ITI do odstrzalu.Sprzedac:Choto,Suler,Knezevic,Antolovic,
Astiz,Zewlakow,Gol,Bruc e,Vrdoljak...Za slabi na Legie,przeplacani i bezproduktywni.Kto w zamian:Kupisz,Traore,Wszolek,Teodorczyk,Milik,Piech,Jankowski,Cywka,Kus z Turcji.

 

gość legia.com~LTM

IP 89.230.***
2012-11-24 12:43

A bojkot trwa, szkoda że część osób gdzieś ma swoich braci po szalu i bawi się dobrze na "pepsi arenie", pewnie nawet nie chciało wam się przeczytać komunikatu SKLW. Niestety, nowy stadion spowodował przypływ takich właśnie ludzi, którzy są z Legią od 2 lat w wydaje im się że są najmądrzejsi. Ale my sobie poradzimy, a wam jeszcze będzie głupio.

 

wojtAS

IP 178.36.***
2012-11-24 16:21

ehhh nie lepiej zrobić jakieś badanie wśród kibiców kto ile czasu przychodzi tylko pisać takie brednie?

 

mamon66

Foto
IP 83.19.1***
2012-11-24 18:50

Jasne pogodziliście się z pyrami . Wolicie chodzić na koszykówkę Zachowujecie się jak dzieci ,które idą do innej piaskownicy .

 

AndroK

IP 82.40.7***
2012-11-30 15:36

Szczerze Ci powiem, ze nie czytalem postulatow SKLW i sa one dla mnie drugorzedne, tak jak i ten caly bojkot srednio mnie interesuje. Ja na Legie chodze dla Legii a nie dla Zylety. Bez Was jest smutno i gorzej sie oglada mecz, ale skoro nie chcecie to nie, ja Was prosil nie bede.
Jesli race i tak zwane oprawy sa wazniejsze niz Legia to Wasza sprawa i priorytety, moj kolego i bracie po szalu.

 

gość legia.com~M

IP 151.248***
2012-11-24 12:44

NIE MA LEGII BEZ ŻYLETY ! ZOSTANĘ W DOMU !

 

AndroK

IP 82.40.7***
2012-11-30 16:02

Nie ma Zylety bez Legii, siedz w domu.

 

AndroK

IP 82.40.7***
2012-11-30 16:02

Nie ma Zylety bez Legii, siedz w domu.

 

melon

IP 93.105.***
2012-11-24 12:54

ja na pewno skorzystam z żoną z tej promocji

   

gość legia.com~@Vincent

IP 84.39.1***
2012-11-24 13:45

"Jednym słowem - piłka nożna dla wszystkich (i kibiców, i utrasów, i januszy, i pikników)"

TAKA PRAWDA !!!

i na nic te wszystkie przepychanki kibiców na forach ...
poziom naszej 'ekstraklasy' przez kolejnych 10 / 15 lat nie wypełni naszych stadionów w całej Polsce samymi 'ultrasami' czy 'piknikami' ...

ps. też wracam na stadion jak będzie normalnie (ze mną ok 100 os, które znam i również czekają na powrót 'normalności')

 

gość legia.com~Tadzik Nor

IP 176.251***
2012-11-24 13:50

Nie dziekuje za promocje. Wole zaplacic pelna cene przy pelnej Zylecie i atmosferze.

 

gość legia.com~wladek

IP 80.53.1***
2012-11-24 14:01

Brawo zarząd klubu Legii brawo własciciel super incjatywa z dziećmi wczorej na meczu z Widzewem mogli przybic piatke z piłkarzami to fantastyczna sprawa z nich wyrosną prawdziwi kibice i zamienią zadymiarzy z żylety i tak jak Legia powoli zaczyna korzystać z akademi piłkarskiej tak bedzie z młodymi kibicami rzecz bezcenna jeszcze raz brawo Legia bo prawdziwy kibic to ten który nie szkodzi nie dewastuje i zrobi wszystko aby było dorze i ne ważne kto jest włascicielem !

 

gość legia.com~Stif

IP 46.170.***
2012-11-24 14:13

To dobrze niech się dzieciaki cieszą ;)

 

gość legia.com~aleks

IP 178.180***
2012-11-24 14:44

Hahahahaha 50% zniżki.

Nasze władze schodzą już całkowicie poniżej poziomu mułu.

Dziwi mnie to wszystko.

A najbardziej mnie dziwi,że wśród naszej kibicowskiej braci jest spora grupa huderlakow, dzieciaków i panienek, którym to wszystko odpowiada.

Sprowadzacie ten klub w bagno i jest mi przykro.

nie powinniście nawet próbować śpiewać bo spiewaliscie wczoraj piosenki wymyślane przez Żylete.

A jak Wam ciocie Żyleta taka zbędna to powymyslajcie swoje piosenki i formy dopindu.


Pazie na razie...

 

wojtAS

IP 178.36.***
2012-11-24 16:19

nie śpiewaj Snu o Warszawie bo to Niemen wymyślił
poza tym wiele piosenek jest na melodię piosenek chronionych prawem autorskim, to jest dopiero poważny problem
dziwne że jeszcze harcerze nie zgłosili się po tantiemy za Czarna elka w kółeczku się mieni

na razie

 

vladcs

Foto
IP 37.109.***
2012-11-24 18:23

weź się obudź, oprzytomniej i przestań bredzić bo takich bzdur już dawno nie czytałem
Kto sprowadza Legię w bagno?
a) Typy, które najpierw swoim zachowaniem sprowadzają na klub któemu rzekomo kibicują co chwila nowe kary, i z ekstraklasy i z uefa, łamią jasne zasady które ustala gospodarz obiektu, demolują stadion powodując szkody na ponad 200 tysięcy a na koniec obrażają się i nie przychodzą na mecze, zadowoleni że przez nich iti będzie mieć mniej kasy i "dopiero zobaczy"? (błąd, bo straty ponosi nie iti tylko kp Legia która ma osobny budżet)
czy
b) kibice którzy przychodzą na stadion, zachowując się zgodnie z jego regulaminem (naruszenia są nieliczne, nierażące i nie skutkują ani zniszczeniami ani karami), oglądają mecz i dopingują jak potrafią?

 

mamon66

Foto
IP 83.19.1***
2012-11-24 18:52

Młody jesteś i mało wiesz . Mocni jesteście w jednym obrażaniu innych. Jeszcze na księdza mówiłeś Zorro jak ja chodziłem na LEGIĘ

 

gość legia.com~grust

IP 46.204.***
2012-11-24 16:49

Te. WojtAS.
Byłeś wczoraj na meczu?

Byłeś- było słychać.


Ale jesteś tylko igiełką w stogu siana.

 

gość legia.com~pawel 1968

IP 77.253.***
2012-11-24 17:12

bojkotowicze i płaczki jestescie załosni

 

gość legia.com~gogol

IP 188.147***
2012-11-24 17:26

Nie ma Legii bez Żylety

 

vladcs

Foto
IP 37.109.***
2012-11-24 22:02

żebyś sie nie zdziwił

 

gość legia.com~nick

IP 83.31.6***
2012-11-24 20:18

Ile kosztują na Legi bilety?

 

gość legia.com~nick

IP 83.9.98***
2012-11-24 22:14

Ciekaw jestem czy Żyleta jest w stanie się sama oczyścić.
Może bojkot, temu się przysłuży.

 

gość legia.com~BIE(L)ANY

IP 178.36.***
2012-11-25 12:34

Ja w sercu mam (L) a nie (SKLW)i dla tego chodziłem, chodzę i będę chodził na Legie czy jest normalnie czy nie... Wolał bym normalności no ale cóż nie można mieć wszystkiego :)

 

gość legia.com~PODSUMOWAN

IP 83.24.3***
2012-11-25 12:41

Jeżeli na meczu Legii z Widzewem po zwycięstwie w Poznaniu przyszło 8 tysięcy osób bo 4 tysiące to zwiezione z całego Mazowsza dzieci to znaczy, że cały czas bojkotuje ITI około 15 tysięcy kibiców a więc nie jedna ale dwie Żylety.
Bo w normalnych warunkach na meczu z Widzewem byłoby ponad 23 kibiców.

 

DziadekLdziad

IP 170.65.***
2012-11-27 12:21

15 tys burakow z podwarszawskich wsi, ktorzy nie mieli szacunku do swojego stadionu i jak banda bezrozumnego bydla wykonuje polecenia Sklw.

Ktos madrze napisal powyzej. Iti nie traci nic z kasy. Tylko Legia, ktora bedzie wisiala Iti coraz wiecej kasy.
Nie rozumiecie gamonie polityki. Iti to jest ktos kto wklada w klub cos zeby wyciagnac ale nie pompuje kasy bez konca. Jak nie bedzie sie oplacalo to sie zawinie i zostawi ja z ogromnymi dlugami, a wiecie co to bedzie oznaczalo ? Moze spotkac nas los jak Glasgow Rangers.
Niestety rzeczywistosc biznesu jest brutalna i tam nie ma zlituj sie.

Kto kupi klub z dlugami ? SKLW ?

 

gość legia.com~sektor 212

IP 193.254***
2012-11-25 15:12

02.12.12 godz. 17:00 będziemy jak zawsze
Do zobaczenia na Ł3

 

gość legia.com~wow

IP 89.74.2***
2012-11-25 15:21

Jadę jutro pod kasy bo przed meczem napewno nie będzie biletów

 

gość legia.com~vlo

IP 77.113.***
2012-11-25 17:24

NIE MA LEGII BEZ ŻYLETY. ZOSTAJE W DOMU

 

gość legia.com~nick

IP 178.235***
2012-11-25 20:13

Jest Legia bez "żylety" :)
Idę na mecz :)))))

 

gość legia.com~do aleks

IP 83.6.21***
2012-11-25 21:44

Jesteś dzieciaczku z podstawówki(max gimnazjum) żałosny... wg ciebie wzorem kibica nie może być dziecko/chuderlak ??? tak samo im zależy na zwycięstwie drużyny jak każdemu kibicowi. Jak ci się nie podoba to zacznij się wywiązywać z obietnic z poprzedniego protestu. Takie "mądrale" jak ty obiecały zbudować wielki CWKS, od podstaw, przez Kibiców dla Kibiców - i co ????? i NIC !!!!! Skończyło się na lichych zrzutach z kieszonkowego dwa, trzy razy i koniec.... Nie masz pojęcia (nie kumasz) o co chodzi ludziom, którzy niepełnoletnim mieszają w głowach.

 

gość legia.com~nhdsmbt

IP 83.238.***
2012-11-25 23:18

hej redakcjo! legia nie wygra z ruchem hahaha

bo nasza wiselka wygrala 2-1 w chorzowie :-)

za rok wiselka mistrzem polski 2013 !!!!!!!!!

legia przegra z ruchem nigdy nie bedzie mistrzem buahaha
zobaczysz redakcjo :)

 

gość legia.com~do nhdsmbt

IP 193.25.***
2012-11-26 09:12

do budy! jesteśmy twoją STOLICĄ!!!!!

 

gość legia.com~LEGiza

IP 193.25.***
2012-11-26 09:16

a może mi ktoś powiedzieć dlaczego wg ITI 50% z 39 zł to jest 28 zł? tyle właśnie musiałem zapłacić za żonę (regularna cena 39 zł) na sektor 104. Może mi to ktoś wyjaśni?

Czyli na mecz z ruchem zamiast zapłacić zgodnie z "promocją" 47 zł za parę, musiałem przelać 56, bo tyle życzyła sobie strona internetowa.

 

gość legia.com~paweL

IP 79.190.***
2012-11-26 09:28

wszyscy na RUCH!!! oprócz oczywiście bobków z północnej, co sobie protestują:-) śmieszne typki. już powoli o was wszyscy zapominają. do widzenia!
reszta na RUCH!!!! jest nas coraz więcej!!! SUPER!!!!

 

gość legia.com~eDSON

IP 83.144.***
2012-11-26 13:59

KTO NIE IDZIE ŁAPKA W GÓRĘ !

 

gość legia.com~Darekr

IP 83.6.23***
2012-11-26 14:24

LEGiza a cena regularna to nie 55 zł na 104? wg grafiki na górze strony właśnie tyle kosztuje bilet w II kategorii

 

gość legia.com~LeGiza - d

IP 193.25.***
2012-11-26 15:08

zgadza się ale męski, a nie damski, który kosztuje 39. po za tym nawet mój z 50% zniżką kosztować powiniez 27,50 a nie 28 zł. Nie chodzi tu już o pieniądze tylko o zwykłą uczciwość.

 

gość legia.com~nick

IP 193.25.***
2012-11-26 15:21

mam takie wrażenie, że na Ł3 przychodzi 15 tyś kibiców mniej niż średnio w zeszłym roku nie z powodu buntu SKLW. Powód jest bardziej prozaiczny. Ceny nieadekwatne do polskich zarobków i poziomu sportowego. Na mistrza czekamy od 2006 roku, a tu wciąż pojawiają się informacje że klub musi być osłabiany. Nie są to kibicowskie przepychanki a oświadczenia ludzi decyzyjnych oraz samych piłkarzy. I to wszystko w momencie kiedy klub ma szanse na tytuł a inne zespoły, biedniejsze, zapowiadają walkę o nowe transfery. I te ceny... biletów, gadzetów, jedzenia, napojów... jak z innej planety. Poprostu kibice coś zroumieli, i to jest problem bardzo trudny do rozwiązania bo wymaga zdobycia zaufania u ludzi na nowo a rozdmuchana afera z SKLW nie przykryje w efekcie prawdziwego powodu pustek na stadionie. To poprostu nie jest wina SKLW. Nawet gdyby cała żyleta nie przyszła byłoby to tylko 7 tysięcy ludzi a wiadomo, że nigdy nie da się uzyskać jednomyślności i SKLW jest odpowiedzialne max. za 5 tysięcy pustych krzeseł. Pozostałe 10-15 tysięcy nie przychodzi z powyższych względów. Moim zdaniem oczywiście.

 

gość legia.com~nick

IP 212.87.***
2012-11-26 15:44

Bojkotujemy bracia, niech zaczną nas szanować

 

jaroz86

IP 83.5.11***
2012-11-26 16:25

Z innej beki ale dość ważne, czy listopadowa Nasza Legia trafiła do kiosków? Czy to ja przegapiłem jakiegoś newsa w tym temacie. Jeśli wiecie cokolwiek to napiszcie.

   

gość legia.com~nickPawe(L

IP 31.11.1***
2012-11-26 16:34

Zwracam uwagę na to, ze pomimo przedłużającej się nieobecności większości "kibiców-ultras" z trybuny północnej spośród wszystkich drużyn to Legia zanotowała najwyższą frekwencję w XIII kolejce T-mE. Kto był na meczu ten wie, że doping nie był porywający, ale jednak dużo lepszy niż na Piaście i Jagiellonii, a na trybunie północnej pojawiło sie trzy razy więcej kibiców niż podczas meczu z Jagiellonią.
Na zakończenie w 88 minucie "Mistrzem Polski jest Legia" - bezcenne :-)
Pomału wszystko się uciera i będzie ok.
A kto chce niech robi tak jak ja i sciąga na mecz z Ruchem tych wszystkich, którym dobro Legii naprawdę leży na sercu.
Na mecz z Widzewem przytargałem ze sobą jeszcze trzy osoby, a na Ruch planuję co najmniej cztery.
Nie ma kibiców na północnej - Sektor 216 rządzi ;-)

 

gość legia.com~LEGION

IP 82.139.***
2012-11-26 16:36

Będzie Ruch?

 

gość legia.com~jan z kier

IP 86.50.9***
2012-11-26 16:40

uwaga, bo nie można spiewac piosenek wymyślonych przez żylete...smieczny wpis dodany przez aleksa. dzieci niech chodza na stadion przynajmniej wyrosna na normalnych kibicow ktorzy kibicuja swojej druzynie, a nie jakims przyglupim idea. pozdrowienia dla wujka z wiezienia, czy tam jakiegos innego dziada lub starucha. idzie na kosz lub na siatkowke, zima sie zbliza moze na hohej przed blok

 

gość legia.com~rys

IP 86.50.9***
2012-11-26 16:42

powodzenia na koszu

 

gość legia.com~FANATK

IP 127.0.0***
2012-11-26 16:58

Juz wiadomo,że kibice RUCHU nie zostaną wpuszczeni by nie zagłuszać dzieci na trybunach!

 

gość legia.com~@nickPawe(

IP 84.39.1***
2012-11-26 17:01

a gdzie były wcześniej te twoje przytargane osoby ... ???
zachciało się chodzić na Legię bo ma szansę na mistrzostwo ... ??? żenada ...

 

Spokojnystefan

IP 78.88.4***
2012-11-27 12:59

Dokładnie :)

 

gość legia.com~Pawe(L)

IP 31.11.1***
2012-11-26 17:11

Nie cwancykuj, bo słabo Ci to wychodzi. Legia ma wydanych 130 tysięcy kart kibica, a na każdy mecz nie przychodzi komplet. Są tacy, którzy chodzą "od okazji do okazji". Sztuka w tym, żeby ich przytargać wtedy, kiedy naprawdę są Legii potrzebni. Zobaczymy czy przy prawdziwej szansie na mistrza, a nie "mistrza jesieni" i północna się zapełni.
Tym, którzy mają na to ochotę - Do zobaczenia na Ruchu!!!

 

gość legia.com~KROLEK

IP 127.0.0***
2012-11-26 17:20

Niestety nie ma Legii bez ŻYLETY!!!


i żaden twrdziel optymista nie zamarze tutaj rzeczywistości jaka własnie dotyka LEGIĘ.

po prostu bez ŻYLETY Legia gra sparing mecze i jest nijaka.

 

gość legia.com~WLADEK

IP 80.53.1***
2012-11-26 17:51

MAM W SERCU NA DNIE ONA ZAGRA ( L ) DLA MNIE LEGIA MISTRZ !!!

 

wladek1954

IP 80.53.1***
2012-11-26 18:02

WLADEK; MAM W SERCU (L) NA DNIE ONA ZAGRA DLA MNIE LEGIA - RUCH 2:0! PEŁNY STADION WAS CHŁOPCY Z ŻYLETY TEŻ ZAPRASZAM LEGIA ZAWSZE RAZEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   

gość legia.com~LEGION

IP 82.139.***
2012-11-26 18:31

Czytałem na stronie Ruchu że jest organizowany wyjazd do Warszawy.Ciekawe ilu ich przyjedzie?

 

katar

IP 89.74.7***
2012-11-26 19:37

Do Waldek1954:Walduniu,jeszcze nie wytrzeźwiałeś po niedzieli?Zapomniałeś że na razie nie chodzimy?Cała Legia zawsze razem,bez tych co chodzą.

   

gość legia.com~piknik

IP 178.235***
2012-11-26 20:32

Potrzebna pomoc prawna !!!

Uzasadnienie doniesienia o popełnieniu przestępstwa/wykroczenia przez organizatora imprezy masowej, polegającego na wyrażeniu zgody na blokowanie ciągów komunikacyjnych przez grupę kibiców na sektorze rodzinnym.

Wniosek do Wojewody o zamknięcie stadiony w związku z powyższym.

Wniosek o ukaranie Komendanta Komendy Stołecznej Policji i osób mu podległych w związku z brakiem podjęcia działań zmierzających do wyeliminowania zagrożenia spowodowanego przez grupę Kibiców blokujących ciągi komunikacyjne na ostatnim meczu.

Wniosek do KP Legia S.A. dotyczący nałożenia na wszystkich kibiców naruszających regulamin imprezy masowej, poprzez przemieszczanie się grup kibiców w trakcie meczu, zajmowanie miejsc, na które osoby te nie posiadały biletów, blokowanie ciągów komunikacyjnych, posiadanie niebezpiecznych narzędzi - megafon.

Dokumentację stanowią zdjęcia opublikowane na serwisach internetowych poświęconych Legii oraz zapis video z meczu.

 

sledziu

IP 89.77.1***
2012-11-26 21:09

Możecie mówić tu co chcecie. Prawda jest taka, że bez ŻYLETY nastąpi upadek tego klubu. Brak prawdziwych kibiców, kasy meczowej dla właściciela (ktokolwiek by to był)i szans rozwoju. I bez napinania i wyzywania proszę. Sam chodzę na mecze od ponad 30 lat i nie potrzebuję tutaj czytać niczego o sobie. Teraz też chodzę, ale strasznie mnie już to denerwuje. Ok. 6 moich kumpli już odpuściło chodzenie, reszta się zastanawia. Każdy w tym konflikcie ma swoje racje, ale wiele z racji kibiców do mnie przemawia jak nieszczęsny gas, czy udrażnianie przejść na Północnej. Też czekam na wytłumaczenie tego zachowania. Czy w dobie Big Brothera nie jest możliwe z identyfikowanie BANDYTÓW? Powtarzam BANDYTÓW, a nie kibiców.

   

gość legia.com~

IP 31.60.7***
2012-11-27 07:34

sledziu... Z jednej strony masz rację, jest nowoczesny sprzęt i powinno się wyłapywać szkodliwy element, jednakże musisz przyznać, że kierownictwo SKLW nie było w stanie zapanować nad pewnymi zachowaniami na ŻYLECIE. Po co nam zabronione race na stadionie? bo się poświecą trochę? i co z tego, potem są kary i zadymiony cały stadion.
Kolejna sprawa to błędy SKLW w dbałości o społeczny wizerunek kibica - fanatyka. Koledzy i koleżanki z ŻYLETY traktowani są jak margines społeczny, bo na zewnątrz brak jest informacji o pasji jaka kieruje tymi ludźmi. Pewnie, że wszędzie znajdą się czarne owcze, ale gdzie ich nie ma?
Wracając do tematu ostatniej burdy i zniszczeń na stadionie, Stowarzyszenie powinno wyrazić żal z zaistniałej sytuacji i zorganizować zbiórkę na pokrycie szkód. Jednocześnie stanowczo zaprotestować przeciwko używaniu gazu i niepotrzebnej akcji oczyszczania ciągów komunikacyjnych.
Jeśli zachowuje się pewien ton dyskusji ( w tym wizerunek kibica ) na tematy bezpieczeństwa stadionowego, to odbiera się argumenty Wojewodzie, czy nawet poirytowanemu Zarządowi, a już na pewno policji.
Problem w tym, że czytając bezmyślne wypowiedzi gówniarstwa typu ?nie ma Legii bez ŻYLETY? czy ?bojkot!!? mój powyższy wywód wydaje się utopią :) A szkoda, bo chciałby człowiek widzieć piękne mecze, ale i oprawy...

 

DziadekLdziad

IP 170.65.***
2012-11-27 12:34

Sledzu zrozum.
Czy wy myslicie, ze dochody z biletow to jest glowne zrodlo finansowania ITI ?
Ludzie co wy palicie ?
Nie rozumiecie, ze swoim dzialaniem szkodzicie jeszcze bardziej, bo dlug idzie na konto klubu nie ITI.

Iti albo sie w koncu wycofa, a klub bedzie wisial im kase. I kto kupi Legie z dlugami ? Twoi koledzy z Sklw ?

Najgorszy scenariusz to degradacja za dlugi chociaz nie sadze by spotkalo to tak zasluzony klub jakim jest Legia.

 

gość legia.com~wojwodin

IP 178.43.***
2012-11-26 21:17

Dla tych wszystkich płaczków z Żylety:

Nie nazywajcie się prawdziwymi kibicami.

Kibice są z drużyną na dobre i na złe.

a Wy? gdzie jesteście? zastanówcie sie...

 

gość legia.com~nick

IP 93.105.***
2012-11-26 21:27

kibice z żylety jesteście żałośni prawdziwy kibic kocha (L)

 

Spokojnystefan

IP 78.88.4***
2012-11-27 13:04

Ciekawe kto Wam każe wypisywać te wypociny :)

 

gość legia.com~nick

IP 46.204.***
2012-11-26 23:29

niech obniza ceny o 50% na caly stadion to i ludziska chętniej przyjda a kto wie moze i cały stadion sie zbierze?

 

gość legia.com~haja maja

IP 178.180***
2012-11-26 23:35

Ileż tu herosów, którzy dostrzegają pozytywny progres w konflikcie kibiców z klubem...

Ale gdzie będziecie Jak Legia będzie np 6a w tabeli?

Będziecie w dupowinie tatrzańskiej.

Bo tyle jest warta wasza forma wypowiedzi w momencie w którym właśnie teraz jest ten klub.


Zostańcie przed budami (komputerami)

....wy okazjonalni znawcy tematu

 

gość legia.com~LEGION

IP 82.139.***
2012-11-27 10:31

Ruchu i Widzewa ma byc około 1500,niezle.Trzeba zapierdzielac na mecz.Tylko LEGIA.

 

gość legia.com~zyleta

IP 86.50.9***
2012-11-27 10:53

Kto należy do Żylety ? Czy nie wolno pójść na żylete kazdemu ? Czy jest jakas grupa specjalna ktoram ma prawa do tworzenia zylety ? Czy jest prezes zylety ? Mysle ze kadzy moze tam pojsc i tworzyc doping i oprawe dla Legii. Niektorym sie w glowach poprzewracalo i wydaje sie im ze maja monopol na doping dla Legii. Wiekszosc osob nie chodzi kibicowac bo powiedzial tak Rysiu z pod budki, niestety takie juz mamy spoleczenstwo.

 

gość legia.com~Krzysiek

IP 213.77.***
2012-11-27 12:23

Jak ludzie przychodzili to promocji nie było ...
jak by takie promocjie byly wczesniej to srednia by była 26 tyś. ale wiadomo..

 

gość legia.com~@zyleta

IP 37.209.***
2012-11-27 12:41

idź na tą żyletę i zrób fantastyczny doping i oprawę !!!!
tylko idź i to zrób a nie rzucasz puste słowa w internecie ...

 

gość legia.com~zyleta

IP 86.50.9***
2012-11-27 13:40

a pójde, zobaczysz mnie w białej bluzie z napisem kibicuje Legii bo kocham ten klub

 

gość legia.com~...

IP 46.205.***
2012-11-27 15:00

Napinacze internetowi
Nie wmawiajcie ludziom, że to protestuje tylko Żyleta
tzn. wszelkiej maści dla was bydło, bandyci, menele ...
Protest objął ponad 15.000 kibiców z wszystkich trybun.
Ale wam wygodnie wycierać mordę słowem Żyleta.

 

gość legia.com~VLO

IP 77.112.***
2012-11-27 15:29

A PROTEST TRWA SIALALAALAL.

MAM PYTANIE DLACZEGO WIDZEW NIE ZOSTAŁ WPUSZCZONY A RUCH NIE? KLUB STRACIŁ DUŻE PIENIĄDZE 1600 BILETÓW RAZY 35 ZŁ!!!! A WIADOMYM JEST ŻE WIDZEW I TAK WEJDZIE Z RUCHEM!!!

 

gość legia.com~nick

IP 83.143.***
2012-11-27 15:52

nopi
Na pewno przyjdę, chociaż dopingu bez żylety nie ma.
Czy wygrywasz, czy nie
Ja i tak kocham Cię

 

gość legia.com~nick

IP 31.174.***
2012-11-27 16:59

Tylko Legia!!!!

 

gość legia.com~@zyleta

IP 151.248***
2012-11-27 17:31

nie rozumiesz czy tylko udajesz ... ???
twoje przyjście będzie super ... ale mowa o zrobieniu dopingu i oprawy !!!
czy może jak nie ma hołoty z żylety to już nie jesteś w stanie ???

 

bene

IP 89.73.1***
2012-11-27 20:56

Dajcie sobie z nimi spokój. Niech nie przychodzą. Nikt nikogo nie przekona do swoich racji. Tylko tym razem proponuje przyjrzeć się temu co się będzie działo na bramkach...

   

gość legia.com~zbych

IP 91.227.***
2012-11-28 07:31

To jest debilne ...
Przeciwko komu oni protestują?
Ale się nie martwcie bez Legii liga i tak wytrzyma :)

 

gość legia.com~LEGIONISTA

IP 87.206.***
2012-11-28 09:26

UWAGA!!!
WSZYSCY KTÓRZY MAJĄ LEGIE W SERCU I CHCĄ POMÓC DRUŻYNE PODCZAS MECZU Z RUCHEM ZAPRASZAM NA NIEDIELNY MECZ. BĘDZIEMY DOPINGOWAĆ JESZCZE LEPIEJ NIŻ NA JAGIELONII CZY WIDZEWIE Z KAŻDYM MECZEM IDZIE NAM CORAZ LEPIEJ. POTRZEBUJEMY SIEBIE NAWZAJEM, RAZEM DAMY RADĘ. PROŚBA ABY WSZYSCY STARALI SIĘ SKUPIĆ W CENTRALNYM PUNKCIE ŻYLETY BĘDZIEMY WÓWCZAS BARDZIEJ SŁYSZALNI... POZDROWIENIA DLA BRACI PO SZALU KTÓRZY PRZYCHODZĄ NA ŁAZIENKOWSKĄ DLA LEGII WARSZAWA

DO ZOBACZENIA
T Y(L)K O

 

gość legia.com~Dżonu

IP 89.76.7***
2012-11-28 12:19

Od lat kibicuję (L)egii a w niedzielę będę po raz pierwszy na stadionie.

 

gość legia.com~DoZbych

IP 217.67.***
2012-11-28 13:43

To proste - przestępca prostestuje przeciwko nałożonemu na niego zakazowi za łamanie prawa.Nie podoba mu się,że ktoś ośmiela się go kontrolować i napiętnować niszczenie stadionu,pirotechnikę,zasłanianie twarzy czy chowanie się pod flagami.A reszta?Reszta to marionetki SKLW,która powinna się nazywać Stowarzyszenie "Nic nie wie,nic nie może".Dopóki sami nie wyplemicie przestępców ze swojego grona,uczestnicząc w takich bojkotach,to Legia i jej kibice nigdy nie będą szanowani.Ps.Kto nie idzie na mecz niech nie zabiera głosu.Nikogo jego zdanie nie interesuje

 

Vanad

Foto
IP 172.20.***
2012-11-28 16:19

Jak na środę 16.15 to sprzedaż wygląda obiecująco, co każdego kibica Legii powinno bardzo cieszyć:-) W końcu to ostatni mecz rundy jesiennej u siebie.
Wszyscy co mają Legię w sercu (a nie sk_w) - do zobaczenia na Ł3 w niedzielę!
Tylko Legia!!!

   

gość legia.com~kazik

IP 91.223.***
2012-11-28 17:36

Ja juz bilet mam, do zobaczenia w niedziele (prawdziwi kibice)

 

andi432154

IP 79.163.***
2012-11-28 18:13

Przychylam się do akcji pokrycia szkód przez kibiców Trybuny Północnej "ŻYLETY". Sądzę także że wielu kibiców pozostałych trybun w ramach dobrze pojętej solidarności dobrowolnie mogłoby przyłączyć się do tej akcji.
To byłby pierwszy krok ku porozumieniu. Ja rozumiem, że kibice "ŻYLETY" czują się pokrzywdzeni w całej tej sprawie i uważają, że zostali sprowokowani lub "zmuszeni" do takiego zachowania.
Ale to jednak nie jest usprawiedliwieniem!
Teraz do Zarządu KP Legia.
Drugim razem mam nadzieję, że ochrona czy stewardzi dwa razy(albo i dziesięć razy) zastanowią się zanim postąpią tak jak uczynili to w meczu z Polonią podczas którego miały miejsce te zamieszki.
Bo głupotą i brakiem wyobraźni jest aby organa wykonawcze klubu jak ochroniarze czy stewardzi występowali przeciwko i prowokowali kibiców własnej drużyny kiedy nie ma ku temu potrzeby!!!
Póki co solidaryzuję się z kibicami bojkotującymi mecze na Ł3.
Pozdrawiam.

   

gość legia.com~kibic

IP 78.88.4***
2012-11-28 18:14

Sprzedaż zapewne nie wygląda obiecująco. Rozdane bilety dzieciom i pracownikom różnych firm to się chyba nie nazywa sprzedaż.

 

katar

IP 89.74.7***
2012-11-28 18:52

Do vanad:to ilu będzie widzów na meczu w największym stopniu zależeć będzie od pogody.Jeśli będzie zimno rodzice będą się bali puścić swoje małe pociechy autokarem,daleko od domu w obawie przed przeziębieniem.Pomimo darmowych wejściówek.

   

gość legia.com~Danie(L)

IP 37.109.***
2012-11-28 20:14

Dziś wszyscy krytykują siebie na wzajem. Przypomnijcie sobie mecze w sezonie 2011/2012 eliminacje i fazę grupową LE. Gdzie są Ci wszyscy kibice??? Jeśli nasza (L)egia utrzyma formę do końca sezonu i zostanie mistrzem nikt o tej sytuacji nie będzie pamiętał. Więc Duma do kieszeni i WSZYSCY NA RUCH!!!!

 

gość legia.com~DoKatar

IP 94.75.1***
2012-11-28 21:42

A Ty co się martwisz nie o swoje dzieci?Ty kawał starego chłopka i siedzisz w domu jak dzieciak,więc daruj sobie te komentarze i schowaj pod kołdrę

 

gość legia.com~Kris Anin

IP 89.79.6***
2012-11-28 23:12

No cóz,poczytalem sobie z godzine te wszystkie wypowiedzi.I co wam powiem to Wam powiem ..ja i moja kobieta idziemy w niedziele na mecz Legii, której trzeba Z A W S Z E pomagać,bez wzgledu na to,że chamscy ochroniarze zagazowali zylete na Poloni,a legalne władze nie chca wypuścic Starucha.To przykre i chore,ale dlatego mam nie pomagać Legii? Zastanów sie jeden z drugim.Pozdro dla wszystkich kibiców Legii.

 

gość legia.com~nickżona

IP 31.60.1***
2012-11-28 23:31

Hej, Jestem żoną i matką a jednocześnie kibicem Legii. 12-letni syn z mężem jezdził (nie jesteśmy ze stolicy,ponad 100km.) na mecze swojej ukochanej druzyny, oczywiście na żyletę(2 razy tylko na rodzinny, ale to nie to samo),i nie mogę pojąć osoby które twierdzą ,że te osoby z żylety są gorsze i to sa marginesy. NIGDY W ŻYCIU. Normalna rodzina,syn wzorowy uczeń. Moje chłopaki zabrali mnie na ostatni mecz derbowy. Było super. Teraz jak oglądam mecz w TV z pustymi trybunami, bez zylety, bez SNU O WARSZAWIE, to sobie myślę ,że dobrze ,że byłam na meczu derbowym, było zaje.... Teraz to nie ten stadion,nie ta atmosfera.Aż żal patrzeć. A do tego te ich głupie tłumaczenia. TO DLA RZEKOMEGO DOBRA-KPINA. KOCHAMY LEGIE i poczekamy az im w główkach sie poukłada po tym strasznym upadku-wypadku. Pozdrawiam L.

 

katar

IP 89.74.7***
2012-11-29 07:51

Do Danie(L);Kiedy do was wszystkich,najwierniejszych z (L) w sercu,dotrze że nikt z kibiców Legii nie uzależnia długości protestu od wyników sportowych.Legia może być mistrzem Polski czy Bóg wie czym jeszcze i nie będzie to miało najmniejszego znaczenia.To nie wygląda tak że jak wygrają z Ruchem to Tusk z działaczami i wojewodą będzie fajny.BOJKOT DO KOŃCA!!!

   

gość legia.com~nicks

IP 217.153***
2012-11-29 08:39

Tak zostań w domu... Większości z Was ten protest jest na rękę. Nie trzeba wydawać kasy na bilet, można za to kupić parę pryt i wydoić je gdzieś w krzakach. Jesteście śmieszni, prawdziwi kibice są na stadionie razem ze swoim klubem.
Nie ma żylety bez Legii !!!

 

gość legia.com~kibic

IP 78.88.4***
2012-11-29 10:46

Wypowiedź po prostu na poziomie :) Gdzie Ty gościu żyjesz? :)

 

gość legia.com~Havoc

IP 195.47.***
2012-11-29 11:04

Katar - to bojkotuj Tuska i wojewodę, a ty krzywdzisz Legię!!!

 

gość legia.com~nick

IP 89.67.1***
2012-11-29 11:49

Do katar: co ma Tusk do Legii??? Jak chcesz mu dopiec to idź na następne wybory i zagłosuj na kogo chcesz. A bojkotując mecze robisz źle klubowi. OK robisz źle ITI. Ręka w rękę z wojewodą.

 

gość legia.com~nick

IP 89.78.3***
2012-11-29 13:29

Kto mi wytlumaczy jak kupic bilety na sektor 226 badz sektor 227 skoro bilety na te sektory nie sa dostepne w sprzedazy?

 

gość legia.com~jarecki123

IP 83.24.1***
2012-11-29 14:16

A może ich poprostu już nie ma? :)

 

gość legia.com~trenti

IP 62.22.5***
2012-11-29 16:03

Jak na wszystkich meczach na Ł3 - na ruchu bedę z żoną i synem. TYLKO LEGIA!!

 

gość legia.com~Polaken

IP 83.7.76***
2012-11-29 18:23

Ja też bede w niedziele na Ł3 jak zawsze:). A tak wogóle to wyszło ilu Legia ma kibiców, prawdziwych kibiców, a ilu ludzi ,którzy przychodzą tylko po to zeby sie polansowac na Żylecie(piro,achtungi itp.). Ci co przychodza teraz to prawdziwi kibice!!!!Nie przychodza dla atmosfery jak wiekszosc kumatych..... Tylko Legia
Pozdro dla PRAWDZIWYCH

 

gość legia.com~Krzychuski

IP 77.253.***
2012-11-29 19:51

Bilety w promocyjnej cenie też można kupować w kasach?

 

BORMAN

IP 89.75.1***
2012-11-29 21:42

Katar, masz katar czyli nieżyt ogólny.

Na Żyletę zajętych jest 1600 miejsc - duży wzrost

Pozostałe miejsca są zajęte w 54 procentach. Wystarczy wejść na stronę sprzedaży biletów. Bojkot trwa w najlepsze, tylko niektórzy dość mają rozkazów, chcesz być kamikadze to sam skocz na łeb. Dzisiaj czwartek, a mecz w niedzielę. Zastanów się jeden z drugim, bo za chwilę zabraknie

   

gość legia.com~NikoL

IP 164.126***
2012-11-29 22:50

Szkoda, że to już koniec rundy jesiennej bo jeszcze ze dwie kolejki a żyleta przynajmniej w połowie byłaby zapełniona. To znaczy, że mamy wolność i nie trzeba się podporządkowywać jakiejś grupie ludzi. Komuna minęła i każdy robi co chce. Taki rodzaj protestu mógł wymyślić tylko ktoś kto nie kocha piłki nożnej oraz Legii Warszawa. Jesteśmy zawsze tam gdzie nasza Legia gra...

 

gość legia.com~vlo

IP 46.169.***
2012-11-29 23:18

TAK JAK CO MECZ 20 TYS ZAJĘTYCH A NA MECZU BĘDZIE KOMPLET. PRZYCHODZI CO DO CZEGO TO 3-4 TYS NIE LICZĄC DZIECI I BILETÓW ROZDANYCH W AKCJI LEGIA BIZNES CZY NA WYBORCZEJ ITP. Nie dziwi was że jak nie było bojkotu to maks tysiąc dzieci mimo że na meczy było 15 tys osób? Że nie było reklam w metrze, rozdawanie biletów itp? Dlaczego klub się zaczyna starać jak coś nie gra? Był 2 lata ok to każdy telefon ze szkoły mojego brata kończył się odmową, ciężko im 100 osób było z Żoliborza przyjąć.

 

katar

IP 89.74.7***
2012-11-30 07:55

Do Borman:Ręce mi opadają na was ,jedynych najwierniejszych,skoro wszystko idzie bez kibiców Legii tak świetnie, to po co te promocje,darmowe bilety dla dzieci z mazowsza,promocyjne pakiety,zapraszanie na mecz przy pomocy piłkarzy(nigdy tego nie było)?Skoro protest jest nie odczuwalny,czemu tak na nas jedziecie na forach,zamiast się cieszyć że wreszcie bydła nie ma w teatrze marzeń?Skoro jest tak pięknie czemu na mecze przychodzi 7 tyś widzów bez tych dzieci z mazowsza?A te zajęte miejsca na żylecie to w 95% nieoddane karnety,sprzedanych biletów jest ok 70 sztuk.

   

gość legia.com~nick

IP 194.165***
2012-11-30 09:09

Skończcie bredzić, kupcie bilety i na mecz! :)

 

gość legia.com~STATYSTYK

IP 188.146***
2012-11-30 09:16

Funkcjonariusze piszą o dużym wzroście sprzedaży biletów na Żyletę.
I po co kłamać?
Wystarczy drobna analiza na stronie sprzedaży.
Oprócz kilku rzędów zaznaczonych jako sprzedane w całości żadne bilety na Żylecie nie schodzą a są też zwroty karnetów.
A reszta to zaznaczone, nie zwrócone karnety.

 

gość legia.com~popek

IP 194.181***
2012-11-30 10:37

Czytam to wszystko i zastanawia mnie jedno. Czy Wy (bojkotujący) nie widzicie, że Legia właśnie wypracowuje i wychowuje nową generację kibiców? Myślicie ze rozdawanie biletów i zachęcanie do przyjścia na mecz to jest jednorazowa akcja ze względu na Wasz śmieszny bojkot? To jest proces który będzie trwał jeszcze sporo czasu, ale już się rozpoczął. Wcale nie jesteście potrzebni. Młodzi Was zastąpią. Będą potrafili się zachować, nie będą niszczyć stadionu i narażać klub na straty. Nie będzie to szybka i tania zmiana, ale to wszystko zaprocentuje już niedługo. Będą to kibice, którzy wyżej będą cenić swój klub, niż dyktaturę nielicznych z SKLW.

 

BoLo1

Foto
IP 46.76.2***
2012-11-30 10:58

No tak, mamy przepychanek ciąg dalszy. Paskudnie brzmi " wy " jeszcze paskudniej, zobaczymy czy będzie to czy będzie tamto. Podziałów i krzyków ciąg dalszy. Owszem, taka jest rzeczywistość i nauki płynące od tzw polityków. Język agresji, język podziału i tym podobne plugastwa. Komu ma to służyć, doprawdy nie wiem. Jak widać wielu ludzi nic innego nie obchodzi jak opluwanie innych plus czekanie....Dobre słowo,czekanie jak czekasz na kolejny mecz, jak czekasz na kolejne zwycięstwo, ale jak czekasz na spektakularną porażkę kibiców swojego klubu..to już nie ma na co czekać.
Szanuję każde poglądy, nie szanuję polityków, no może nie wszystkich bo i wśród polityków są normalni ludzie chcący zrobić coś dla kraju, a nie tylko dorwać się do władzy.
Niby nie ma komuny i jest demokracja, ale tak naprawdę wszyscy trwamy w jakimś stanie wmawiania co jest dobre , a co złe, kto po jakiej stronie stoi , a kto po tej właściwej. Przypominam więc o rozumie i o tym, że każdy z nas ma swój rozum i swoje serce. Kierujmy się więc rozumem i róbmy tak jak nam serce podpowiada. Po raz wtóry napiszę, jeżeli z czymś się nie zgadzam to staram się to rozwiązać dialogiem, a nie świnieniem koledze.

Pozdrawiam.

PS

Ruch nas nie zakrzyczy, będzie odpowiednia ilość wulgaryzmów - zależna od postawy gości - będą gwizdy i będzie nierówny doping. Brak sprzętu nagłaśniającego nie pozwala na synchronizację trybun.

   

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 10:59

Statystyk - posikałeś się z radości?

 

BoLo1

Foto
IP 46.76.2***
2012-11-30 11:02

Do STATYSTYK

Bardzo cię proszę, podpowiedz jak zrobić statystykę sprzedanych biletów. W jaki sposób to obliczyć, jak odróżnić zajęte miejsca od tych sprzedanych. Cały czas czytam, że karnety są zwracane. Nie zadam sobie trudu by liczyć kratki na sektorach, ale wizualnie wychodzi, że zajętych jest ok połowy. Czy wiesz ile jest aktywnych karnetów ?

Pozdrawiam

   

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 11:16

Czemu sie dziwicie, ze klub stara się o normalnych kibiców, robi promocje i zaprasza dzieci? Przecież to właśnie jest normalne.
W każdej firmie są podobne działania marketingowe.
Niegrzecznych wyprasza się lub wyrzuca się za drzwi. Tych co płacą więcej mają większe przywileje.
To jest kuchnia Normalne.
A to że wy uwarzacie się za niewiadomo kogo, i myślicie ze wam wszystko wolno - Tak, to jest nienormalne.

 

gość legia.com~VLO

IP 46.169.***
2012-11-30 13:00

HAVOC ty chyba nie rozumiesz po polsku, dlaczego stara się jak jest bojkot. Dlaczego nie było widać tak wzmożonej aktywności jak było dobrze przez 2 lata? Teraz nagle codziennie promocje, akcje a wcześniej nic

 

gość legia.com~STATYSTYK

IP 213.158***
2012-11-30 13:50

Jak to policzyć ?
Proste. Pierwszego dnia sprzedaży trzeba wydrukować poszczególne trybuny i tam są zaznaczone wszystkie miejsca zarezerwowane.
Później w dowolnym momencie można przeanalizować sprzedaż patrząc w ekran monitora jakie miejsca zeszły i masz bieżącą sprzedaż.

 

gość legia.com~trenti

IP 62.22.5***
2012-11-30 14:47

Drodzy strajkujący żyletowcy". Wasze zachwyty nad tym, że na Legii bedzie mało ludzi, że na Legii jest słaby doping, że na Legię przychodzi dużo dzieci stoją w zdecydowanej sprzeczności z deklarowaną miłościądo klubu.
Nie widzicie tego? Nie rozumiecie?
CO TO ZA KIBIC LEGII, KTÓRY SIĘ CIESZY, ŻE NA MECZ PRZYCHODZI MNIEJ LUDZI!!???
Jeszcze 2 kolejki temu byłem po waszej stronie i marzyłem o zażegnaniu sporów i powrocie do starego dopingu. W tej chwili tracę już do was serce...
Tylko Legia!

 

gość legia.com~kibicek

IP 78.88.4***
2012-11-30 15:28

Popieram gościa "VLO". Dlaczego takich promocji, wejść dla dzieci nie było przed bojkotem? Większość z Was wiernych kibiców nie przyjdzie na mecz jeżeli Legia przegra kilka spotkań z rzędu, a Żyleta jest zawsze czy są wyniki czy nie. Nie życzę źle tym kibicom, którzy teraz starają się dopingować piłkarzy ale nie oszukujcie się jesteście( nie piszę o wszystkich ale o większości)tak naprawdę kibicami sukcesu. Dziwię się, że są takie zachwyty nad tym, że Legia zaprasza na mecz dzieci. Wcześniej klub miał za przeproszeniem dzieci w dupie bo wpływy z biletów były i atmosfera także, a teraz nie ma wpływów to żeby załatać dziurę na trybunach zapraszają dzieci. Jestem tylko ciekawy co powiedzą tej sporej grupie dzieci jak normalność wróci na trybuny. Nie ma dla nich miejsca?

 

gość legia.com~gość

IP 31.0.7.***
2012-11-30 15:32

Siedziałem zawsze na piknikach ale solidaryzuję się z Żyletą. Nie piszcie,że bojkot to łobuzy i menele bo to nie tak. Byłem na derbach, widziałem co się działo.

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 15:40

Dlaczego i dlaczego. Dlaczego drogo, dlaczego taniej, czemu ta promocja, a czemu to a czemu tamto. Ja pier...Bo kur.... wymaga tego sytuacja i tyle. Dlatego kur... BO
Dajcie sobie spokój z tą Legią jak tyle macie wątpliwości i zagadek nie do rozwiązania.

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 15:46

VLO - sam sobie odpowiedz na to durne pytanie - czemu ktoś stara się zaprosić innych kibiców skoro niektórzy wypiieli swoje 4 litery? No spróbuj sobie odpowiedzieć. A potem napisz jak to jest twoim zdaniem. Dasz radę

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 15:58

VLO - a czemu kiedyś to było w ogóle inaczej, nie było fajnego stadionu, jezdziło się maluchami, stało w kolejkach? O co ci człowieku chodzi?
Jest szansa na wygranie tej ligi, więc ja pomagam Klubowi Legia W-wa : kupuje koszulki w sklepie Legii, karnet, zjem nawet tego paskudnego hotdoga, przyjde na mecz pokrzycze mimo wieku, i wiesz czemu nie pytam dlaczego inni płacą mniej teraz za bilet bo jest w promocji? Bo kocham Legię Warszawa. Teraz rozumiesz cwoku jeden?

 

gość legia.com~Recon

IP 37.31.5***
2012-11-30 17:01

Inwestowanie, promocje, wyprzedaż, reklama, okazje... to przecież normalne zabiegi handlowe. Jak coś nie idzie to się wyprzedaje, obniża ceny, stosuje promocje. Legia nie jest oderwana od rzeczywistości handlowej. Legia nie jest też spółką handlową na którą ma wpływ akcjonariusz a zwłaszcza ten większościowy.
Legia jednak żyje z Klienta i czy nim będzie kibic czy reklamodawca to jednak z nimi jest powiązana. Nie będzie jednych i drugich to zniknie z rynku, zostanie tylko w pamięci i przeróżnych materiałach medialnych.
Tak więc wszelkie działania właścicieli Legii idą w kierunku by Firma się utrzymała na rynku i by był Klient.
Klienci czy też inaczej Kibice... chcecie aby ta Firma istniała na rynku? Może się zdarzyć, tfuu i na psa urok, gdy upadnie może ją wtedy kupić jakiś potentat handlowy z jakiejś niższej ligi i nagle będziemy mieli Legię np. w Rzeszowie. Bojkotujący się zapewne ucieszą bo d... właścicielom a w Stolicy będzie rządzić Polonia.

 

gość legia.com~kibicek

IP 78.88.4***
2012-11-30 17:06

Hovac sam daj sobie spokój nie wytrzymujesz cisnienia...

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 17:10

Anty Havoc - nawet mnie rozsmieszyleś. Wiesz czym? Swoją marnością

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-11-30 17:33

Daje spokój bo to jak rozmowa z głuchym i ślepym. Pzdr kibiców idących na mecz i tych pozostających w domu(ale trochę mniej;P), których bolą promocje, bolą inni kibice i boli Legia W-wa

 

gość legia.com~rad

IP 188.33.***
2012-11-30 18:12

nie ma już biletów na Żylete:)

 

katar

IP 89.74.7***
2012-11-30 21:01

Do rad: i na pociąg do Sochaczewa:)

   

gość legia.com~nick

IP 89.231.***
2012-12-01 01:34

Tylko ludzie którzy źle życzą Legii będą w niedzielę na stadionie... taka smutna prawda.

 

gość legia.com~Nosem

IP 80.55.1***
2012-12-01 13:09

Czy w cenie biletu jest darmowe rozpylenie gazu ???

 

gość legia.com~vlo

IP 46.169.***
2012-12-01 14:29

Harvoc w takim razie przelej 1 tys zł co miesiąc na konto KP. Myślisz że wspieranie Legii polega tylko na dawaniu im kasy? To tak jak byś powiedział że rodzic który więcej daje pieniedzy na kiesznkowe dla dziecka tym bardziej je kocha. Harvoc zrozum że ty możesz milion złoty zostawiać na Ł3, i ja milion, i ktoś inny milion ale jak jest nie udolne zarządzanie to nic nie da. Przeczytaj sobie raport Ernst&Young Legia ma największe przychody w polskiej piłce. Działacze marntrawią pieniądze i tyle.

Ty chyba jesteś debilem. Nie chodzi że źle że Legia obniża bilety, wpuszcza dzieci. Tylko dlaczego nie robiła tego przez 3 lata. Tylko kompromitowała się pakietami 3 w cenie 4. Dzieci mogło wejść tylko 500 osób a teraz po 4 tys wchodzi. Dlaczego nie było takiego podejscia do kibica jak było ok?

 

gość legia.com~DoNosem

IP 94.75.1***
2012-12-01 16:58

Dla Ciebie,jeśli zamieszasz zakrywać twarz szalem,ukrywać się pod flagą,odpalać race,blokować przejścia,wszczynać awanturę i niszczyć nasz stadion,ZDECYDOWANIE TAK.Takich ludzi eliminuje się ze społeczeństwa.To że klub właśnie teraz ogłasza promocję to strzał w dziesiątkę.To znakomity pomysł na zastąpienie bezmózgiego bydła normalnymi kibicami.Na to potrzeba jednak bardzo dużo czasu.SKLW patataj

 

gość legia.com~LEGION

IP 82.139.***
2012-12-01 17:27

Vlo dobrze mówi.Mam nadzieje że bojkot przyniesie pożądany efekt.ITI Patataj.Czekam na powrót Żylety.

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-12-01 17:31

kto jest debilem nie chce mi się rozsądzać. Ja wspieram Legię, ty jej nie pomagasz. Taka prawda
Być może zarząd Legii (nie wiem czy ten czy poprzedni) popełnia/ał błedy. Kto ich nie pop?ełnia Ale porównanie iti do zła najgorszego,bo nie było kiedyś promocji (moze myśleli że udało się dogadać z żyletą, ludzie przychodzili, to po co promocja), to wybacz można nazwać debilizmem. Gdzie masz promocje jak się coś dobrze sprzedaje? Tam są gdzie nie można sprzedać - to ekonomia dzieciaku.
Oprócz przychodów są również koszty, może nie doczytałeś raportu E&Y?

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-12-01 17:46

i jeszcze jedno vlo - nie zawsze kluby z największymi przychodami zdobywają mistrzostwa świata. Tylko ze nigdzie z tego powodu nikt nie urządza bojkotu klubu.
Iti mówicie - won, i co to da? Przyjdzie nowy wspaniały zarząd, który obsypie wszystkich tanimi biletami. Pocałunek w rękę i raca do biletu gratis + jedno kopnięcie w pisuar? Skąd wy się bierzecie ludzie z takimi pomysłami?
Dla mnie to dziecinada. Nie macie pojęcia o zarządzaniu firmą, klubem, a krytykujecie innych. Rozwalanie, szantaż, bojkot - to jest wg was demokracja. Pajace

 

gość legia.com~Legionista

IP 94.75.1***
2012-12-01 17:54

Prawdziwi kibice są na stadionie.Pisuary bez honoru,zasad i jaj siedzą w domu.Stać ich tylko na komentarze w internecie.Jesteście żałośni marionetki SKLW.Koniec i kropka

 

gość legia.com~Krzychuski

IP 77.253.***
2012-12-01 19:16

Żal Żylety, że nie wspiera drużyny dla której wydają dużo kasy, aby być na każdym jej meczu :/

 

gość legia.com~nickja

IP 89.72.5***
2012-12-01 19:27

Ludzie nie wierze co tu niektórzy wypisują ze wspierają Legię swoją obecnością,że mają ją w sercu.Nie mieszajcie Legii do tego co sie teraz dzieje bo ten protest nie temu służy.Czy nie widać tego że dąrzy się aby każdy siedział na swoim miejscu.Miał prawo wstać i zaklaskać jak padnie bramka.Zakaz sektorówek.Bezpodstawne zakazy dla ludzi którzy organizują oprawy.Nie będzie opraw,nic nie będzie jak w kielcach teatr bedzie.Niech ci co tak tłumaczą ze mają Legię w sercu i dlatego chodzą sie zastanowią czy własnie tego chcą aby kibic siedział jak w teatrze bo swoią obecnością zgadzaci się na te wszystkie zmiany jakie zostały wprowadzone.Nie chodzi tu aby się kłucić między sobą bo do tego dąży iti.Panowie i panie musimy się trzymać razem a narazie to sobie tylko do gardeł sobie skaczemy.Protestów jest coraz więcej nie moze byCć tak ze na stadione nie będzie tej atmosfery która jest najlepsza w kraju i w europie

 

gość legia.com~DoNickJa

IP 94.75.1***
2012-12-01 20:07

A ja przychodzę na mecze,pokazując bandytom swoją dezaoprobatę przeciwko narażaniu Legii na kary,niszczeniu jej stadionu,zasłanianiu twarzy i wulgaryzmom.To też jest normalne???To jest chore!!!I dlatego takich ludzi trzeba eliminować ze stadionu.Bezpodstawne zakazy???Nie rozśmieszaj mnie.Nie należy się za niszczenie stadionu,nawoływanie do palenia szalików czy narażaniu klub na koszt???Tak - chcę żeby tych ludzi nie było na stadionie i żeby ich miejsce zastąpili inni.Nawet kosztem gorszego dopingu i atmosfery.Kibic jest gościem na stadionie.Nie jego panem i władcą.Najwyższy czas,żebyście to zrozumieli.Ps.Atmosferę można też robić zgodnie z prawem,bez rac,bez bluzgów i bez awantur.Niestety nie potrafiono tego zrobić...Wybrano prowokację i zamknięcie Żylety...SKLW i inne śmieszne organizacje mogą sobie mówić co chcą,a normalny kibic i tak wie,o co chodzi.W Wilnie,w Bełchatowie i w Bydgoszczy też rzekomo były prowokacje...ŻAŁOSNE

 

gość legia.com~bojkotujac

IP 79.185.***
2012-12-01 23:45

Wedlug mnie Zyleta powinna nie bojkotowac tylko narazic klub na jeszcze wiieksze straty zeby wkoncu iti wycofalo sie z Legii i przestalo niczyc najwspanialszy klub na swiecie oraz tworzyc podzialy miedzy najwspanialszymi kibicami na swiecie. Najsmutniejsze slowo ostatnich tygodni to wypowiadane "wy". Jesli slowa "Cala Legia zawsze razem", a konkretnie ich przeslanie rowniez zostalo przeksztalcone na faszystowsko-chuliganski slogan i kibice z innych trybun znajdujacy bilety w paczkach laysow dalej przychodza na stadion to ultrasi rowniez powinni przybyc i robic to co robia najlepiej tylko dodawac do tego jak najwieksze szkody ITI na kazdym kolejnym meczu i w ten sposob wygrywac kazda kolejna bitwe z osobami dla ktorych Legia to tylko cos tam z czego mozna wyciagnac kase.

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-12-02 02:42

Bojkotujący - pięknie to napisałeś. Naprawdę powinieneś sobie powiesić nad łóżkiem i codzioenne zdrowaski do tego odmawiać. ja pitole co za dekiel

 

gość legia.com~Teatr

IP 79.185.***
2012-12-02 08:46

@nickja

Tak, właśnie chcę żeby był teatr...najlepiej Teatr Marzeń jak na Old Trafford
I na boisku(trochę trudniej) i na trybunach(dużo łatwiej)

 

gość legia.com~vlo

IP 95.40.2***
2012-12-02 11:28

Havoc niestety jesteś pieniaczem z małym IQ. Napisze ci inaczej.
1.Zarząd Legii to od lat te same osoby.
2. Jesteśmy tylko ludźmi każdy się myli,nie można jednak mylić się zawsze. ITI dysponuję dostępem do najlepszej kadry menagerskiej. Także jak ktoś się myli ciągle to go zwolnić. Obniżyć pensje. Nie może być tak że ktoś zarbia 100tys a nic nie robi dla Legii. Błędy w zarządzaniu naprawiać obniżaniem pensji, premii pracownikom i innymi krokami a nie sprzedawniem piłkarzy.
3.Nigdy nie porównałem ITI to zła najgorszego. Nic takiego nie napisałem. I jak z tobą gadać jak ty sobie coś wkręcasz i dopisujesz? Nie pisz o czymś czego nie mówiłem.
4. Pokazujesz całkiem swój brak wiedzy na temat Legii. To że Żyleta przychodziła nie oznacza że nie powinno być promocji. Nie powinno ich być na Żyletę. Ale są VIPy, dzieci, młodzież,studenci i emeryci. Klubowi powinno zależeć by stadion był zawsze pełny. Nawet jak była Żyleta to były mecze po 15-16 tys więc 50% stadionu wtedy też można było zapłeniać, robić promocje dla wybranych segmentów.
6. Gdzie masz promocje gdzie jest dobrze? W każdej renmowanej firmie- Nike, Red Bull, Adidas, Barcelona, Real przejrzyj sobie FB tych marek zobaczysz co tam się dzieje.
7.NIKT NIE URZĄDZA BOJKOTU Z POWODU PRZYCHODÓW. Skąd ty to w ogóle wziełeś.
8. NIKT NIE CHCE TANICH BILETÓW, JAKO POSTĘPU. KASA TU NIE MA NIC DO RZECZY POKAZAŁ TO OSTATNI SEZON GDZIE LE, PP, Liga była i Żyleta była całą a miesięcznie na Legie na bilety się wydawało 300-400zł.
9. Nie mamy pojęcia. Akurat ja pracowałem w Legii a teraz pracuje w E&Y, jako specjalista od marketingu/PR-u więc mi nie ściemniaj.
10. Robisz wojnę na linii KP-SKLW jak wiele osób bojkotujących nie jest nawet z Żylety. Bojkotują ludzie z innych trybun któzy chodzą wiele lat na Legię tak jak ja. Wiele osób bojkotuje po prostu przez politykę transferową. Każdy ma swoje powody.
11. Stosujesz mowę nienawiści. Kto chce niech chodzi, a kto nie chce niech nie chodzi. Masz kompleksy i piszesz tu że idziesz by poczuć się lepszy od tych co nie idą? Nie rozumiem.
12. Każdy podejmuje decyzje sam. Kto bojkotuje ten bojkotuje a kto nie to nie. Nie będę nikogo wyzywał
8.

 

gość legia.com~nick

IP 193.254***
2012-12-02 13:56

Tylko Legia ukochana Legia dziś Warszawa czeka na zwycięstwo twe :) Do zobaczenie na Ł3

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-12-02 20:23

vlo - strasznie pitolisz, aby móc uznać że w ogóle otarłeś się o rfirmę pokroju E&Y. Nie masz pojęcia o maksymalizacji zysku i sprzedaży. Nie chce mi się tego ponownie tłumaczyć, bo skoro nie pojąłeś do tej pory to i tak nie zrozumiesz.
Bojkotuj dalej skoro ci z tym dobrze. Ja po prostu nie rozumiem twoich/waszych pobudek. Bojkot z powodu nieudolonego zarządu? Ja pitolę - bojkotować powinni kibice z conajmniej połwoy zespołów na swiecie. A bojkotują ludzie drużynę, która zostaje mistrzem jesieni. Paranoja

 

gość legia.com~Havoc

IP 178.73.***
2012-12-02 20:32

A Recon chyba wyjasnił już o co chodzi z promocjami. Ja już nie mam nic do dodania. Kto chce zrozumie

 
 
Komentarze służą tylko i wyłącznie do dzielenia się swoimi niezależnymi opiniami na określony temat. Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. legia.com zastrzega sobie prawo do niepublikowania komentarzy: zawierających wulgaryzmy, reklamy, treści rasistowskie, obrażające osoby trzecie, kluby oraz niezgodnych z tematem artykułu.




Logowanie z legia.com
Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasło? Przypomnij

zamknij
Nazwa strony: Legia.com
Link: http://legia.com/news%2C33327-bilety_na_mecz_legia___ruch.html
E-mail:
Opis problemu:
Podpis:
Przepisz kod: Kod
 
Kod:
Zamknij okno

PARTNER INTERNETOWY