TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
X
Henning Berg trenerem Legii Warszawa
Henning Berg trenerem Legii Warszawa
19.12.2013 11.25, autor: Legia Warszawa S.A., fot. Mateusz Kostrzewa, źródło: własne, komentarze: 156
Zarząd Legii Warszawa S.A. informuje, że nowym trenerem pierwszej drużyny Mistrza Polski został mianowany Henning Berg, który związał się z Klubem 2,5-letnią umową.

Nowy szkoleniowiec rozpocznie sprawowanie swojej funkcji 1 stycznia 2014 r.

Henning Berg był w przeszłości wybitnym reprezentantem Norwegii oraz zawodnikiem m.in. Blackburn Rovers, Manchesteru United oraz Glasgow Rangers. W swojej karierze piłkarskiej trzykrotnie dostąpił zaszczytu zwycięstwa w rozgrywkach angielskiej Premier League oraz triumfu w Lidze Mistrzów UEFA. Ponadto, raz sięgnał po Puchar Anglii.

Jako trener Henning Berg prowadził 2 kluby ekstraklasy norweskiej - w latach 2005-2008 pracował w FC Lyn Oslo, a w latach 2008-2011 był szkoleniowcem Lillestrom. Podczas swojej pracy w obu klubach, obok jakości szkoleniowej oraz umiejętności rozwoju potencjału młodych zawodników, zademonstrował wysokiej klasy zdolności organizacyjno-menedżerskie. W 2012 roku, po 57 dniach pracy jako szkoleniowiec Blackburn Rovers, rozstał się z klubem w niecodziennych okolicznościach.

Henning Berg jest przedstawicielem nowego pokolenia zachodnioeuropejskich trenerów o szerokich piłkarskich horyzontach. Zarząd Legii Warszawa S.A. postawił przed nowym trenerem zadanie regularnych występów w europejskich pucharach oraz stopniowego wprowadzania do pierwszego zespołu najbardziej uzdolnionych wychowanków Akademii Piłkarskiej.

Henning Berg jest kolejnym z byłych podopiecznych Sir Alexa Fergusona, który z powodzeniem kontynuuje karierę w piłce nożnej jako trener. Do tego grona zaliczyć można również: Ole Gunnar Solskjaer’a (Molde FK), Gary'ego Neville’a (asystent selekcjonera reprezentacji Anglii) oraz Phila Neville’a (asystent trenera Manchesteru United).

Prezentacja oraz konferencja prasowa nowego trenera Legii Warszawa odbędą się w piątek, 20 grudnia, o godzinie 12:00 na stadionie Pepsi Arena.




zgłoś błąd
Zgłoś błąd






wyślij wiadomość
odpowiedz na dany komentarz (dla zalogowanych)

 

gość legia.com~jylu

IP 83.19.2***
2013-12-19 11:30

z deszczu pod rynnę...:/;/

 

ארטק קרול

Foto
IP 185.9.1***
2013-12-19 11:32

ja się pytam kto to jest co on ma za sukcesy jako trener ?

   

kst666

IP 89.68.7***
2013-12-19 12:44

A J.U. jakie miał jako trener?

 

gość legia.com~cwks 1916

IP 109.107***
2013-12-19 11:32

Witamy w Legii

 

gość legia.com~pab(L)o

IP 109.241***
2013-12-19 11:32

To będzie porażka(kolejny człowiek znikąd) wspomnicie te słowa za jakiś rok
Niestety :(

 

gość legia.com~SWK

IP 83.6.21***
2013-12-19 11:33

zdajecie sobie sprawe z tego ze... TEN KOLEŚ TO LESZCZ ??

 

gość legia.com~speed

IP 83.6.62***
2013-12-19 11:33

Bravissimo najlepsza wiadomość pod choinkę!!!

 

gość legia.com~KIBIC

IP 77.255.***
2013-12-19 11:33

Bardzo dobry wybór. No to teraz będzie się działo..

 

gość legia.com~nick

IP 176.111***
2013-12-19 11:33

a co z Dragomirem Okuką?

 

kst666

IP 89.68.7***
2013-12-19 12:45

kupił choinkę i szykuje karpia

 

gość legia.com~nick

IP 83.28.1***
2013-12-19 11:34

mogę zostac napastnikiem? "_)

 

gość legia.com~Kołobrzes

IP 83.8.20***
2013-12-19 11:34

Dlaczego ???
Mam nadzieję że będą wyniku minimum takie same jakie były z Jankiem.
Legia Mistrz !!!

 

gość legia.com~wilkolak

IP 86.111.***
2013-12-19 11:35

Alleluja! :D

 

gość legia.com~paatrys

IP 87.239.***
2013-12-19 11:35

na ile podpisał kontrakt ?

 

gość legia.com~masi

IP 213.17.***
2013-12-19 11:38

Boję się o wynik ligi! Janek by jej nie przegrał ale Berg???

 

vic00

IP 83.16.8***
2013-12-19 12:52

Janek już przegrał prawie wszystko : LM, LE i PP

 

gość legia.com~Recon

IP 46.205.***
2013-12-19 11:39

Od kogoś te sukcesy musi zacząć, niech będzie to Legia. Warto pomyśleć też, że piłkarze Legii będą musieli zmienić swą mentalność, każdy teraz zacznie gryźć trawę, treningi będą jak na Wyspach i na pewno będzie nowa jakość w grze. Dajmy nowemu trenerowi 100 dni gry w Ekstraklasie i po tych dniach zobaczy co nam stworzył!

 

thomas120381

Foto
IP 89.126.***
2013-12-19 11:40

Witamy na pokładzie !!!

   

gość legia.com~and

IP 212.2.1***
2013-12-19 11:40

wszystkie negatywne komentarze piszą ludzie z klubu, któremu sypie się grunt pod nogami. Czy tomaszek wreszcie zakończy zatruwanie tej strony, skoro jego góru poleciał.
Dziękuję za usunięcie trenera bez ambicji i bez charakteru.
Norweg ma rekomendację Fergusona i ja daję mu szansę. Proszę o jedno - jaja, zaangażowanie i charyzmę, czyli coś czego porzednikom brakowało.

 

gość legia.com~Adek85

IP 83.30.1***
2013-12-19 11:40

idzie nowe :) powodzenia Panie trenerze :)

 

gość legia.com~kempa

IP 83.13.1***
2013-12-19 11:40

Legia jest słaba a reszta ligi to dno. Gdzie Legia ma uczyć się walki z jakokolwiek presją przed ważnymi meczami jak w polskiej lidze mozna przegrac kilka razy w rundzie a i tak byc na pierwszym miejscu. To jest jeden wielki dramat w polsce(poziom ludzi grających w piłkę zarabiających potężne pieniądze nie adekwatne do umiejętności pokazywanych na boisku)

 

gość legia.com~Kibic

IP 89.76.2***
2013-12-19 11:44

Kto to jest !!!!!!
To ma być trener co wprowadzi nas do LM. Kolejne mistrzostwo za 7 lat i tyle w temacie. Jeszcze Ole ok ale on. To tak samo jak z niby wzmocnieniami. Graliśmy bez napastnika a teraz i bez trenera.

 

gość legia.com~pol

IP 87.206.***
2013-12-19 11:44

Najważniejsze że nie będzie już tego parodysty Urbana.

 

gość legia.com~iziomozi

IP 83.19.3***
2013-12-19 11:44

Wyniki tego goscia jako trenera idac za wikipedia:

Wygrane/remisy/porazki

Lyn : 55/42/23
Lillestr?m: 28/28/33
Blackburn Rovers: 1/3/6

"z powodzeniem kontynuuje karierę w piłce nożnej jako trener" - DOBRY ŻART?

 

gość legia.com~njmd

IP 193.104***
2013-12-19 11:45

Henning Berg nie wygrał jako trener nic. Nigdy, nic, żadnego trofeum. Czarna rozpacz. A ten pożal się Boze epizod w Blackburn to 1 zwycięstwo na 10 meczów... kryminał.

 

Youthman

IP 178.42.***
2013-12-19 11:47

do wyznawców Okuki: a kogo on takiego trenował przed przyjściem do Legii poza jugosłowiańskimi średniakami? To nie jest żaden wyznacznik, Berg ma doświadczenie w wielkiej piłce dużo większe niż JU.

   

gość legia.com~SLAYER

IP 10.36.2***
2013-12-19 11:47

trzeba się cieszyć. gorzej gry niż z Urbanem być nie może.

 

gość legia.com~nick

IP 89.76.2***
2013-12-19 11:47

To jest trener !!!!!! Miał być trener a nie wiadomo co to tak samo jak z tymi wzmocnieniami do LM. Kupowano wszystkich tylko nie na te pozycje co trzeba.

 

gość legia.com~nick

IP 89.76.2***
2013-12-19 11:47

To jest trener !!!!!! Miał być trener a nie wiadomo co to tak samo jak z tymi wzmocnieniami do LM. Kupowano wszystkich tylko nie na te pozycje co trzeba.

 

gość legia.com~Kibic

IP 89.76.2***
2013-12-19 11:48

To jest trener !!!!!! Miał być trener a nie wiadomo co to tak samo jak z tymi wzmocnieniami do LM. Kupowano wszystkich tylko nie na te pozycje co trzeba.

 

gość legia.com~nick

IP 89.76.2***
2013-12-19 11:48

To jest trener !!!!!! Miał być trener a nie wiadomo co to tak samo jak z tymi wzmocnieniami do LM. Kupowano wszystkich tylko nie na te pozycje co trzeba.

 

gość legia.com~jvb

IP 83.238.***
2013-12-19 11:48

Te "niecodzienne okoliczności" rozstania z Blackburn to fakt, że na 10 meczór wygrał 1 a przegrał 6.

 

eLninio

IP 193.201***
2013-12-19 11:48

Hmm, dziękujemy Janowi Urbanowi za dublet.
Powodzenia.

Nowy trener nic nie osiągnał dotychczas....
Jeśli nie będzie MP to i Leśnodorski powinien polecieć....

Tyle w temacie

   

gość legia.com~horhe

IP 87.96.1***
2013-12-19 11:48

wiem że nic nie wiem

 

gość legia.com~.....

IP 46.171.***
2013-12-19 11:48

Szrotowa wizja klubu.....

 

gość legia.com~nick

IP 89.76.2***
2013-12-19 11:49

To jest trener !!!!!! Miał być trener a nie wiadomo co ?? Było wydać kasę na wzmocnienia.

 

gość legia.com~do tomaszk

IP 188.33.***
2013-12-19 11:52

Drogi tomaszku, po zmianie trenera chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzisz. Wszyscy wiemy, iż Jasia ceniłeś jak nikt inny. Moje pytanie brzmi: Podaj mi argumenty, które przekonają mnie, że Jasio to DOBRY TRENER, a styl gry i wyniki w LE i PP to dzieło "przypadku". No i słówko powiedzieć możesz o Bergu, bo ciekawi mnie twoje zdanie.

Pozdrawiam

 

gość legia.com~nick

IP 37.128.***
2013-12-19 11:52

KTOOOO TOOO JESTTT TRENERSKO???????????


KTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sie pytam

Jakiś sukces trenerski którym moze sie pochwalić?
jakiś odkryty talnet?
jakieś techniczne nowinki...

WTF??


T R A G E D I A ! ! !

 

gość legia.com~nickname

IP 178.36.***
2013-12-19 11:53

oczywisty iście, że człowiek z nikąd i bez sukcesów, bo ludzie skądś i z sukcesami nigdy do Polskiej ligi nie trafią,bo nie muszą.... głodny sukcesów i może wyoaki, może nie... ale gorzej nie będzie.... kogo oczekujecie w Legii? nikt z nazwiskiem tu nie ie grac na takim poziomie....

 

gość legia.com~paatryscwe

IP 83.24.1***
2013-12-19 11:54

masz w nagłowku czubie

 

gość legia.com~mjupi

IP 83.243.***
2013-12-19 11:56

Bakero objął 'pyry' też na 1 miejscu, a jak skończyło? Oby u nas się to nie powtórzyło.

 

gość legia.com~Bakero_zer

IP 87.207.***
2013-12-19 11:56

Idzie nowe...warszawski Bakero. Leżę i kwiczę ze śmiechu :))

 

gość legia.com~nick

IP 37.31.2***
2013-12-19 11:57

Ciekawe co powie Henning Berg jak doświadczy atmosfery na Łazienkowskiej ;)

 

gość legia.com~fan

IP 89.231.***
2013-12-19 11:58

''Leśno-dworski'' , ty to masz fantazje !! Co to za trener , pamiętam go z MU , więcej siedział na ławie niż grał + brak doświadczenia = heheh jesteś bardzo ''nowoczesnym'' prezesem, nosisz ładne korale + pomysł Pani kierownik ,ładne reklamy , fajne bluzy tylko to wszystko trochę populistyczne, wiem chcesz być wyjątkowy ale może warto znać się na piłce a wtedy kasa sama przyjdzie... Pozdrawiam Fan od 20 lat

 

gość legia.com~nick

IP 88.220.***
2013-12-19 11:59

co z tego? Legia prezentuję (tak jak cała Liga Polska) poziom gry podwórkowej, więc naprawdę to nic nie zmieni, nadal będą grali jak gó...o .

Warszawiak

 

gość legia.com~nick

IP 89.74.1***
2013-12-19 11:59

won łysy ciulu !!!

 

gość legia.com~emdzej01

IP 77.252.***
2013-12-19 12:01

"w niecodziennych okolicznościach". Z 10 meczów udało mu się wygrać jeden, szefostwo Blackburn się wkurzyło i go usunęli, co skutkowało przelaniem na konto Berga 2.5 miliona funtów. Trzeba przyznać, że 40k funtów to niezła dniówka :)

Oby w Legii poszło mu lepiej. Powodzenia!

 

gość legia.com~antyhejter

IP 213.238***
2013-12-19 12:01

Te same głupie pytania "a kto to jest" i "jakie ma osiągnięcia" zadawali inni mądrzy, gdy Rasmussen obejmował reprezentację piłki ręcznej kobiet. I nie mając wcześniej wielkich sukcesów zbudował z niczego drużynę, która jest już w strefie medalowej MŚ, a na tym nie koniec. Hejty zamknąć ryje i dać pracować człowiekowi. Dawno już mówiłem, że potrzebny jest tener zza granicy, z pojęciem taktycznym, który bedzie miał inne spojrzenie na drużynę. Ostatnim takim terenerem był Drago Okuka i każdy wie jakie były tego efekty. A trenerowi bez koncepcji na grę i bez taktyki czyli JU już dziękujemy

 

gość legia.com~nick

IP 89.77.1***
2013-12-19 12:02

masakra...tener z dupy...żeby jeszczebył wybitnym piłkarzem to bym to zrozumiał...a tak - porażka totalna, w 100% wolałbym już Darka Wdowczyka

 

gość legia.com~

IP 31.183.***
2013-12-19 12:03

Dlaczego nie OKUKA?????

 

zielonywonsz

Foto
IP 89.72.1***
2013-12-19 12:03

Zaskoczyła mnie ta informacja. Spodziewalem się jej w przyszlym roku. Gratuluję nowemu trenerowi i trzymam kciuki.:)

   

gość legia.com~Yo;)

IP 193.59.***
2013-12-19 12:04

Brawo Panie Leśny:) bardzo dobra i odważna decyzja, Nowy trener i to z bogata przeszloscią piłkarska, jestes pewien ze wniesie sporo nowej jakosci, i treningi na styl brytyjski!;) Wierze ze Piłkarze odżyja i wejda na wyzszy level!:)A Panu Urbanowi Serdecznie dziekuje jako Kibic za MP i PP!:) ale trener Urban nie mial zbytnio pomysłu na druzyne, i zle przygotowanie fizyczne, bo od tak sobie tylu pilkarzy naraz nie moze miec kontuzji;) Piątka! Tylko Legia!:)

 

gość legia.com~nick

IP 83.3.5.***
2013-12-19 12:05

Panie prezesie Brawo!!!! jest to idealny trener do Legii. Przeczytajcie sobie artykuł, co mówi o nim Ferguson.
Berg wprowadzi do druzyny rywalizację i profesjonalizm.
Witaj trenerze, żegnaj Urbanie.

 

gość legia.com~Grześ z R

IP 83.19.8***
2013-12-19 12:05

Lillestrom
sezon 2010 10 miejsce z:9, r:13, p:8
sezon 2011 13 miejsce z:9, r:7, p:14
sezon 2012 9 miejsce z:9, r:12, p:9

Dziki szał!!!!!!!!!
Oby tu było lepiej bo ma lepszą drużynę jak na warunki krajowe

 

gość legia.com~aj em

IP 79.187.***
2013-12-19 12:06

jego największym sukcesem jest chyba prowadzenie evertonu z którego odszedł po 57 dniach. słabo. coś czuje że u nas też narobi smrodu. a janka szkoda:(

 

gość legia.com~MARIO807

IP 188.33.***
2013-12-19 12:07

Jeszcze będziecie płakać za Jankiem! Z tym szrotem co miał do dyspozycji to i tak sukces, że Legia jest pierwsza! Prezes Leśnodorski stracił dzisiaj mój szacunek. Myślałem, że jest to facet z jajami. Uległ jednak presji tzw. "kibiców sukcesu" i zatrudnił trenera bez sukcesów, którego drużyny grają toporną piłkę! JANEK POWODZENIA! Wierzę, że jeszcze wrócisz dokończyć robotę i awansujesz do LM!

 

vic00

IP 83.16.8***
2013-12-19 13:18

A jakie sukcesy miał Urban ?
Ż A D N E

Leśny własnie pokazał, że ma jaja i zakończył tą parodię
Legia jest wielkim klubem a jej kibice zasługują na sukcesy.

A jak komuś wystarcza klepanie się z Jankiem po plecach i opowiadanie z trenerem bajek o LM to nie w Legii.

 

gość legia.com~nick

IP 89.76.2***
2013-12-19 12:08

Słabe i tyle

 

gość legia.com~kabe

IP 83.14.1***
2013-12-19 12:08

Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi?:

"W 2012 roku, po 57 dniach pracy jako szkoleniowiec Blackburn Rovers, rozstał się z klubem w niecodziennych okolicznościach."

Dzięki

 

gość legia.com~nickt

IP 31.11.1***
2013-12-19 12:08

Cieszy jedno, nie dla trenera, który miał już styczność z Polską ligą. Nie ma sensu rozliczać go jeszcze zanim przyleciał do Warszawy, bo jeszcze nic zrobił, a już jest zły.... Cel na ten sezon to utrzymać mistrza ( szczerze wątpię żeby trener Urban to zrobił - chociaż i tak nie ma co wieszać na nim psów za Europe - bo jak mawiają kiedy wpadasz między wrony...) póki liga nie podniesie poziomu możemy bić się tylko w Polsce.
Wypada nowemu trenerowi życzyć powodzenia w nowym wyzwaniu ( zwłaszcza, że z kadra nie jest słaba tylko trzeba dać jej wypalić, nie oszukujmy się Legia najlepsze szkolenie w tym kraju, dobra infrastruktura, jeszcze tylko brytyjskie zaangażowanie i wszystko będzie na miejscu) Nie można z najlepszym klubem przegrywać w PP czy w lidze z przeciętnymi drużynami :)

 

Neoheresy

IP 89.74.1***
2013-12-19 12:08

Witamy w Legii Warszawa!

Jeśli Berg wpłynie na naszych graczy tak jak Kim Rasmussen podziałał na piłkarki ręczne, to nie mam nic przeciwko. Zastanawiam się tylko, czy trener z tak nikłym doświadczeniem w prowadzeniu drużyn jest właściwym człowiekiem w sztabie Legii i czy moment na zmianę trenera jest właściwy.

Czas oczywiście pokaże, ale jakiegoś specjalnie dużego kredytu zaufania Berg u mnie nie ma.

   

MOPsik

IP 83.0.20***
2013-12-19 12:10

We wtorek jadł obiad z Żewłakiem w SportsBarze. Mimika Urbana podczas meczu wyrażała wszystko. Chyba kilku piłkarzy zagralo przeciwko Jankowi. Naprzykład Jodła to co wyprawiał nie mieściło się w pale. Po drugiej stronie Pinto i jego gest po zdobytej bramce "dla Ciebie trenerze". Do tej pory myślałem, że nie można zagrać przeciwko trenerowi i sobie. Jednak można.

   

gość legia.com~nick

IP 89.76.2***
2013-12-19 12:11

Jawny sabotaż, rozumiem Urban poprostu wszystkich zaskoczył mistrzostwem i pucharem. A władze kluby tego nie chciały. Rozumiem że niebawem kolejny nowy trener a mistrz za 10 lat :)

 

gość legia.com~kibic

IP 89.76.2***
2013-12-19 12:11

Jawny sabotaż, rozumiem Urban poprostu wszystkich zaskoczył mistrzostwem i pucharem. A władze kluby tego nie chciały. Rozumiem że niebawem kolejny nowy trener a mistrz za 10 lat :)

 

mamon66

Foto
IP 89.66.2***
2013-12-19 12:11

zobaczymy trzeba dać szansę ale nie ukrywam jestem sceptykiem

   

gość legia.com~krytyk

IP 188.164***
2013-12-19 12:12

W PS jest napisane, dlaczego tak naprawdę wyleciał Urban. Za to, że nie chciał być marionetką w rękach prezesa, który chciał mu zatrudnić doradców, i za to, że krytykował reformę ekstraklasy, co nie podobało się Biszofowi. Powodem NIE były wyniki sportowe. Zaczynają się cyrki jak w Polonii. Czyżby BL Construction?

 

gość legia.com~Rafa(L)

IP 176.111***
2013-12-19 12:14

Jeszcze Paixao i psycholog sportowy. W wielu klubach ktoś taki pracuje i to pomaga. Za Skorży był i efekty w LE były.
Tago mi brakuje w tej drużynie - bycia ekipą kumpli. Zachowanie Beresia w meczu z Apollonem daje nadzieję na to , że wreszcie na murawie będzie ekipa kumpli. Dostał czerwoną , dla niektórych było to tylko nierozważne ale dla mnie ważniejsze by byli kumplami jeden za wszystkich , wszyscy za jednego. Gdy tak będzie to i potencjał każdego z nich zacznie się przekładać na wyniki i będą sukcesy.
Co do JU to pozdrawiam i życzę powodzenia.

 

gość legia.com~Bubu

IP 89.174.***
2013-12-19 12:15

Good luck, Mr Berg.

You've just accepted the offer to work for a club that has the greatest fanatic fans of the league. They create UEFA - ultra extreme fanatical atmosphere ;-)

This is not an average club. This is Legia. Is there a club in Norway that is ALWAYS a champ-candidate? This is what Legia is in Poland - expectations are high every single season. We want our team fight and win. We want the manager / coach to make them show what they only can, or even more. We want you to instill team's own style, a football trade-mark.

We're hoping you will succeed. Your success will be our joy.

 

gość legia.com~nick

IP 62.148.***
2013-12-19 12:15

Witam. Nie zamierzam sie odwolywac do poszczegolnych komentarzy czy wpadac w polemike odnosnie poprzedniego trenera JU a aktualnego Berga. Pragne tyklo zauwazyc jedna rzecz, wczoraj nasze szczypiornistki doszly do polfinalu mistrzostw swiata z nikomu nie znanym trenerem, ktory nie mial wczesniej na koncie wielkich sukcesow. Pozdrawiam

 

gość legia.com~pinio(L)

IP 193.24.***
2013-12-19 12:21

jeszcze zatęsknimy za Jaśkiem Urbanem :(

 

gość legia.com~Squaq

IP 178.42.***
2013-12-19 12:21

No to dla tych co się cieszą. Zobaczycie jak można przegrać wygraną Ekstraklasę. Trener bez żadnych sukcesów. Jego doświadczenie to dwa średnie klubiki w norweskiej lidze i 57 dni w Blackburn Rovers z 1 wygranym meczem. Wzięli trenera, który nie umie nic, trenera który nie będzie krzyczał, że oszczędza się na wzmocnieniach. To nie jest dobra wiadomość.

 

gość legia.com~nick

IP 37.31.2***
2013-12-19 12:22

Jeżeli gadacie, że Berg nie miał Sukcesów, to powiedzcie mi jakie miał Jan Urban ? mistrzostwo Polski, Puchar Polski ? Każdy trener w Polskiej lidze jest w stanie tego dokonać, a Berg ma więcej doświadczenia, wygrał LM w Mu itp

 

gość legia.com~Lechita

IP 79.184.***
2013-12-19 12:25

Myśle że ten terner będzie taką samą porażką jak Rumak w lechu. Po taniości, bez doświadczenia, bez osiągnięć.

Legia miała potencjał w tym sezonie, nie wiem dlaczego zgasła.

 

vic00

IP 83.16.8***
2013-12-19 12:29

WELCOME TO LEGIA

Bardzo dobra decyzja. Już nie było na co czekać. Gra Legii pod przywództwem Urbana była słaba i nie gwarantowała zdobycia Mistrzostwa Polski.

Nowy trener ma teraz trochę czasu aby poznać drużynę i przygotować ją do rundy wiosennej. Powinien tez przedstawić pozycje na które oczekuje wzmocnień.

   

iceman73

IP 192.168***
2013-12-19 12:29

Urban miał dobry czas w zeszłym roku ale się wypalił i gorzej być już nie mogło więc wiadomość nie jest zaskoczeniem. Bardziej spodziewałem się Solskjaera ale i Bergowi można dać szansę bo a) w Polsce lepszych nie ma i tylko trwa taka rotacja że jak trenera wy...ą z jednego klubu ekstraklasy to idzie do kolejnego i tworzy takie trenerskie Tour de Pologne. b)pewnie fajnie byłoby zatrudnić Kloppa czy Mourinho ale pewnie byłoby Legię stać może na tydzień ich pracy.
Berg musi zmusić gwiazdeczki do roboty w stylu i intensywności premiership i dokonać wzmocnień bo bez napastnika czy pewnych obrońców to nawet Ferguson przerąbie.

   

skowyk

IP 95.51.2***
2013-12-19 12:30

Co to k...a kolejne gówno w Naszym zespole?!!
No bez jaj!! Jakies zarty na swieta tak?? Niech mnie ktoś jebnie w pysk zebym sie obudził... do najlepszej drużyny w Polsce przychodzi trener z dupy z nikąd?? To ja juz boje sie transferów!! Tylko liga została do wygrania!! I to jeszcze na dwa i pół roku... To juz wolałbym Janka chyba.

   

gość legia.com~Kot102

IP 169.128***
2013-12-19 12:31

Oby nowy trener sie sprawdził. Ja dziękuje trenerowi Urbanowi - dla mnie jest swietny!

 

gość legia.com~nick

IP 83.10.1***
2013-12-19 12:32

tylko GÓRNIK ZABRZE !!!

 

gość legia.com~cwks 1916

IP 109.107***
2013-12-19 12:33

A trolle dalej ujadaja

 

gość legia.com~krzych89

IP 83.11.2***
2013-12-19 12:33

Jakoś nie widzi mi się ta zmiana. Lepszy byłby Solskjear ale Berg był pewnie tańszy. Ale zobaczymy jak będzie to wyglądało. Trzeba dać mu szanse i zobaczymy jak wyjdzie. Powodzenia w Legii.

 

gość legia.com~kcin

IP 79.187.***
2013-12-19 12:36

Dla Leśnego liczy się promowanie młodych i zarabianie na nich
chajsu nawet kosztem wyniku. I do tego sobie dobrał trenera. Po to iti Leśnego zatrudniło.

 

gość legia.com~noinic

IP 151.230***
2013-12-19 12:40

i znow mistrz za 5 lat moj boze dlaczego zes mnie pokaral takim skapym zarzadem

 

gość legia.com~nick

IP 178.181***
2013-12-19 12:52

Jestem załamany jak czytam te komentarze. Najpierw wszyscy jechali Urbana, przychodzi nowy trener, rekomendowany przez Fergussona, jeszcze nie zagrał u nas ani jednego meczu i już się zaczęło. Może wy własnie Fergussona oczekiwaliście? Dajmy mu szansę, powiedzcie mijakie osiągnięcia miał Urban, a patrzcie gdzie doszedł.

 

gość legia.com~matthew

IP 5.60.13***
2013-12-19 12:55

AŻ TOMASZEK69 ZMIENIŁ NICK NA THOMAS XD

CO DO TRENERA TO ZOBACZYMY ... MISTRZOSTWO W TYM ROKU OBOWIĄZKOWE, A DECYDUJACE BEDA EUROPEJSKIE PUCHARY W PRZYSZŁYM SEZONIE. NIE MA CO KRYTYKOWAC TYLKO TRZEBA DAĆ MU SZNSE

 

gość legia.com~nick

IP 31.11.1***
2013-12-19 12:57

To nie będzie nowy Bakero. Z Bakero był ten problem, że chciał zrobić z Lecha Barcelonę, a tak się nie da. Berg na pewno będzie wymagać zaangażowania, lepiej ustawi taktykę niż JU. Myślę też, że gra będzie bardziej zbalansowana, bo na wyspach gra się ostatnio i z kontry i atakiem pozycyjnym. Urban często próbował wymusić u piłkarzy długie utrzymywanie się przy piłce, przez co grali za wolno i bali się odważnych zagrań. Wszystko było takie nijakie. Stylu za grosz. Dlatego moje zdanie jest takie - gorzej nie będzie. Sukces zdobycia MP to według mnie 99% zasługa piłkarzy, 0,6% prezesa i jakieś 0,4% Urbana. :) Legia nawet bez trenera może zdobyć kolejne MP.

 

gość legia.com~Artur

IP 79.185.***
2013-12-19 13:02

Oj LUDZIE !!! W sumie jako Polacy zawsze potrafimy krytykować, facet jeszcze nie poprowadził treningu z zawodnikami , a Wy już go krytykujecie. Dajcie mu czas, ja w niego i jego kontakty na świecie wierze i Legia będzie dzięki niemu jeszcze silniejsza.

 

gość legia.com~lampart 84

IP 95.160.***
2013-12-19 13:04

Panowie wzmocnienia muszą być i może ten Berg trochę wydusi z nich fantazji i walki.Jestem ciekawy jak będzie wyglądała Legia na wiosnę

 

frisky2

IP 217.153***
2013-12-19 13:05

Witam, i obyśmy doczekali się z panem sukcesów Legii w Europie

   

tomaszek67

Foto
IP 94.75.1***
2013-12-19 13:05

Do Berga podchodzę sceptycznie,ale każdemu trzeba dać szanse,w razie niepowodzenia jedynym winnym będzie B.Leśnodorski.
Powodzenia panie Berg.

   

Youthman

IP 178.42.***
2013-12-19 14:33

Oby sceptycyzm nie przełożył się na brak obiektywizmu, dobro Legii wymaga pełnego wsparcia i życzliwości dla nowego trenera. Zgadzam się, że pełną odpowiedzialność bierze Leśny, ale o to przecież chodzi. Cytując klasyka: "Powodzenia w Legii Henning :)" ;)

 

gość legia.com~OMG

IP 89.77.1***
2013-12-19 13:07

Ludzie stawiacie krzyż na Legii chociaz nie wiecie jak bedzie... przekonamy sie po koncu rundy wiosennej a tym razem zamknijcie usta bo teraz go krytykujecie a za jakis czas bedziecie go zachwalac ! idzcie na lekcje a nie gadacie glupoty!
Witamy trenera na pokładzie i mamy nadzieje na sukcesy !
Pozdro dla kumatych !

 

gość legia.com~Paweł

IP 89.73.1***
2013-12-19 13:15

powinien się też zmienić sztab medyczny.

 

gość legia.com~pogonista

IP 194.126***
2013-12-19 13:16

Jak zwykle narzekanie...A który z ostanich trenerów miał większe sukcesy?Moze to wlasnie jest moment kiedy ten chłop odpali.Gorzej już w Legii być nie może przecież pod względem sportowym.Na jego miejscu zabroniłbym tym piłkarzynom wizyt w tvn itp.Czas zmienić ich z celebrytów w piłkarzy.A jesli się nie da to wymienić na piłkarzy.

 

krzych89

Foto
IP 83.11.2***
2013-12-19 15:33

U trenera nie chodzi o to jakim był zawodnikiem. Bo dobry zawodnik wcale nie musi być dobrym trenerem i na odwrót więc do sukcesów sportowych tak bardzo bym nie przywiązywał wagi. Ważne jakim będzie trenerem co będziemy pokazywać. I najważniejsze musi zdobyć mistrza jeśli to się nie uda to możemy pożegnać go już po tej rundzie.

 

gość legia.com~Mick

IP 46.171.***
2013-12-19 13:18

Nareszcie, dosyć już tej "ciepłej kluchy". Może Norweg weźmie to towarzystwo za mordę. jeszcze tylko ta piękna panią posunąć ze stanowiska kierownika drużyny i będzie dobrze!

 

gość legia.com~Oskar

IP 82.160.***
2013-12-19 13:18

No może wreszcie Raphael Augusto będzie grał w pierwszym składzie !

 

mihml

IP 89.73.0***
2013-12-19 13:20

Mam wrażenie, że zamieniliśmy siekierkę na kijek i to w kiepskim momencie. Bardzo chciałbym się mylić. Po prostu mam nadzieję, że przez ten ruch nie stracimy mistrzostwa w tym roku.
Trener Urban według mnie wypalił się i stawał się coraz bardziej "polski" w sposobie prowadzenia drużyny, wprowadzania młodych, rozmów z mediami, a mimo to szkoda że nie poprowadził zespołu do końca rozgrywek. Jestem zdania, że utrzymałby mistrzostwo.
ps. sumując to co się dzieje w klubie mogę się założyć, że w ciągu 2-3 lat Legia będzie sprzedana

   

TLW81

Foto
IP 109.196***
2013-12-19 13:27

Witamy na pokładzie i niech Pan nas prowadzi do wielkich sukcesów!

   

gość legia.com~ciecio

IP 193.16.***
2013-12-19 13:30

tomaszek67 zamknij sie !!!!!!!!!!!!!!
Powodzenia Henning:)

 

drumandi

IP 83.6.21***
2013-12-19 13:30

Powodzenia, i tylko, i wyłącznie, sukcesów !!!!

   

L_over

Foto
IP 91.227.***
2013-12-19 13:33

Velkommen til Warszawa.
Vi ?nsker deg suksess med Legia.

   

gość legia.com~rasmussen

IP 95.49.7***
2013-12-19 13:42

Z tego co sie orientuję to argentyńczycy są dobrymi trenerami.Może by tam poszukać następnym razem?

 

gość legia.com~WoWa

IP 89.67.1***
2013-12-19 13:45

Też uważam, że zatęsknimy z Janem Urbanem... A naiwniakom wierzącym, że od 1 stycznia Legia stanie się Bayernem, Realem, Arsenalem, czy Juventusem - życzę powrotu do rzeczywistości.

 

gość legia.com~Wojtek

IP 5.226.8***
2013-12-19 13:47

Zwolnienie Urbana w przerwie zimowej nie jest rozważnym posunięciem. Z taką decyzją poczekałbym do zakończenia sezonu. Będzie MP to bym go zostawił. Co do osoby obecnego trenera to jestem zdecydowanie przeciwny zatrudnianiu niedoświadczonego szkoleniowca!

 

gość legia.com~pa

IP 83.9.51***
2013-12-19 13:49

bdgdzies transmisja konferencji??? dobry ruch

 

gość legia.com~franio

IP 94.246.***
2013-12-19 13:57

po tym trenerze poleci prezes, jestem przekonany

 

bober22

IP 46.183.***
2013-12-19 13:59

Nie wiem czy Legia jest w obecnej chwili dobrym miejscem do eksperymentów, a zatrudnienie Berga takim eksperymentem jest. Ja osobiście dużo bardziej ucieszyłbym się z Solskjeara.
Z wypowiedzi innych wydaje się, że Berg ma to czego troche brakowało mi u trenera Urbana - chęci ciągłeś nauki, perfekcjonizm, wymaganie bardzo ciężkiej pracy I samodoskonalenia od wszystkich zawodników.

Tak czy inaczej jeśli Berg się sprawdzi to Leśny będzie noszony na rękach, jeśli nie to będzie jedynym winowajcą.
Jak znam Leśnego to wiem, ze zatrudnienie Berga poprzedziły wielogodzinne rozmowy na temat wizji rozwoju klubu I wizji prowadzenia drużyny.
Na pewno Leśnemu się wydaje, że podjął słuszną decyzję ale czy tak jest to się dopiero przekonamy.
Powodzenia, na pewno lekko nie będzie, a jednym z czym będzie nowy trener musiał się zmierzyć to z medialnym bagmen i naprawdę dużą presją.

   

gość legia.com~man(L)y

IP 89.74.1***
2013-12-19 14:00

Legia za Urbana pomimo zdziesiątkowanego kontuzjami składu zajęła 1 miejsce na koniec rundy z 5 punktami przewagi nad Górnikiem. Nie wierzę, by Urban po tym jakby mu wrócili do zdrowia pozostali piłkarze, nie zdobyłby ponownie MP. Nie wierzę tez w powtórkę z tego LE - myślę, że byłoby już znacznie lepiej. Co do tego trenera to sam nie wiem... 34,92 % Wins 28,57 % Draw 36,51 % Losses - gośc ma więcej porażek niż zwycięstw.

Przypomniało mi się, co Leśnodorski mówił o Smudzie... Jeśli tym razem również się pomylił i to bardzo, to powinien wylecieć razem z Bergiem.

Na razie jednak nie chcę oceniać Norwega (decyzja mi się zupełnie nie podoba). Mam nadzieję, że mimo wszystko będzie dobrze. Powodzenia dla Berga i jeszcze raz gratulacje oraz podziękowania za osiągnięcia dla Urbana.

 

gość legia.com~nicky

IP 87.206.***
2013-12-19 14:15

Jeśli narzekacie na osiągnięcia Berga to przypomnę, że Janek trenując średniaków w naszej lidze spuszczał ich zawsze na dno tabeli.

 

gość legia.com~lkws

IP 79.191.***
2013-12-19 14:15

tak

 

gość legia.com~gosc83

IP 178.235***
2013-12-19 14:20

Zderzy się ze ścianą zwana "Polskie nieroby", jestem gwiazdą bo umiem prosto kopnąć piłkę itd. długo nie popracuje. Zachodnie standardy w Polsce się nie sprawdzają. Nawet gdyby Hiddink był trenerem nic nie osiągną bo nie chce się pracować piłkarzom.

 

gość legia.com~Rocik

IP 77.252.***
2013-12-19 14:24

Tak apropos nowego szkoleniowca w Legii

"Przez 57 dni (od 1 listopada 2012 roku) był szkoleniowcem Blackburn Rovers. Przejął drużynę, która była na piątym miejscu w Championship (zaplecze angielskiej ekstraklasy). Został zwolniony po 10 meczach, w których odniósł tylko jedno zwycięstwo, a Rovers spadli w tym czasie na 17. pozycję. Od tego czasu pracuje jako skaut dla Norwich City."

Rewelacyjne osiągnięcia !!!

Komentarz znaleziony na wybiórczej:
Idealny trener dla Legii.
"Mam nadzieję, że w Warszawie co najmniej powtórzy swoje osiągnięcia trenerskie z Blackburn Rovers"

Strach się bać, nie każdy dobry piłkarz jest dobrym szkoleniowcem ...

 

gość legia.com~Adam

IP 93.154.***
2013-12-19 14:32

Jak tylko będzie preferował ANGIELSKI styl gry to niektórzy PAN FURMAN nie dadzą rady kondycyjnie i wydolnościowo!!!!

 

gość legia.com~rea(L)ista

IP 91.246.***
2013-12-19 14:33

Ale się spinacie.Janek też był bez doświadczenia,jedynie tylko sezon w rezerwach Osasuny.Jak wrócił było to samo,zdobył mistrza to każdy JU król itd.Teraz wieszacie na nim psy,oczywiście są do tego podstawy,ale nie skreślajmy Berga który dostał tak naprawdę prowadzenie Blackburn które popadło w wielki kryzys i dalej grają kaszane.

 

gość legia.com~Olo

IP 90.205.***
2013-12-19 14:36

Ja powiem tak. Nowy trener z zachodnim standardem może się przyjąć w Legii. Żeby odpowiadać na wasze pytania typu: Kto to jest? Jakie ma sukcesy? To odpowiem wam jakie miał sukcesy J.U aha trenerka rezerw Osasuny w II lidze hiszpańskiej no super. Chcecie Solskjeara tak? Zobaczcie gdzie jest Molde Fk w lidze. Molde odpadło własnie z Legią potem dostali 5:0 w dwu meczu z Rubinem Kazań. Owszem zrobił 2x mistrza Norwegii ale bez sukcesów na w Europie. Urban tez pewnie by zgarnął mistrzostwo i tylko tyle. LEgia musi się rozwijać. Berg to postać na poziomie Solskjeara, zobaczymy jakie wprowadzi standardy do klubu. Witamy w Legii powodzenia.

 

radekle

Foto
IP 95.49.2***
2013-12-19 14:39

W końcu trener światowa klasa trenował Blakcburn Rovers z sukcesami ! Na pewno będzie lepiej niż za urbana .

   

gość legia.com~Olo

IP 90.205.***
2013-12-19 14:40

Nawet niezłe wyniki. Zrobił z bardzo srednimi klubami w lidze.

 

gość legia.com~w

IP 46.170.***
2013-12-19 14:44

No i dobra! Jazda do przodu. Niech pokaże kapuśniakom w Polsce co można wycisnąć z drużyny. Ciągły atak. Niech nienawidzą Legii, ważne by się bali.

 

gość legia.com~mav

IP 195.170***
2013-12-19 14:51

do tomaszka67

trochę więcej optymizmu Urbanisto. Będzie dobrze.
Nie musisz składać swojego Urbaniego ołtarzyka w pokoju. Jan w końcu znajdzie jakąś posadę. Np trenera kółka wędkarskiego i nadal będziesz mógł kibicować :)

 

kst666

IP 89.68.7***
2013-12-19 15:43

otworzy sekcję siatkonogi

 

gość legia.com~Buz

IP 10.139.***
2013-12-19 14:51

Ludzie, ogarnijcie sie... Jesli trener ma duze sukcesy to w zyciu nie przyjdzie pracowac do Legii. Bo nas na to nie stac. Trzeba szukac, obserwowac, kalkulowac, rozmawiac i na koniec komus zaufac. Dlatego nie krzyczcie, ze to porazka tylko dajcie czas. Bedzie mial okres przygotowaczy, zobaczymy jak sobie poradzi z chlopakami. Dajcie facetowi szanse!!!

 

gość legia.com~

IP 89.66.9***
2013-12-19 15:10

Kolejny trener po Kopie, Białasie, Kubickim, Zielińskim i Urbanie, który ma niewielkie bądź zerowe doświadczenie w pracy trenerskiej, no - rzecz jasna - pustą gablotę z trofeami. Zatrudnienie Berga to gigantyczne ryzyko - na pierwszy ogień pojawia się już problem komunikacyjny, gdyż swobodnie posługujących się językiem angielskim piłkarzy w naszym klubie jest ledwie garstka - a większość stanowią obcokrajowcy. Mam nadzieje, że zatrudnienie trenera posługującego się językiem angielskim zostanie poparte np. obowiązkowymi lekcjami tego języka dla naszych piłkarzy, którzy pokpili naukę tego języka w szkołach. Bez możliwości swobodnej komunikacji z piłkarzami, przekazywaniem wariantów taktycznych i innych tego typu spraw trenerskich, ten projekt nie ma szansy się udać.

Berg nie jest trenerem moich marzeń. W Norwegii trenował przeciętne kluby, które nie miały szans w rywalizacji z mocarzami tego rynku. Wątpię, aby zdawał sobie sprawę z tego, co czeka go Legii. Pewnie nie słyszał o takich terminach, jak:

- podwójnie albo potrójnie zmotywowany rywal, bo Legia przyjechała.
- specjalne premie finansowe za pokonanie Legii, albo odebranie punktów.
- że dla każdego naszego przeciwnika, do którego jedziemy w gości, jesteśmy największym rywalem, a mecz z nami przyciąga na trybuny rekordowe ilości ludzi.
- mecz z Legią jest dla większości drużyn meczem sezonu.

I tak długo mógłbym wymieniać. Praca w Legii jest wyzwaniem ekstremalnym, niezwykle ciężkim dla każdego trenera i szczerze wątpię, czy człowiek z tak niewielkim doświadczeniem jest w stanie sobie z tym poradzić.

I dajcie sobie spokój z tym wspominaniem Bergowi 57 dni w Blackburn Rovers. Też nie jestem zwolennikiem tego gościa, ale zachowajmy powagę. W tym angielskim klubie właścicielami są hindusi, którzy nie mają żadnego pojęcia o piłce, taka bogatsza i wieloosobowa wersja Józefa Wojciechowskiego zwalniająca trenerów jak rękawiczki i działająca na rynku transferowym bez żadnego planu. W 3 lata mieli tam już 5 trenerów, pewnie przewinęło się ze 100 piłkarzy, ale klub i tak podupada i gnije w marazmie - mimo naprawdę dużej kasy. Ocenianie trenera z perspektywy pracy w chorych warunkach, gdzie za jego plecami stoi grupka ludzi, która najchętniej sama poprowadziłaby swój zespół, nie jest sprawiedliwe.

Berga oceni się za kilka miesięcy. Dostaje drużynę na pierwszym miejscu w tabeli i solidną przewagą nad rywalami, dość łatwym terminarzem na wiosnę (większość meczów na własnym boisku), zapewne zostanie też wsparty jakimś budżetem transferowym, który pozwoli mu sprowadzić piłkarzy, którzy będą pasować mu do koncepcji. Ciężko będzie coś zepsuć i życzę mu tego, aby tego nie zrobił.

Cel jest oczywisty - mistrzostwo Polski. I nawet nie będę poruszał tematu, co powinno się stać z naszym nowym trenerem, jeśli tego celu nie osiągnie.

 

gość legia.com~

IP 83.16.8***
2013-12-19 18:24

Jedna uwaga.
O jakiej solidnej przewadze myślisz ? 2,5 pkt. (po podziale)?
To jest kwestia jednego meczu.

 

Slenderman

IP 82.177.***
2013-12-19 15:47

Dobrze że zarząd podjął jakieś kroki bo z Jankiem byłoby ciężko o MP a co tu o Europie mówić. Dziękuje za ten dublet ale czas na zmiany. Teraz kwestia nowego trenera. Śmieszą i irytują mnie wypowiedzi ,,znafców" że ten trener nic jeszcze nie osiągnął i się nie sprawdzi. Według was powinien przyjść Mourinho i wylewacie pomyje na człowieka choć jest trenerem Legii od kilku godzin - ŻAŁOSNE. Powtarzam że nikt znany do Legii nie trafi bo zwyczajnie na takich ludzi nas nie stać. Ważne że przyszedł młody, ambitny człowiek z warsztatem samego Fergusona, który będzie chciał z tym klubem osiągnąć sukces, bo wie że to może być jego furtka do lepszego klubu w przyszłości. Kim Rasmussen też był młodym i nieznanym trenerem a dzięki niemu zagramy w półfinale mistrzostw świata. Jeśli chodzi o moją ocenę nowego trenera to powiem tak - też wolałbym Solskjaera ale on pracuje w Molde więc to chyba było niemożliwe. Zobaczymy co z tego wyniknie. Nie zamierzam prognozować co będzie za pół roku, rok. Mam nadzieje że nowy trener wprowadzi myśl taktyczną, rywalizacje i atmosferę w klubie oraz że będzie odważniej stawiał na młodzież . Póki co wybór ten uważam jednak za plus i z optymizmem patrze w przyszłość.

   

gość legia.com~1974

IP 46.38.1***
2013-12-19 15:55

"Berg nie jest trenerem moich marzeń. W Norwegii trenował przeciętne kluby, które nie miały szans w rywalizacji z mocarzami tego rynku. Wątpię, aby zdawał sobie sprawę z tego, co czeka go Legii. Pewnie nie słyszał o takich terminach, jak:

- podwójnie albo potrójnie zmotywowany rywal, bo Legia przyjechała.
- specjalne premie finansowe za pokonanie Legii, albo odebranie punktów.
- że dla każdego naszego przeciwnika, do którego jedziemy w gości, jesteśmy największym rywalem, a mecz z nami przyciąga na trybuny rekordowe ilości ludzi.
- mecz z Legią jest dla większości drużyn meczem sezonu."

czy kojarzysz, ze on gral w MU? Mowi ci to cos o presji? Dajesz Hening!!

 

gość legia.com~Arti66L

IP 31.61.1***
2013-12-19 16:01

a nie można było Fergusona wziąsć???
Chłop się nudzi na emeryturze a tutaj miałby nowe perspektywy i wyzwania.....

 

jan0704

IP 79.186.***
2013-12-19 16:24

nalezalo zwolnic trenera od przygotowania fizycznego,dzieki janek

   

gość legia.com~Urbi

IP 31.60.8***
2013-12-19 16:25

Tomcio:Nie płacz kiedy odjadę...
NIC nie mogło być lepszego od takiej zamiany.Brawo prezes za odważną decyzję.

 

misiekud

IP 89.77.1***
2013-12-19 16:58

Trzeba podziękować Jankowi za ubiegły sezon bo byl dobry, natomiast w tym roku nie było progresu jakiego sie wszyscy spodziewalismy więc nie dziwi mnie ta decyzja o zmianie trener.

Nadszedł czas na nowego trenera i dziwi mnie ta fala krytyki skoro jeszcze nie miał możliwości na zrobienie czegokolwiek. Pomyślcie troche, zdecydowali sie na zatrudnienie Berga to znaczy, że posiada umiejętności. Skoro postawili na niego ludzie którzy sie znają na piłce ( nie tak jak większość ludzi wypowiadających się tutaj )to musimy poczekać na mecze w których będzie mógł udowodnić swoje umiejętności i przekonać nas (kibiców) do siebie. Jeśli doprowadzi Legie do mistrzostwa to będzie już sukces bo to co Janek ostatnio pokazywał wołało o pomste do nieba i szczerze zastanawiałem się czy Legia zdobędzie mistrza.

Dajmy nowemu trenerowi możliwość pokazania co zrobi w kolejnej rundzie i wtedy bedziemy mogli go krytykować lub (w co ja wierze) chwalić.

   

gość legia.com~M22

IP 159.205***
2013-12-19 17:55

To teraz jak jest szkoleniowiec z zagranicy to przed Legią świetlana przyszłość.Napewno teraz z tych słabych grajków jakich ma aktualnie Legia zrobi drużnę mogącą spowodzeniem rywalizować w Europie, zwłasza że teraz piłkarze nie będą już przemęczeni gdyż będą się tylko prezentować w słabej, bardzo słabej polskiej lidze.Powdzenia Panie trenerze! Wydaje mi się, że szybko nauczy się Pan języka polskiego, a potocznego napewno:)

 

gość legia.com~nick

IP 178.42.***
2013-12-19 18:22

z całej tej zmiany wynika, że gość dostaje zielone światło do
gruntownej przebudowy myśli taktycznej zespołu. Bardzo mnie ciekawi ile Boguś będzie miał cierpliwości jeśli okaże się, że ta przebudowa będzie kosztować nas np. MP??
Ponadto uważam, że każda ekipa z ligi kopie piłkę w taki sposób, że wymusza dopasowanie się do niej poziomem - weźmy np. taką cracovię pana Stawowego - niby chcą się utrzymywać przy piłce wzorem Barcelony ale przy lepszym pressingu szybko kopią piłkę w trybunę lub nawet ponad dachem swojego niskiego stadioniku.
Prawda jest okrutna - dopasowujesz się do stylu gry przeciwnika - Szyndrowski, Marciniak, Pazdan, Wawrzyniak to kwiat WYROBNIKÓW polskiego futbolu.
Nie mniej trzeba dać człowiekowi szansę i czystą kartę - zobaczymy na wiosnę...

 

gość legia.com~mz

IP 87.206.***
2013-12-19 18:26

Nie no, pierwszy raz Leśnodorski podjął fatalna decyzję. Widać, że jeszcze uczy się futbolu. To będzie stracone pół roku, oby udało się chociaż mistrzostwo obronić

 

gość legia.com~lelek

IP 37.190.***
2013-12-19 18:44

Jeszcze kilka dni temu szczekaliście, że trzeba Urbana zwolnić teraz o dziwo wam się to nie podoba. Proponuję niektórym złożyć samemu kandydaturę na trenera lub prezesa a nie siedzieć w swoich magazynach i pakować paczki.

 

gość legia.com~ekscelencj

IP 89.71.2***
2013-12-19 18:47

Jestem NIESAMOWICIE zawiedziony takim wyborem. W Urbana nie wierzyłem, ale wygląda na to, że dostaliśmy zmianę "bo tak". Jakby w klubie był jeszcze Jóźwiak to bym myślał, że to jakiś wałek żeby ukręcić kilka złotych. No ale tera, w jaśnie oświeconej monarchii legijnej?

To, że Berg nie zdobył żadnego trofeum to można przeboleć. Ale ten facet nawet nigdy nie wzbił się ponad przeciętność. Trzecie miejsce w pierwszym sezonie w Lynn, a potem konkretne dołowanie przez 5 lat. Ani razu nie walczył o zwycięstwo w lidze, nie ma bladego pojęcia jak to jest prowadzić zespół z gigantyczną presją. Europuchary? haha, nope. Jego wybór na stanowisko szefa szatni Legii odbieram jako bożonarodzeniowy dowcip.

Facet za króki na ligę norweską (jej gigantyczną moc poznaliśmy latem), a jego jedyne (jeeeedyne!) osiągnięcie w szkoleniowym fachu to wygrany proces o odprawę z Blackburn w wysokości 2,5 mln funtów. No, niezła stawka za niecałe 60 dni i jedno zwycięstwo w dziesięciu meczach. Sorry, ale taki bilans to małpa z flamastrem w dłoni może uzyskać. Oczywiście znajdą się usprawiedliwienia, że tam była zła sytuacja, nieprofesjonalni właściciele itd. No to czekam na Wasze miny jak tak samo Heniutek uzasadni trzy porażki z rzędu w Legii. Ciekawe, czy wtedy tak gładko łykniemy teksty o tym jak to okoliczności się sprzysięgły przeciw trenerowi.

Ehh... no tak bardzo chciałbym się mylić. Ale na razie jest mi wstyd, że mój klub pozycjonuje się jak jakieś kompletne ogóry, biorąc trenerskiego no-name'a (i zapewne nie za darmo, podczas gdy np. na napastnikach się oszczędza. A coś mi mówi, że jakbyśmy mieli w tym roku zamiast Dwaliszwilego kogoś o umiejętnościach Ljuboji, albo i nawet Brożka, to Urban by wciąż tkwił na stanowisku).

Wciąż mam nadzieję, że to jakaś głupia plotka, no ale wygląda na to, że nie. Dlaczego nie bierzemy kogoś z wynikami? Ja nie mówię trenerów z Ligi Mistrzów, uznanych i chcących miliony euro za sezon pracy. Ale czemu nie kogoś kto już pokazał, że umie zrobić wynik, np. w lidze czeskiej, holenderskiej, w Szwecji, Danii, drugiej Bundeslidze, niższych ligach Ameryki Południowej, whatevs, no gdziekolwiek. Zamiast tego mamy typa, co nie podołał w żadnym (!) z trzech dotychczasowych klubów, w ostatnim i przedostatnim zaliczjąc klapę.

Emocjonować się ciepłym słówkiem sir Alexa Fergusona mogą chyba tylko naiwni. A co miał powiedzieć Fergie o swoim kumplu i podopiecznym? Że słaby, "weźcie innego"? I na dobitkę tego pogrzebu, bezpłciowy komunikat-komentarz klubu, rodem z korporacyjnych czeluści: rozwój, wizja, przyszłość, pierdu-pierd. Kompetencje miały być, wysokie szanse suckesu, profesjonalizm. A nie hazard i "no z zagranicy jest, to może się uda". Brzydkie słowa mi się cisną na usta.

Jeśli Berg nie zdobędzie mistrzostwa to aż nie chcę myśleć co się stanie z Legią. Zostanie zaprzepaszczony największy potencjał do rozwoju, jaki przy Łazienkowskiej jest odkąd pamiętam ("momentum", jak mawiają w lidze gdzie pożegnali Berga po 10 kolejkach). Powtarzam, chciałbym się mylić, chętnie odszczekam wszystko. Ale nie widzę tego. Na razie jesteśmy frajerami, którzy dają za grubą kasę szkolić się przeciętniakowi z końca świata.

 

gość legia.com~jkp

IP 212.180***
2013-12-19 19:13

nie wierzę w niego, był słabym piłkarzem, jako trener nie osiągnął niczego. ktoś mądrze napisał, następny będzie się uczył fachu na Legii. Leśny - po Ljuboi kolejny Twój błąd

 

gość legia.com~nickczares

IP 178.235***
2013-12-19 19:15

Witam nowego Trenera,życzę powodzenia!
Do Zarządu LEGII!
Tylko dlaczego musimy się słuchać bodajsieboże eksperta Wojciechowskiego, który kilka dni temu w mediach, doradzał Legii zmianę trenera!? On tymi zmianami osiągnięć miał bez liku!Dla przypomnienia sir Alex mistrzostwo Anglii zdobył po 7 latach pracy w MU.U nas jeśli po 2 latach niema mistrza i gry w LM to porażka. Kompletna histeria, obym się mylił!
Do JU
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt i nowego roku- Dziękuję!

 

Slavo

IP 95.49.2***
2013-12-19 19:45

Nie wiem co myśleć,jestem trochę zaskoczony.Czas pokaże czy to jest dobry ruch zarządu.Oby tak.

   

gość legia.com~bida

IP 93.154.***
2013-12-19 20:07

Odważny wybór. Oby ryzyko się opłaciło.

 

gość legia.com~nick

IP 89.67.9***
2013-12-19 20:11

Dobra decyzja!
I wcale nie twierdzę, że Berg jest lepszy od Urbana!
Zwyczajnie - Klubowi i Drużynie - jest potrzebne nowe!!
Nowe: sportowo, mentalnie i organizacyjnie!!!
Urbanowi należy się szacunek i podziękowania, za wkład w projekt Legia - ale z nim na ławce mielibyśmy co najwyżej stagnację!!!!
Nam potrzebny jest postęp!!!!!
I trzeba wierzyć, że Berg będzie miał siłę i intelekt do wspięcia się (z Klubem)o poziom wyżej. Tego wszystkim nam życzę z całego serca!!!!!!

 

gość legia.com~krisss

IP 88.220.***
2013-12-19 20:36

Od 40 lat chodzę na Legię i dzisiejsza wiadomość to ogromna ulga- wreszcie ten śpioch i trener bez .....odszedł.
Nawet jeżeli Berg nie zrobi mistrza to mam nadzieję,że wywali paru dziadów do rezerw i postawi na walczaków oddanych Legii sercem.
Na to dziadostwo Urbana nie można już było patrzeć !!!
Brawo Zarząd za męską decyzję !!!
Mam nadzieję,ze Berg bez trudu zrobi selekcję i wywali tych piłkarzyków ,którzy od wielu miesięcy biorąc ciężkie pieniądze obrażają swoją amatorską postawą tak wielki klub
jakim jest nasza legia.

 

gość legia.com~L

IP 89.69.1***
2013-12-19 20:37

Bardzo pochopna decyzja.Kolega Berg kompletnie nie zna realiów polskiej ligi,nie zna zawodników,czasu ma mało a do tego dochodzi jeszcze bariera językowa.No nie wiem , mam bardzo mieszane uczucia a Janka Urbana tak po ludzku jest mi po prostu szkoda.Nie zasłużył na takie potraktowanie.

 

gość legia.com~PRAWDZIWY

IP 83.24.8***
2013-12-19 20:40

Ludzie przeciez to jest TOMASZ WIESZCZYCKI !!!!!! czy wy tego nie widzicie?????

 

gość legia.com~migelo

IP 77.253.***
2013-12-19 20:43

Brawo

 

popi

IP 77.210.***
2013-12-19 21:11

Ludzie dajcie mu czas nie zagral ani jednego meczu a wy juz narzekacie.tragedia.

   

gość legia.com~Paweł M

IP 31.0.23***
2013-12-19 21:26

Pamiętam ten mecz Legia-Blackburn(mistrz Anglii)pełna Żyleta strzał Gumisia z podania Kucharza to była EKIPA. On tam był ten Nasz Berg i Nasza Legia też tam była.Może historia znowu zatoczy koło.Brawo Prezes nie oglądaj się na nikogo to Ty tu jesteś Szefem to Ciebie rozliczą.Jeszcze tylko mądra fucha dla Urbana bo szkoda Go tracić

 

gość legia.com~dark

IP 83.31.1***
2013-12-19 21:52

Czytam i czytam i nic nie rozumiem. Jaki JU miał dobry sezon w zeszlym roku? Dryżyna przygtowana przez Skorżę, odpadliśmy w LE, z grajków których kupiliśmy albo odzyskaliśmy pożytek był kilka miesięcy a potem dno. Jedyna dobra rzecz to przesunięcie Jodły na defensywnego pomocnika. Pamiętacie wiosne? Podbeskidzie nam mistrza załatwiło. Lubie Janka bo sympatyczny gość ale Polska to nie Hiszpania. Cieszyłem się z wygranych jak każdy ale pomysłu w tym nie było.

 

gość legia.com~megas

IP 84.209.***
2013-12-19 22:37

Ale jestecie glupie... Jaie sukcesy Berg ma? Nic, wgole nic!

 

gość legia.com~mars

IP 83.24.1***
2013-12-19 22:57

Jak wczesniej odejdzie bedzie bulenie mu kasy .trzeba bylo lepiej sciagnac nowaka piotra ze stanow ,lub roberta warzyche.

 

andi432154

IP 178.42.***
2013-12-20 00:40

Ok,
witam w Legii pana Henninga Berga.

Miałem poprzestać tylko na powitaniu, ale napiszę po przeczytaniu paru komentarzy.

Nawet jak Legia nie zdobędzie mistrza w tym sezonie, co bardzo był żałował, a pan Berg zrobi porządek w szatni i na boisku a ja będę widział Legię grającą w piłkę,
to.... jestem za.

Pozdrawiam.

   

gość legia.com~LEGIAFANS

IP 31.42.5***
2013-12-20 00:52

Przyszedł człowiek z pomysłem,jak to mówią będzie efekt nowej miotły i z tego trzeba się cieszyć!! Urban już nie miał pomysłu na nic,myślę że zawodnicy też to odczuli,teraz jeszcze sięgnąć po skutecznego snajpera i będziemy się cieszyć z dobrej gry,zobaczycie!!

 

gość legia.com~geo

IP 68.60.7***
2013-12-20 05:18

Niestety, nastepny wielki blad Lesnodorskiego.
Mam nadzieje ze jesli Berg nie zdobedzie mistrzostwa, nie zakwalifikuje sie do ligi mistrzow czy europy i nie wprowadzi kilku mlodych z akademii, to Lesnodorski odejdzie razem z Bergem.
Za rok zobaczymy.

 

Aster

IP 83.28.2***
2013-12-20 09:02

Jak mozna było nie dostrzec tego co widzi cała polska juz od dawna? Z panem Dwaliszwilim gramy w 10-tke.Każdy gosc z kadry jest od niego o klase lepszy ,wiec żadne tłumaczenie ,ze nie ma go na kogo zmienic.A druga sprawa to to,że wychodzi Augusto i jest najlepszy w zespole ale dla pana Janka zasługiwał na gre tylko w drugiej drużynie.Ech, nigdy nie zrozumiem,co skłoniło Urbana żeby z takim uporem wystawiac Dwaliszwilego,który w kazdym meczu sie kompromitował.

   

gość legia.com~do nickgo

IP 83.19.4***
2013-12-20 09:31

w 100% popieram

 

gość legia.com~PAtryk

IP 89.229.***
2013-12-20 10:20

Moim zdaniem będzie to najlepszy wybór legii w tym roku nowy trener Bardzo znany i Lubiany jeden z Najlepszych na świecie zrobić ranking to on będzie gdzieś na 10-15 miejsce w rankingu, choć żal mi Jana :/ tyle dał dla legii całe serce oddał w ten klub zdarzają się słabsze i lepsze chwile no nic tu więcej Dziękujemy Urban życzymy powodzenia w Innym klubie i dużo sukcesów i Dziękujemy na Berga miejmy na dzieje że nie bd to nie wypał pamiętacie Daniela Ljubie ? że ci że poszedł świętować się napił to powód aby go wywalić z Klubu ? a teraz co nie ma napastnika dobrego myślę tak samo będzie z Bergiem pójdzie świętować i dziękujemy i do widzenia :/

 

Luk1916

Foto
IP 83.30.1***
2013-12-20 10:36

Powodzenia, zdrowia i dużo sukcesów!

   

gość legia.com~Wychowanek

IP 109.241***
2013-12-20 10:53

Nie znam gościa. Słyszałem nieco o nim, nie przekreślam. Dziękuje za zmianę i życzę Powodzenia. Liczę na poprawę sytuacji i wierze że Berg zadaniu podoła. Do zobaczenia na europejskich stadionach i oby nie było takiej padaczki i rozczarowań jak w sezonie obecnym.

 

LegionistaWch

IP 87.206.***
2013-12-20 12:56

Jak dla mnie gość z innego świata ale bez większego doświadczenia i żadnych sukcesów. Ale ocenimy bo na koniec sezonu i oby była to pozytywna ocena.

   
 
Komentarze służą tylko i wyłącznie do dzielenia się swoimi niezależnymi opiniami na określony temat. Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. legia.com zastrzega sobie prawo do niepublikowania komentarzy: zawierających wulgaryzmy, reklamy, treści rasistowskie, obrażające osoby trzecie, kluby oraz niezgodnych z tematem artykułu.
Poprzedni miesiąc

Październik 2014

Kolejny miesiąc
Pn
Wt
Śr
Czw
Pt
So
Nd
1
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
19
20
21
23
24
25
27
28
29
31




Logowanie z legia.com
Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasło? Przypomnij

zamknij
Nazwa strony: Legia.com
Link: http://legia.com/news%2C38923-henning_berg_trenerem_legii_warszawa.html
E-mail:
Opis problemu:
Podpis:
Przepisz kod: Kod
 
Kod:
Zamknij okno

PARTNER INTERNETOWY