Legia Warszawa
vs Arka Gdynia
Czas do meczu
Ta strona używa cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
AKCEPTUJĘ

Aktualności

2017-06-05 16:25:00
Newsletter

Komunikat Legii Warszawa

Autor: Legia Warszawa
Informujemy, że Legia Warszawa jednoznacznie potępia wszelkie przejawy agresji. Klub podjął już stosowane działania związane z incydentem, który wydarzył się na płycie boiska po zakończeniu meczu z Lechią Gdańsk.

Żałujemy, że takie wydarzenie zakłóciło uroczystości celebrowania zdobycia przez Legię tytułu Mistrza Polski, które według posiadanej przez Klub wiedzy, przebiegły bez innych zakłóceń. Wyciągniemy z tego wnioski i podejmiemy stosowne decyzje.

 


    Legia Warszawa

Komentarze użytkowników

Komentowanie wymaga zalogowania się do systemu

To coś co się wydarzyło jest o tyle przykre, że kibic Legii w barwach Legii na środku stadionu został przez !@#$%^ pokopany a inni kibice Legii w barwach nie zareagowali. Czy tak powinna się zachowywać "brać" kibicowska, "mordeczki"? Co to była za banda na środku? Nic nie dały komunikaty. Po nich i tak wszyscy weszli. To po co było udawać, że mamy nie wchodzić na płytę.
Czarus
Porucznik
2017-06-05 17:35:17
Jak się nie umie organizować imprez masowych to… może warto się wreszcie nauczyć, a nie tylko ściemniać o konsekwencjach? 1. nie jeden kibic pobity na murawie tylko kilku, 2. Jakim prawem wpuszczono tę hordę na płytę? 3. Za stratowania hostess FORTUNY to już Pan Mioduski nie przeprosi? 4. Machacze racami na wschodniej to też może kibice Radomiaka, którzy się wdarli bez niczyjej wiedy? 5. Zablokowane przejścia to nowy standard? 6. Wyliczać dalej?
old boy
Porucznik
2017-06-05 17:56:22
Domyślam się (nikt nie był uprzejmy poinformować o tym publiczności), że "ta banda na środku" to była delegacja Żylety, realizująca w czynie społecznym funkcje ochroniarzy. Czyżby założenie było takie, że im bardziej wypada strzelić komuś z kopa?! Wyszło kiepsko!!!
Brawo. Na fecie też było "ciekawie" Szkoda tylko ze wszyscy, w tym piłkarze od tego co się działu zaraz obok autokaru odwrócili wzrok...
Toudi
Toudi
Porucznik
2017-06-05 18:08:58
no cóż, wyszło jak zawsze. gratulacje dla "pilnujących porządku" widać że rzetelnie wypełnili powierzony im obowiązek :(
f16
f16
Porucznik
2017-06-05 18:14:38
Totalny brak profesjonalizmu na oczach tysięcy kibiców.
jar
Podporucznik
2017-06-05 18:20:30
TEN KOMUNIKAT TO ŻENADA A KTO BANDYTÓW WPUŚCIŁ NA PŁYTĘ A JESZCZE PANOWIE PIŁKARZE I PREZESI SIE Z NIMI OBŚCISKIWALI I PRZYBIJALI PIĄTKI WSTYD PANIE PREZESIE MIODUSKI MIAŁO BYĆ INACZEJ.
Mamy świecić przykładem... rodziny na stadionie... dzieci na stadionie-> jakie wartości przekazujemy? Kopanie po głowie jest ok!
arni87
arni87
Porucznik
2017-06-05 19:34:09
Było mówione że ma my nie wchodzić na murawę bez pozwolenia, to jak głupi kasztan tego nie rozumie do dostał w łeb i tyle w końcu się opamięta na przyszłość.
mamon66
mamon66
Podporucznik
2017-06-05 19:38:00
Serwus Wraz z kumplami wyszliśmy jak zobaczyliśmy kopanego kibica LEGI przez no właśnie przez kogo? Jak będzie teraz odbierany okrzyk "CAŁA LEGIA RAZEM' Od kilku lat widać że są "równi i równiejsi"wśród kibiców. Od klubu oczekuję poinformowania 1)kim były osoby ,które weszły na murawę 2) Jakie kary klub nałożył na bandytę ,który skopał leżącego kibica naszego klubu Z doświadczenia można się domyślać że klub pogroził i liczy na zapomnienie . Pierwszy raz trybuna wschodnia oraz południowa razem skandowały w stronę osób będących na murawie WYPIERDALAĆ Z moich czasów nie kopało się leżącego i brat po szalu nie napierdalał brata .
Jarek
Szeregowiec
2017-06-05 20:32:22
Żałosny komunikat, może ktoś wyjaśni co te bandziory z zakazami stadionowymi robiły na murawie boiska.
tbdzptgch
Porucznik
2017-06-05 20:50:59
"przejawy agresji" "incydent" "potępiamy" "takie wydarzenie" "bez innych zakłóceń" Tak - jesteście ślepi i głusi. Nawet nie czujecie krzty odpowiedzialności za ludzi, którym zleciliście "ochronę". Jeszcze tylko brakuje, żeby "ochrona" brała haracz od kibiców za nie podejmowanie szczególnych "przejawów agresji" podnoszących ogólny poziom bezpieczeństwo na stadionie.
browarman7
Podporucznik
2017-06-05 21:06:20
Panie Mioduski czy mecz z Borussią niczego Was nie nauczył odnośnie bezpieczeństwa i reagowania na takie sytuacje....??!! a poza tym dobrze poprzednicy napisali co z hasłem "Cała Legia zawsze razem" a zrobił się "Folwark zwierzęcy" równi i równiejsi gdzie szmata!!!! bije Brata.....@arni87 czy dla ciebie kopanie leżącego jest czymś normalnym bo jak dla mnie to zwykłe kur...że nie wspomnę o robieniu sobie zdjęć na tle piłkarzy to szczyt HIPOKRYZJI....!!!
mallory
Porucznik
2017-06-05 21:07:40
Kto podjął decyzję o wpuszczeniu tych kreatur na płytę boiska? Dlaczego byli nie oznakowani jako służba porządkowa (jeśli takową byli)? Czy klub w przyszłym sezonie ekstraklasy a także w rozgrywkach LM ma zamiar nadal korzystać z usług tych "profesjonalistów"? Odpowiedź na to ostatnie pytanie uważam za szczególnie ważną, choćby dlatego, że uruchomiono sprzedaż karnetów.....
rroberr
Porucznik
2017-06-05 22:31:56
Niestety, oprócz tego wydarzenia miało miejsce jeszcze jedno budzące grozę. Przed trybuną gości stał na murawie gość w białej koszuli, wygrażał pięścią, prowokował. Póżniej świetnie bawił się z resztą wybranych na murawie. Panie Prezesie to idzie w złym kierunku w dalszym ciągu.
RobertC
2017-06-05 22:32:09
"Potępiamy" ale to klub wydał chyba zgodę aby to bydło weszło na boisko? Ludzie się cieszą obserwują piłkarzy a widzą hołotę która przybija piątki z piłkarzami a innych kibiców odpędza. Co to elita? Takiego klubu chcecie? Nie ma co przepraszać i pisać kilku durnych zdań w komunikacie. Tylko brać odpowiedzialność za tych którym pozwolono wejść na boisko w imię czegoś? Szkoda słów. Tu nawet amatorka nie pasuje.
AnSem
Podporucznik
2017-06-05 23:15:31
Szanowny Panie Prezesie. Ten BYDLAK w czarnym trykocie musiał mieć zgodę klubu na przebywanie na płycie boiska. Myślę, że Legia już wyciągnęła właściwe wnioski. Mam również nadzieję, że Pan wie, że takie jak on BYDLAKI nie mogą: 1. być symbolem LEGII (niestety tak to na dziś wygląda) 2. nigdy więcej pojawić się na stadionie Legii Ja byłem na tym meczu, widziałem akcję tego gościa i jestem po prostu wstrząśnięty tym co widziałem. A komentarz MOJEGO KLUBU, który mówi o "zaistnieniu incydentu" to PORAŻKA. Myślę, że nie tylko ja widziałem, jaką przyjemność sprawia temu bydlęciu w czarnym ubraniu skopanie człowieka. I żeby było jasne, ja doskonale wiem (rozumiem i popieram), że tego skopanego człowieka tam nie miało prawa być. On też powinien od klubu dostać zakaz stadionowy. Ale, nikt, żaden mięśniak, w imieniu klubu nie ma prawa nikogo kopać po plecach ani głowie. To jest zbyt jest podobne do praktyk hitlerowskiego SS. Z wyrazami szacunku Kibic ze wschodniej
Chyba jeszcze nie wytrzeźwieliście do końca....nie róbcie z siebie jeszcze większych idiotów tym komunikatem......brak słów . arni87 widzę że myślenie boli....
Hammer
Szeregowiec
2017-06-05 23:41:10
Jako Kibic Legii Warszawa jest mi bardzo przykro że nasz kibic został brutalnie pobity na naszym stadionie przez jakiegoś bandytę . Oraz smutno mi z powodu ze jak się darłem na żylecie ty kurwo zostaw kibica została mi zwrócona uwaga jak tak dalej będzie wyglądało kibicowanie w naszym klubie przesiadam się na trybunę wschodnią bo nie może być tak że kibice Legii Warszawa nawzajem się biją .Mam nadzieję że nasz klub nałoży zakaz stadionowy tym bandytą ale znając życie nic w tej sprawie nie zrobią
JU1916
Porucznik
2017-06-06 07:00:48
Panie Prezesie, tę sprawę trzeba załatwić nie suchym i zdawkowym komunikatem, ale konkretnymi czynami: dożywotni zakaz stadionowy dla osiłków, którzy na płycie boiska pobili kibica (L). Przecież to skandal niebywały! Do tego, co widać nawet z niektórych komentarzy tutaj (@arni87), jest przyzwolenie, sprzyjająca atmosfera i usprawiedliwianie takich zachowań. Żenada!
baraquss
Szeregowiec
2017-06-06 09:36:15
Tak jest. Popieram wszystkie komentarze oprócz jednego "kasztana". Przecież to nie było tylko tych dwóch koksów (przy okazji, nie wiecie barany pół mózgowe, że na Legię przychodzi się w białych koszulkach. w czarnych szmatach to won na Konwiktorską burki). Ta grupa liczyła około 100 osób i dostało się nie tylko temu biedakowi. Ja dodatkowo chciałbym wiedzieć kim była pijana świnia ubrana w białą koszulę pod garnitur, która obściskiwała się z piłkarzami, prowokowała przyjezdnych i poturbowała hostessę. Panie Prezesie, mądry z Pana człowiek. Śmierdzi gangsterką. Chyba nie o to chodzi, co?
Zwierzak
Podporucznik
2017-06-06 11:13:04
To co zobaczyłem na murawie boiska, chwilę po zdobyciu mistrzostwa, jak osiłki ubrani na czarno rządzą na płycie jak by byli u siebie, jak biją kibiców na stadionie ich ukochanego klubu, jak nikt odpowiedzialny za porządek nie reagował to po prostu SKANDAL, nie incydent!!! Zgadzam się że kibice nie powinni wbiegać na boisko, ale cywilizowany świat i profesjonalne kluby potrafią o to zadbać, zabezpieczyć i zorganizować tak aby nie psuć tak wspaniałej chwili jak zdobycie mistrzostwa. Kocham Legię, kibicuje jej i uważam, że to najlepszy klub w Polsce, ale na tle Europy mamy lata do nadrobienia!!! Liczę, że z nowym właścicielem wreszcie w klubie będzie determinacja aby skończyć z "układem", aby hasło "CAŁA LEGIA RAZEM" było realnym zjawiskiem. Czego sobie i wszystkim kibicom LEGII życzę.
RudyG
2017-06-06 11:22:15
Ja też wyszedłem ze stadionu zaraz po tym incydencie. Nie pozwolę żeby mój syn oglądał takie sceny. A tym lakonicznym komunikatem tylko podsyciliście moje oburzenie i rozczarowanie. Długo będę się zastanawiał czy znowu pójdę na stadion.
Obejrzałem sobie jeszcze raz i jeszcze raz filmik z tego "incydentu". Bydle skacząc od tyłu na plecy mógł złamać kręgosłup. Natomiast ten kopniak w leżącego to już kryminał. To nie jest Arni87 jakiś tam kasztan tylko kibic Legii. Regulamin jest Żylety czy nie? Na biało to na biało. Co to za czarne bydło wlazło na murawę?
Toudi
Toudi
Porucznik
2017-06-06 13:14:58
rozumiem, że kopanie po głowie to pilnowanie porządku.gratulacje. wyszła z tego wiocha. wschodnia i południowa wyraziła się jednoznacznie o porządkowych. "wyp....ać" a ci na czarno to widać zbrojne ramię porządkowych. najlepiej bawił się z tej całej ekipy taki troglodyta w białej koszuli. o zachowaniu debili w kominiarkach w stosunku do kobiet z dziećmi nie wspomnę.ktoś im wszystkim na to pozwolił i przymyka oko na to co robią. czyli wszystko po staremu.
Kowal
Kowal
Podporucznik
2017-06-06 13:49:43
@Toudi możesz przybliżyć ten incydent z kobietami i dziećmi? Byłem na południowej i nie wiem o co chodzi a chcę wykupić żonie i dziecku karnet i bardzo się teraz nad tym zastanawiam.
Fabiś
Starszy żołnierz
2017-06-06 14:10:17
Coraz dla mnie większy żal i żenada aby przychodzić na mecze mojej ukochanej od lat drużyny. Takich rzeczy nie było tu od najdawniejszych czasów. Nawet za czasów głębokiego PRL-u nie zdarzały się rzeczy aby kibic uderzył kibica własnego ukochanego klubu LEGII WARSZAWA a jedynie komu mogło się oberwać to Władza Ludowa. Co za dzicz nastała. I to zdarza się nie po raz pierwszy a po raz kolejny. Jeżeli Władze klubu nic z tym nie zrobią, myślę, że normalni kibice zaczną się od klubu odsuwać. Czy o to chodzi Panu Prezesowi i jego współpracownikom. Pora wreszcie się za to zabrać i usunąć BANDYTÓW ze stadionu. W pełni popieram poprzednie komentarze, iż na lakonicznym komunikacje nie powinno się zakończyć a tylko solidne wyciągnięcie konsekwencji wobec sprawców może odstraszyć i przywrócić porządek na Naszym Ukochanym Stadionie.
Moja noga nie stanie na trybunach, dopóki nie bedzie surowej kary dla tych zwierząt.
Wszystko skończyło się fajnie dla klubu i kibiców... no może poza jednym kibicem którego z kopał jakiś typ w barwach ISIS. Za dużo białego proszku się na wąchał (lipa pyli ;) ) i w dekiel jeb..... . Temu człekokształtnemu zabrakło wszystkiego co świadczy o tym że to kibić Legi Warszawa. Trzeba oddać Żylecie że bez nich była by straszna lipa, ale nie mogą tolerować bicia kibica na środku własnego stadionu, bo "są kolegami" z agresywnym trollem. 99,99% komentarzy potępia !!! Ja także !!!
Ciapek
Podporucznik
2017-06-06 14:37:29
Na nagraniach widać jak Ci bandyci ściskają się z Rado, Prezesem i innymi pracownikami klubu. Żal po tylu latach będzie opuścić trybuny, ale jeśli bandyci zaczynają rządzić klubem i trybunami to ja się wypisuję. Od klubu wymagam natychmiastowych działań i upublicznienie ich. W słowa, bez okazania dowodów przez klub, po Jadze, Realu i wielu innych przestępstwach na naszym stadionie już nie wierzę.
Baran
Porucznik
2017-06-06 15:36:48
Chcę tylko wzmocnić komentarze pozostałych tutaj i przypomnieć pobicie starszego człowieka na sektorze 214 kilka miesięcy temu, które do tej pory nie doczekało się odpowiedniej reakcji klubu. Nie przestanę chodzić i namawiam pozostałych do pozostania, ale powinniśmy się zdecydowanie domagać klarownego wyjaśnienia tego "incydentu". Dwie osoby przyprowadzone przeze mnie po raz pierwszy na mecz już tutaj nie wrócą. A wróciłyby, gdyby nie to co zobaczyły. Były zachwycone do 94-tej minuty. Nie pozwólmy się wyrzucić ze stadionu przez bandytów.
Gabriel
Porucznik
2017-06-06 15:43:02
Najgorsza rzecz jaką widziałem tutaj od 10 lat. Szkoda.
uwsaj
Porucznik
2017-06-06 15:47:37
uwsaj
Porucznik
2017-06-06 15:53:07
To, co się stało na płycie boiska to nie tylko przejaw skrajnej tępoty przestępców, którzy się dopuścili tego pobicia, ale również bardzo niebezpiecznej praktyki przymykania oka na to co się na Ł3 dzieje. Na meczu z Dundalk grupa przestępców pobiła, skopała kibica na sektorze 213. Stewardzi, zapewne zastraszeni, nie reagowali wtedy, nie zareagowali w również w niedzielę. Czy kiedyś doczekamy dnia, kiedy przestępcy będą karani co najmniej zakazami a ich tępe ryje publikowane na stronie głównej legia.com?
Przecież klub się tylko ośmiesza wyda zakaz stadionowy jak on i tak nie będzie respektowany tak jak dla tego gościa co staranował kobietę z "fortuny". Trzy miesiące temu pisali kolejne śmieszne oświadczenie, że ten kibic ma dwuletni zakaz stadionowy... to wszystko jest pic na wodę, a już wystartowanie do wbiegających dzieci to szczyt chamstwa i zwykłego buractwa. Nie wolno tego zamieść pod dywan tylko wywalić patologie ze stadionów.
Kubek
Starszy żołnierz
2017-06-06 16:27:17
Nic nowego nie dodam. Oświadczenie nie wystarczy i mam nadzieję, że pójdą za tym działania i przede wszystkim pokazanie efektów. Klub odnosi sukcesy i stać go na odrobinę profesjonalizmu, a nie prowizorkę z "wynajmowaniem" pijanych gości, którzy nie potrafią ustać na nogach i nabuzowanych miśków, którzy nie wiedzą, jak sensownie używać swojej siły.
Czyli nic się nie zmieniło, w zeszłym roku na fecie też dostałem od tzw.ochrony z żylety. Władze naszego klubu miały to w gdzieś.
maddragonfly
maddragonfly
Porucznik
2017-06-06 17:54:02
Dodaję swój komentarz, chociaż w zasadzie wszystko zostało powiedziane powyżej. Jednak tutaj nie chodzi tutaj tylko o to, żeby wszystko powiedzieć, ale żeby Klub miał świadomość ile osób ma takie zdanie. Zdanie nie tylko o tym tzw. „incydencie”, który zwyczajnie należy zakwalifikować jako usiłowanie zabójstwa w zamiarze ewentualnym i nawet początkujący prokurator byłby w stanie doprowadzić do skazania w takim przypadku. Trudno przypuszczać, aby ktokolwiek wykonując naskok z rozpędu na kręgosłup, czy kopiąc z całej siły w głowę przynajmniej nie godził się na to, że może to doprowadzić do śmierci pobitego. Oczywiście można wziąć poprawkę na to, że to zwierzę, które tego dokonało mózgu nie posiada i przewidywać nie potrafi, ale w świetle prawa nie ma to znaczenia. Takie samo zdanie znaczna część Kibiców (przynajmniej na trybunie wschodniej) ma o tym, że na każdym meczu słyszane są z trybuny północnej „pozdrowienia do więzienia”, czy wywieszane są tam transparenty z groźbami karalnymi (jak choćby ten transparent na meczu z Lechią, skierowany do pewnego świadka koronnego). Ciekawie też wygląda to, jak spiker prosi o „wyrozumiałość” dla zorganizowanej oprawy na trybunie wschodniej, po czym wchodzi masa ludzi w kominiarkach i odpala przy dzieciach race, a następnie z głośników rozlega się komunikat o zakazie używania pirotechniki. Szczyt hipokryzji. Dlaczego w ogóle klub zezwala na chodzenie po trybunie w kominiarce? Przecież ktoś ich przepuszczał z jednej trybuny na drugą. Dlaczego człowiek z obowiązującym zakazem stadionowym stoi na płycie boiska i idiotycznymi gestami prowokuje kibiców gości? Dlaczego to bydło stało bezkarnie na murawie, tratowało dla zabawy hostessy sponsorów i miało nieskrępowany dostęp do piłkarzy? To nie jest chyba ta zapowiadana zmiana jakościowa, a jeżeli te „służby porządkowe” to jeszcze efekt jakiegoś "porozumienia" za czasów poprzedniej władzy to uprasza się odchodzącego Pana Leśnodorskiego o zabranie kolegów ze sobą ze Stadionu.
Old Kibol
Podporucznik
2017-06-06 18:50:15
To było chyba najgorsze, co widziałem na Legii w ostatnich kilkunastu latach. Owszem, bywały zadymy z kibicami przeciwnych drużyn, ale widać było, że antagoniści w jakimś tam stopniu szanowali się wzajemnie. Natomiast ten niedzielny, zagrażający zdrowiu atak troglodyty na powalonego, bezbronnego człowieka... W dodatku przygniecionego do ziemi przez drugiego bezmózgiego osiłka. Dlaczego mamy takie sceny z udziałem psychopatów oglądać na stadionie? A ileż młodzieży i dzieci widziało to z bliska! Dramatyzmu całej historii dodaje fakt, że za chwilę na boisku pojawiło się może i z 5 tysięcy kibiców. Czyli ten kibic mógł trafić do szpitala po prostu za nic...
Dodam tylko że karnetu już nie kupię....
Mój bratanek lat 7 wrócił roztrzęsiony i przerażony do domu Dziękuję
Monty Python
Podporucznik
2017-06-06 20:25:00
To może kupcie kredę i zróbcie akcję dla dzieci pt. "Bezpieczny stadion"? Szacunek dla tych, którzy byli na murawie i powstrzymali się od siłowego usunięcia dzieciaków z murawy. Szacunek, mogliście odnieść zwycięstwo nad liczniejszym przeciwnikiem, ale powstrzymaliście nerwy na wodzy. Jeśli na Legii jest grupa kibiców, chcących pełnić rolę klubowej policji (a tak było w niedzielę na oficjalnej imprezie masowej), to może klub niech im ufunduje jakieś mundury, bo CZARNĄ KOSZULĘ każdy może sobie kupić. Co prawda Ochotnicza Rezerwa Milicji Obywatelskiej ORMO ma złą sławę, ale może ochotnicze oddziały kibicowskich służb porządkowych (OO KSP) miały by lepsze osiągnięcia? Tylko nie wiem czy w takiej sytuacji będzie można dalej śpiewać "Chwdp". PS. a tak trochę poważniej, to jedynym sensownym rozwiązaniem byłoby, gdyby kopacz oficjalnie publicznie przeprosił "brata", bo inaczej w rodzinie może się pojawić trwały rozłam.
mallory
Porucznik
2017-06-06 20:29:59
A ja mam jeszcze pytanie do władz klubu - co macie do powiedzenia tym kibicom, którzy zrezygnowali z odbioru pieniędzy za bilety z meczu z Realem , wspierając tym samym klub, kiedy został ukarany po wyczynach tego motłochu na meczach z Borussią? Słucham .... kogo cenicie wyżej? Na kim Wam bardziej zależy?
eLvis10
2017-06-06 20:58:05
Przyjechałem na mecz 350km, pełen zapału i entuzjazmu aby wspólnie Świętować kolejne Mistrzostwo Ukochanego Klubu. Niestety po tym co zobaczyłem po meczu zdębiałem, wsiadłem w auto i wróciłem do domu, miała być feta, była smutna pełna refleksji podróż powrotna. Powiem tak, właścicielowi zależy aby na stadionie był wyjątkowy doping i oprawy, niestety aby tak było musi świadomie pozwolić na tego typu ekscesy. W niedziele po meczu byliśmy świadkami kto naszym klubem rządzi. Niestety żałosne ale prawdziwe. Jedno wiem mimo wielkiej miłości do klubu szybko na mecz nie przyjadę ...
Wielki zawód Panie Mioduski... Z przejęciem klubu przez Pana wielu wiązało nadzieje, niekoniecznie związane z sukcesami sportowymi, a z tym co się dzieje na stadionie. Zepsuł Pan nam w tym roku radość z ze zdobycia tytułu.
Greg00
Porucznik
2017-06-07 00:04:05
to co się stało, to prawdziwy skandal. już drugi raz w ciągu roku czułem się zawstydzony i zażenowany obrazkami, które widziałem i za które musiałem się tłumaczyć dziewczynie, która przyszła ze mną na mecz. tak jak i rok temu przed meczem z Dundalk, gdzie na naszych oczach przy braku reakcji kogokolwiek brutalnie pobity został jeden z kibiców, który miał pretensje do żylety, że zasłaniają mu wywieszone przez nich transparenty (na miejscu, które kosztowało 100 zł), tak i teraz wyraźnie pięściami i kopniakami pokazane zostało normalnym kibicom kto rządzi klubem... za czyim przyzwoleniem chuligani z żylety wyszli na płytę boiska po meczu? dlaczego mogli to robić oni, a normalni kibice nie? kto wpadł na pomysł, aby tacy trolgodyci dbali o porzadek? przecież wiadomo, jakie metody stosują - ciekawe co by się stało, gdyby ten chłopak odniósł poważne obrażenia, jaki komunikat by wtedy poszedł w świat? to nie są żadni kibice, to są zwykli bandyci, którzy tylko szukają pretekstu, żeby kogoś pobić, wie to każdy kto nie tylko był na meczu i widział jak brutalnie pacyfikowali kibiców wbiegających na boisko by swietowac z druzyna, jak i ci, co byli na fecie i widzieli jak chuligani otaczajacy autobus traktowali kibiców, którzy akurat znaleźli sie zbyt blisko. to były przerażające obrazki, nie czułem sie bezpieczenie ani po meczu na boisku, ani podczas fety. karki wbiegajace na boisku po zakonczeniu meczu to był przerażajacy widok, jakby Legią, klubem ze stolicy cywilizowanego kraju, grającym w Lidze Mistrzów, rządził gang. pomijam fakt, co z dziewczynami z Fortuny (tytularnego sponsora klubu!) wyrabiał na boisku najbardziej krewki z bandytów i jak je poturbował. dawno nie pamietam takiego niesmaku, odechciało mi się świetować.
Atryda
Szeregowiec
2017-06-07 00:09:02
To co sie stało nie powinno mieć miejsca, Brat bije Brata nawet nie bije katuje - na teraz do oficjalnego komunikatu klubu i wyjaśnienia sprawy rezygnuję z zakupu karnetu. Mam nadzieję że zarząd czyta komentarze Braci.
Woof
Szeregowiec
2017-06-07 00:24:35
Niewiele można dodać. Teraz to niech parówy z TB się składają na oprawy, niech biorą udział w aukcjach Fundacji Legii, niech zostawiają dużą część wypłaty by dzieciakom kupować nowe gadżety w fanstorze. Ja chwilowo biorę na wstrzymanie.
Szu
Szu
Porucznik
2017-06-07 11:23:04
3 dni po meczu, teraz pytanie jakie stosowne działania podjął Zarząd klubu? Podejrzanie coś cisza...
Toudi
Toudi
Porucznik
2017-06-07 11:39:17
@Kowal, wspomniany incydent z kobietami i dziećmi miał miejsce w trybunie wschodniej w momencie ostatniej oprawy, przy odpalaniu "światełek". kobiety przez "oprawców" zostały zwyzywane. obecność dzieci fanom nie przeszkadzała.
Tanat
Szeregowiec
2017-06-08 22:43:50
Widząc całą sytuację z trybuny pomyślałem, że 99% kibiców na stadionie ma jedynie wrzucić do puszki, zrobić doping i frekwencję, a jak przyjdzie co do czego to i tak dostanie się w mordę... Kiedyś słyszałem że na trybunie nie ma równych i równiejszych. To co zobaczyłem w niedzielę zupełnie temu zaprzeczało i jeżeli powyższy komunikat jest jedyną reakcją klubu na to wydarzenie to nie widzę sensu wydawania pieniędzy na dalsze karnety.
Bukinio
Szeregowiec
2017-06-08 23:39:04
Szanowna Legio, w tym roku, zachęcony awansem do Ligi Mistrzów - nie ukrywam tego, wykupiłem karnet na cały sezon, a także na pozostałe mecze, które należało dokupować indywidualnie. Była to szansa, jaką dałem temu Klubowi po ponad 10 latach mieszkania w Warszawie. Bardzo interesuję się piłką nożną, natomiast przed regularnym chodzeniem na mecze Legii Warszawa powstrzymywała mnie opinia o Kibolach na stadionie, przyzwoleniu Klubu na takie zachowanie i szeroko rozumiany brak bezpieczeństwa. Mimo to, po ww. sukcesie oraz nieustannej chęci oglądania meczu na żywo (do tej pory ratowałem się wyjazdami zagranicznymi + Reprezentacja Polski) skusiłem się i oczekiwałem, że słyszane głosy się nie potwierdzą. Niestety, to co wydarzyło się przy okazji meczu z BVB, coś za co było mi wstyd przed znajomymi, których mam w Niemczech. Dodatkowo krztuszenie się dymem z gazu łzawiącego - siedziałem w sektorze powyżej, oraz brak możliwości obejrzenia jednej z trzech odsłon Ligi Mistrzów, skłoniły mnie do refleksji i pytania: czy jest sens kupować z góry bilet/karnet, skoro nie wiem czy zostaną otwarte trybuny? To, co zobaczyłem w ostatnim meczu z Lechią, czyli bestialski sposób potraktowania Kibica z pobiciem zagrażającym życiu, przyzwolenie Władz Klubu na to, że Kibole stoją na murawie i bawią się w ochroniarzy, a następnie informacja, że Pan w białej koszuli, to osoba z zakazem stadionowym
Bukinio
Szeregowiec
2017-06-08 23:56:40
cd. umożliwienie wejścia na trybunę wschodnią osobom w kominiarkach i odpalenie rac, gdzie sam siedziałem i nie było to przyjemne wdychać ten dym, a także było wiele dzieci, które zaczęły płakać, powoduje, że nie chcę brać w tym udziału. Nie chcę być członkiem takiego widowiska, gdzie nie można czuć się bezpieczenie, a osoby odpowiedzialne za porządek imprezy masowej na to po prostu przyzwalają. Liczyłem, że Legia będzie dla mnie miejscem, gdzie mogę obejrzeć mecz w weekend, w przyszłości zaprowadzić tam Syna - teraz (na szczęście) był jeszcze za mały, i stać się częścią dużej grupy, której przyświeca cel kibicowania i kulturalnego wspierania drużyny. Niestety, takie momenty psują wszystko, a ja wiem, że dopóki nie będzie jasnego stanowiska Władz Klubu, konsekwencji dla ww. czynów, dopóty nie będę brał w tym udziału. Nie zakupię koszulki i gadżetów, nie będę wspierał takich zachowań w żadnej formie. A mój Syn nie pójdzie nigdy na takie widowisko. Wolę, 2-3x do roku wyjechać za granicę na mecz i czuć się bezpiecznie i odwiedzać regularnie Reprezentację. Wiem, że dla niektórych nie ma to znaczenia, że mnie nie będzie przy Ł3, bo przecież nie chodzę na Żyletę, ale chciałem jasno wyrazić zdanie i podkreślić to co powiedział jeden z użytkowników, że Władze muszą zobaczyć, jak Kibice się odwracają. Potencjalni tym bardziej. Jeśli dzisiaj Legii zależy na Kibolach, akceptuję to i jednocześnie się z tego wypisuję z jasną deklaracją i przekazem wśród znajomych czego mogą się spodziewać. Niestety, ale w ten sposób nikt, kto ma normalne oczekiwania nie przyjdzie na mecz, nie zostawi pieniędzy w sklepie nie zaciągnie znajomych. Taki na dzisiaj jest wybór Klubu. Będę śledził tę stronę, aby sprawdzać czy Władze Klubu są godne mojego ponownego zaufania - dzisiaj zdecydowane Nie!, bo oczekuję konkretów, a nie dawkowych i swoją drogą kompromitujacych ponownie komunikatów. PS. wzmożenie ochrony narożnika wschodnio-południowego przez ochroniarzy (tym razem faktycznych) w kaskach, z tarczami i pałkami, bo zagrażało to, że kilkudziesięcioro dzieciaków czeka na wbiegnięcie na murawę, w momencie gdy ww. Towarzystwo już tam się znajdowało - było po prostu żałosne. Można było wysłać te "wzmożone środki" na dokładnie przeciwny narożnik, ale rozumiem, że tam były inne zasady.
ALJ
Porucznik
2017-06-09 10:02:45
Postanowiłem i ja napisać. Najbliższy moim odczuciom jest komentarz BUKINIO niemniej też podzielę się swoimi spostrzeżeniami: 1.Ponownie Klub Legia W-wa poprzez swojego pracownika (ochroniarz) uczestniczył, przynajmniej biernie, w pobiciu kibica przez bandytę/ów. Inny przykład - BVB. 2.Nazywanie próby zabicia kibica przez bandytów "incydentem", "zajściem" czy "przejawem agresji" pokazuje niestety,że władze Legii kolejny raz próbuję zrobić unik. 3.Jak to jest możliwe,że owi "kibice" co kupują najtańsze bilety mogą swobodnie wchodzić na sektory np.na "wschodniej" a kibic ze "wschodniej" nie ma możliwości przejścia na inny sektor?.Jako kibic ze "wschodniej" żądam od Legii takiego samego traktowania i nie narażania mnie i moich znajomych na obelgi i próby zabicia przez bandytów wpuszczanych przez ochroniarzy za zgodą władz klubu. 4.Szczęśliwie zażądałem zwrotu za mecz z Ajaxem. I pytam kiedy Legia zwróci za Trabzonspor? 5.Od 3 lub 4 sezonów kupuję karnet - czy kupie teraz? - jeszcze nie wiem, zastanawiam się po tym wszystkim. Z pewnością ZERO zakupów w Fanstore! ZERO ZERO ZERO do puszek na oprawy, zresztą obowiązuje to od BVB - kto im pozwala na te zbiórki przy wejściu na inne trybuny niż na "północną"? 6. Do arni87 - pamiętasz 02.05.2015 w Radzionkowie też się znależli tacy co wbiegli na murawę żeby dokopać innym.Interwencja policji gumowe kule i jeden z tych, których nazywasz "głupi kasztan" oberwał w szyję i.. co wtedy na "północnej" krzyczeli.Tylko lepsi "kibice" mają prawo pilnować porządku na stadionie?Policja nie?? I tu pytanie też do władz klubu na jakiej podstawie znaczna grupa "kibiców" z "północnej" uzurpuje sobie prawo do "pilnowania porządku" na stadionie? Czy Wy jako władze klubu nie widzicie,że wystawiacie się na pośmiewisko i politowanie
maddragonfly
maddragonfly
Porucznik
2017-06-09 17:51:11
Właśnie widziałem wypowiedź pana Jankowskiego i nie wierzę w to, co przeczytałem. A trzy razy to zrobiłem, żeby się upewnić, że dobrze widzę. „Jeden z pomagających w utrzymaniu porządku przesadził z reakcją”? „Jeden incydent?”. To są słowa członka Zarządu Klubu? Naprawdę? „Współpraca z kibicami”? Ktoś chyba nie odróżnia Kibiców od bandytów. Teraz porządku wśród Kibiców będą pilnowali byli członkowie gangu? Tak macie zamiar ściągnąć ludzi na trybuny? Człowiek z zakazem biega po boisku, przybija piątkę z piłkarzami, pokazuje jednoznaczne gesty kibicom gości, tratuje hostessy. Wszystko na oczach 30 000 ludzi. Wszedł przez niedopatrzenie, bo steward nie sprawdził? Od wprowadzenia kart kibica byłem na meczach kilkadziesiąt razy i zawsze zdjęcie z karty jest dokładnie porównywane z jej okazicielem. To głupkowate tłumaczenie. Chwilę potem kolejny osiłek katuje leżącego na ziemi człowieka, trzymanego w tym czasie przez innego z "pilnujących" na oczach stewarda. Czy na tego bandziora Klub nałoży taki sam zakaz stadionowy, który uprawnia do nieskrępowanego paradowania po płycie boiska? To zamiatanie sprawy pod dywan jest szokujące, a wypowiedź tego człowieka z Zarządu haniebna. Mam nadzieję, że Właściciel Klubu nie autoryzował tego stanowiska. Jeżeli tak to niech sobie przypomni schowaną w dłoniach twarz w reakcji na burdy na meczu z BVB, bo to dokładnie ci sami ludzie, którzy wtedy doprowadzili do zamknięcia stadionu, dziś "pilnują porządku" wśród Kibiców…
Toudi
Toudi
Porucznik
2017-06-09 22:57:41
także przeczytałem wypowiedź członka zarządu Legii, Jarosława Jankowskiego.Wierzyć się nie chce że zajmuje się on kontaktami z kibicami. Jego wypowiedź jest skandaliczna. Czego wartę są nałożone zakazy ?
ALJ
Porucznik
2017-06-11 20:17:03
też czytałem wypowiedż P.Jarosława Jankowskiego - wynika z niej,że zarząd Legii prosi bandytów, żeby pilnowali porządku na stadionie. KOMPROMITACJA!

Legia na YouTube

Legia na Facebooku

Legia na Twitterze

FANSTORE

Cena 229
PLN
Cena 299
PLN
Cena 99
PLN